Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä näistä aikuisista pareista jotka laittaa kaiken someen?

Vierailija
21.06.2020 |

Siis sanotaan +25-vuotiaat suht tuoreet parit jotka päivittää viikottain yhteiskuvia tai muuta someen. Toinen laittaa uuden profiilikuvan ja toinen kommentoi 1 min sisällä siihen miten kaunis/komea se toinen on.

Mennään yhteiselle lomalle ja sieltä tulee koko ajan someen kuvaa ja tarinaa miten ihanaa siellä on ja mitä se ihana puoliso nyt on tehnyt.

Tuntuu oudolta kun aikuiset tekee tätä, teinejä ymmärrän jotenkin paremmin.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mun mies räplätään kännykkää melkein koko ajan kun ollaan yhdessä ja hyvin meillä menee.

Ja me myös kirjoitetaan jtn rakkaudentunnustuksia ja tägätään toisiamme joskus hassuihin kuviin, mut tehdään niin ku se on vaan hauskaa, mutta kyllä muakin oudoksuttaa kun muut parit tekee samaa :D

Se on varmaan vähän sama kuin pussailisi toisten edessä.

Vierailija
22/31 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa huomionhakua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä niitä yhteiskuvia laitetaan exien kiusaksi. Mustasukkaisen ja omistushaluisen ihmisen tunnistaa siitä, että sen pitää merkata reviirinsä ja ilmoittaa kaikille, että #munmies

Nää pirttihirmut vielä pakottaa miestäkin laittamaan yhteiskuvia :D

Vierailija
24/31 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset ihmiset jotka ovat epävarmoja parisuhteessaan, ottavat ja julkaisevat tuollaisia pariskuntakuvia.

Jos ollaan oikeasti onnellisia, niin ei sitä tarvitse todistaa kellekään.

Vierailija
25/31 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ja mun miehestä (ollaan oltu yhdessä 7v) on tämän ajalta ehkä muutama yhteiskuva. Mies ei käytä juurikaan somea joten en halua tunkea häntä sinne väkisin todellakaan enkä muutenkaan ole koskaan ottanut parisuhdekuvia, vaikka muuten somea käytänkin aika aktiivisesti. Mulle on ihan sama jos muut ottaa yhteiskuvia eikä se mitenkään häiritse, mutta itse en vaan osaa ottaa semmosia kuvia someen 🤔

Esim. Jotkut yhteiskuvat jostain juhlista vaikka on ok, mutta ei mitään pusu- ja valokuvia tulisi mieleenkään ottaa ja jakaa kaikkien nähtäväksi, ei kuitenkaan haittaa jos joku muu niin tekee.

Vierailija
26/31 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset ihmiset jotka ovat epävarmoja parisuhteessaan, ottavat ja julkaisevat tuollaisia pariskuntakuvia.

Jos ollaan oikeasti onnellisia, niin ei sitä tarvitse todistaa kellekään.

Näinhä se on. Myös nää samat tyypit on niitä jotka pyrkii pian sitouttamaan toisen kihlauksella, vauvalla tai omistusasunnolla

Vierailija
27/31 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin salaa, koska olen oivaltanut etteivät voi elää ilman huomiota ja sitä pitää saada lisää

ja lisää. Ovat ansassa ja ajaneet itsensä addiktiotilaan.

Vierailija
28/31 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs siinä, mutta eniten ihmetyttää ne selfiet kun pussataan ja samaan aikaan toinen ottaa selfien..? Eikö siinä mene tunnelma ihan pilalle.. pussataan vaan kuvan takia eikä aidosta halusta? 🤨

Vierailija
29/31 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikäs siinä, mutta eniten ihmetyttää ne selfiet kun pussataan ja samaan aikaan toinen ottaa selfien..? Eikö siinä mene tunnelma ihan pilalle.. pussataan vaan kuvan takia eikä aidosta halusta? 🤨

Buaahhhaahhaa, tämä!! 🤪

Vierailija
30/31 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin pilataan suhde. Kaikki intiimit hetket muiden nähtäville ja arvosteltavaksi. 99 % ihmisistä ei ajattele kovinkaan hyvin noista parisuhdepäivityksistä.

Vierailija
31/31 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä niitä yhteiskuvia laitetaan exien kiusaksi. Mustasukkaisen ja omistushaluisen ihmisen tunnistaa siitä, että sen pitää merkata reviirinsä ja ilmoittaa kaikille, että #munmies

Nää pirttihirmut vielä pakottaa miestäkin laittamaan yhteiskuvia :D

Minun hoidon vaimo ottaa sellaisia kuvia : ) Muun muassa reissuiltaan, mies viestittelee minulle että haluaisi olla siellä minun kanssani. Ilmeensä kuvissa ovat hyvin väkinäiset.

Vaimo yrittää varmaan todistella kaikille olevansa onnellisessa suhteessa. En tiedä että tietääkö meidän panosuhteesta, en välttämättä ole miehen ainoa pano.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän