Mitä mieltä näistä aikuisista pareista jotka laittaa kaiken someen?
Siis sanotaan +25-vuotiaat suht tuoreet parit jotka päivittää viikottain yhteiskuvia tai muuta someen. Toinen laittaa uuden profiilikuvan ja toinen kommentoi 1 min sisällä siihen miten kaunis/komea se toinen on.
Mennään yhteiselle lomalle ja sieltä tulee koko ajan someen kuvaa ja tarinaa miten ihanaa siellä on ja mitä se ihana puoliso nyt on tehnyt.
Tuntuu oudolta kun aikuiset tekee tätä, teinejä ymmärrän jotenkin paremmin.
Kommentit (31)
Kaveristani on tullut tuollainen! Juhannuksesta tuli monta storyä instaan , yhteiskuvia facebookkiin ja instagramiin... ja rakastan sua kulta tekstit tietysti.. yhteiskuvia tuli pariskunnalta n. 20 yhteensä juhannuksen aikana :D
Onhan nämä huvittavia. Syksyn tullen sitten kuvatulva tyrehtyy, kun kesäheilasta ei sitten tullutkaan loppuelämän puolisoa, ja koko suuri romanssi haudataan. Ja ens kesänä sitten taas uusi kierros.
Mitä sitten, olette vain kateellisia. Saahan jokainen postailla someen mitä ikinä haluaa, mitä se muille kuuluu?
Ja jos teitä ärsyttää, miksi itse luette ja katselette niitä? Ohittakaa ne.
On se kummallista, että kaikkea pitää arvostella ja mollata, vain siksi ettei itse tee samaa.
Pelkkää kateutta tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten, olette vain kateellisia. Saahan jokainen postailla someen mitä ikinä haluaa, mitä se muille kuuluu?
Ja jos teitä ärsyttää, miksi itse luette ja katselette niitä? Ohittakaa ne.
On se kummallista, että kaikkea pitää arvostella ja mollata, vain siksi ettei itse tee samaa.
Pelkkää kateutta tuo on.
En minä ole kateellinen. Pidän oman parisuhteeni omana tietonani. Meidän tekemiset ei muille kuulu.
Naapurissa sellainen pariskunta, ovat kyllä jo +50, että aika noloa.
Tottahan koko maailman kuuluu tietää roskapussukoittemme vienti.
🥴
Jostain syystä haluavat kertoa koko maailmalle että ovat löytäneet jotain upeaa vierelleen ja ovat onnellisia. Eihän se nyt väärinkään ole.
Mieluummin mä noita katselen kuin jokapäiväisiä postauksia lapsesta, joka tekee jotain / ei tee mitään. Syystä että tunnen sen mun fb-kaverin mutta sen muksut ei kiinnosta mua ja ne näyttää ihan samalta kuin kaikkien muidenkin muksut. Aikuiset on enimmäkseen siirtyneet selfieistä tähän että otetaan siitä oman egon jatkeesta kuvia, ja sitten mielellään dissaa muita jotka postaa vaikka sitä omaa naamaansa, eikä tajua että kyse oikeasti ihan samasta asiasta.
Exäni uusi on sellainen :D välillä mietin, että munko kiusaks se niitä kuvia pistää :D
Vierailija kirjoitti:
Kaveristani on tullut tuollainen! Juhannuksesta tuli monta storyä instaan , yhteiskuvia facebookkiin ja instagramiin... ja rakastan sua kulta tekstit tietysti.. yhteiskuvia tuli pariskunnalta n. 20 yhteensä juhannuksen aikana :D
Samat kuvat facebookiin ja instaan, miksi?
Yleensä niitä yhteiskuvia laitetaan exien kiusaksi. Mustasukkaisen ja omistushaluisen ihmisen tunnistaa siitä, että sen pitää merkata reviirinsä ja ilmoittaa kaikille, että #munmies
Ihmiset on erilaisia. Itse tykkään pitää yksityiselämäni yksityisenä, toiset jakaa kaiken aivan kaikille. En edes tykkää olla kuvattavana ja mun mies muuttuu tönkkösuolatuksi kun kamera edes vilahtaa. Meillä olis aika hupaisia somekuvia, kun kaksi tönkköä yrittäisi irvistää kameralle milloin missäkin epäluontevasti. Haha!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat kuvat facebookiin ja instaan, miksi?
Että kaikki näkee varmasti :D
Vierailija kirjoitti:
Yleensä niitä yhteiskuvia laitetaan exien kiusaksi. Mustasukkaisen ja omistushaluisen ihmisen tunnistaa siitä, että sen pitää merkata reviirinsä ja ilmoittaa kaikille, että #munmies
Entä kun ei eksiä, kenen kiusaksi niitä silloin laitetaan?
Vierailija kirjoitti:
ja näille se elämänrakkaus vaihtuu vuoden välein.....
Myötähäpeäähän tuo aiheuttaa. Varsinkin kun sitten eroavat ja on aika kova työ poistaa ne tuhannet kuvat ja postaukset :D
No vähän tulee semmoinen olo että reviiriään merkkaa ja esittelee
Herää kysymys: Ketä varten ne kuvat on siellä somessa?
Kyllä minä pidän ystävieni kuvien katselemisesta, eivät niitä joka päivä postaile kuitenkaan. Ollaan kaikki +50-vuotiaita, joten ihmettelisin miksi jotkut teinit katselisivat meidän vanhusten kuvia, pl. aikuiset lapset. Samat vanhat parit ollaan vuosikymmenten ajan jo, että eksiäkään ei kukaan yritä ärsyttää.
Se on kyllä tosi kylmäävää kun uuden suhteen myötä on yhteiskuva ja toista kutsutaan kuvassa "elämäni rakkaudeksi". Siis jotenkin kauhean epäkunnioittavaa entisiä vakavia suhteita kohtaan. En voisi kuvitella itse tekeväni niin. No, pidänkin suhteeni omana tietonani enkä siitä someen postaile. Ne tietenkin tietää ketkä ovat kanssani myös livenä tekemisissä.
Ongelmia luvassa, kun elämä on pelkkää puhelimen räpläystä.