Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kunpa olisin tavannut tuon miehen ennen hänen exäänsä, joka tekeytyi salaa raskaaksi

Vierailija
21.06.2020 |

Saisimme olla vain kahden minä ja hän, jos olisimme me tavanneet ja kohdanneet mieheni kanssa ennen hänen hirveää exäänsä, joka tekeytyi salaa raskaaksi ja vei sitten lapsen. Ja nyt joudun kestämään tilannetta ja huonosti käyttäytyvää ja hemmoteltua lasta, jota mies ei edes alunperin halunnutkaan. Olen pyytänyt tuota miestä jo niin monta kertaa jättämään minut, jotta päätös olisi hänen, eikä tavallaan hänen lapsensa, joka muuten määrääkin aivan kaikesta. Joka siitä, saanko minä olla paikalla vain en, koska häne ei saa kanssani jkamagonta huomiota. Olisimme yhdessä ha kahdestaan tuon niehen kanssa niin onnellisia ilman mitään turhia ja ylimääräisiä kakaroita. Miksi mies ei vain suostu jättämään minua, vaikka tarkoituksella haukun hänen kakaraansa hänelle ja teen kaikkeni, että jättäisi minut. En ninä pysty jättämään, koska rakastan häntä yli kaiken, ja tällöin päätös olisi tuo lapsi, eikä minun oma päätökseni.

Kuulostaa niin tyhmältä, mutta miten saan miehen oikeasti jättämään minut? Jotta voisin alkaa edes jossain viheessa työstämän tuota surutyötä ja päästä hänestä joskus ylikin. :/ Vai pitääkö vain yrittää työstää omia ajatuksiani ja hyväksyä hänen menneisyytensä, ja rakastaa häntä kokonaisena ihmisenä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmästä päästä kärsii koko keho

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla