Luulen että mulla oli korona
Kamala yskä, keuhkot rohisi, henki ei meinannut kulkea, kuumetta, nuha 2 viimeistä viikkoa, muku ja hajuaisti oli poissa, silmissä oli kerran sellainen omituinen häiriö. Yli 4 viikkoa kesti. Olikohan korona?
Kommentit (5)
Jos epäilee että on korona, ei ole kuitenkaan sairaalakunnossa, ei ole autoa eikä asu testauspaikan vieressä... millä hitsillä sinne testeihin mennään vaarantamatta jonkun muun terveytyä? Joku kun sen vielä kertoisi? Kukaan ei ainakaan halua läheisiään vaarantaa? Bussilla kuumeessa koronassa?
Vierailija kirjoitti:
Jos epäilee että on korona, ei ole kuitenkaan sairaalakunnossa, ei ole autoa eikä asu testauspaikan vieressä... millä hitsillä sinne testeihin mennään vaarantamatta jonkun muun terveytyä? Joku kun sen vielä kertoisi? Kukaan ei ainakaan halua läheisiään vaarantaa? Bussilla kuumeessa koronassa?
Pirkanmaalla on 100 taksiin laitettu pleksi/muovi etu- ja takapenkin väliin. Tällaisen "koronataksin" saa ihan pyytämällä taksikeskuksesta ja tätä esim TAYS suosittelee koronatestiin kulkuvälineeksi. En tiedä onko muilla alueilla tällaista systeemiä sitten.
Mä mietin myös tuota mahdollisuutta
Miltä kuulostaa?