Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luulen että mulla oli korona

Vierailija
21.06.2020 |

Kamala yskä, keuhkot rohisi, henki ei meinannut kulkea, kuumetta, nuha 2 viimeistä viikkoa, muku ja hajuaisti oli poissa, silmissä oli kerran sellainen omituinen häiriö. Yli 4 viikkoa kesti. Olikohan korona?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä kuulostaa?

Vierailija
2/5 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et käynyt testissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos epäilee että on korona, ei ole kuitenkaan sairaalakunnossa, ei ole autoa eikä asu testauspaikan vieressä... millä hitsillä sinne testeihin mennään vaarantamatta jonkun muun terveytyä? Joku kun sen vielä kertoisi? Kukaan ei ainakaan halua läheisiään vaarantaa? Bussilla kuumeessa koronassa?

Vierailija
4/5 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos epäilee että on korona, ei ole kuitenkaan sairaalakunnossa, ei ole autoa eikä asu testauspaikan vieressä... millä hitsillä sinne testeihin mennään vaarantamatta jonkun muun terveytyä? Joku kun sen vielä kertoisi? Kukaan ei ainakaan halua läheisiään vaarantaa? Bussilla kuumeessa koronassa?

Pirkanmaalla on 100 taksiin laitettu pleksi/muovi etu- ja takapenkin väliin. Tällaisen "koronataksin" saa ihan pyytämällä taksikeskuksesta ja tätä esim TAYS suosittelee koronatestiin kulkuvälineeksi. En tiedä onko muilla alueilla tällaista systeemiä sitten.

Vierailija
5/5 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin myös tuota mahdollisuutta