Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

unelmaminiäni olisi blondi ja älykäs. Ehkä lääkäriopiskelija

Vierailija
21.06.2020 |

Ei mikään lokki, vaan hyvin omillaan toimeentuleva. Uskollinen pojalleni ja sellanen vähän konservatiivinen. Mutta toki muut hyväksyvä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poikasi on esim. Sara Siepin sieluttoman, yksinkertaisen ja vaatimattoman haljuvaljun 13tusinassa velipojan näköinen ja tasoinen muutenkin niin et tule saamaan mielikuvitussaalistasi sillä tylsäkkeellä tissiposkipojallasi, jolla on pinnallinen, typerä ja sydämensivistymätön äiti, joka taas ei ole kenenkään unelma-anoppi. Sitäpaitsi sinäkö sen unelmatytön kanssa sitten myös seukkaisit vai samantien koko suku?

Vierailija
2/16 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmavävyni olisi komea ja älykäs, ehkä lääkäriopiskelija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti poikasi on kovatuloiseen ammattiin opiskeleva ja komea. Ja toivottavasti isomunainen ja hyvä sängyssä, mikäli vielä mielit uskollisuuttakin.

Vierailija
4/16 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämähän ei ole komealle ja älykkäälle lääkäripojalle haaste eikä mikään. Tähtäisit vähän korkeammalle, miksei vaikka joku euroopan vanhan vallan aatelinen?

Vierailija
5/16 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti poikasi on kovatuloiseen ammattiin opiskeleva ja komea. Ja toivottavasti isomunainen ja hyvä sängyssä, mikäli vielä mielit uskollisuuttakin.

Totta, suominaisille ei tavallinen kelpaa.

Vierailija
6/16 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miniäni olisi valmis lääkäri. Ja vävy myös.

Vierailija
7/16 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikanen, jolla on noin typerä, teennäinen, ulkokultainen ja pinnallinen äiti, tuskin kelpaa kenellekään. Karhunpalveluksen teet jos yhtään sekaannut ja yrität epätoivoisesti pyristellen elää poikasi ja tämän potentiaalisen tyttiksen kautta tai siivellä. Junasi meni jo, jos sinusta ei ollut eikä ole lääkäriksi, niin ohi on.

Sinä se todellinen lokki olet, yrität itse lokkeilla tytön kauneutta, älyä, rahaa ja statusta. Jää pian poikasi kokonaan ilman minkään tasoista statusminiää, jos iilimatoanopin nuoleskelu on välttämätöntä.

Vierailija
8/16 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko se miniä siis sun henkilökohtaiseen käyttöön vilkasee sun peräpukamia?

Vierailija
9/16 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tuollainen suvaitsemattomuus sulkee älykkyyden pois.

Vierailija
10/16 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten vaan selaamaan katalogista ja rastia ruutuun sitä mukaa, eiku hetkinen. Sehän olisi ihmiskauppaa.

Kukakohan on alun alkaenkaan jatkanut noin s**tanan typeriä ja luokattomia geenejä?

Vierailija
11/16 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä lääkäreissä on niin upeaa? Pahimmillaan vielä päivystää, niin mieskin joutuu ottamaan vastuuta mahdollisesta jälkikasvusta.

Vierailija
12/16 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä lääkäreissä on niin upeaa? Pahimmillaan vielä päivystää, niin mieskin joutuu ottamaan vastuuta mahdollisesta jälkikasvusta.

Aika moni lääkäri on sellainen harmaa hiiri oli sitten kyseessä nainen tai mies. En ole naisena ollut itse lääkäreistä koskaan erityisen kiinnostunut vaikka paria sellaista olen joskus tapaillut. Molemmat huonoja sängyssä, perheenisinä varmasto oikein kivoja. Harmi vain että itse arvostan hyvää seksiä enemmän, kuin lasten hankkimista.

Vierailija
13/16 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, onko appiukko lähtenyt lätkimään vai onko hänkin yhtä typerä ja pinnallinen kuin pirttihirmuakkansa?

Keskity ap-ameeba vain siihen omaan puolisoosi, jos siis sellaistakin ressukkaa yhä tyrannisoit ja muokkaat mieleiseksesi, keidenkään muiden asiat kun eivät sinulle kuulu, joten älä niistä näe vaivaa tai touhota. 

Fantasiasagassasi appivanhemmat koeajaisivat tyttöparat ja olisi kaiken maailman Idols, Miss Mittatilaustyö Unelmaminiä, Debiilipäsmärianopin Vätyspojulle Morsmaikku sun muuta karsintaa, oi aikoja oi tapoja..

Vierailija
14/16 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö diplomi-insinööri tai juristi kelpaa?

Vierailija
15/16 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas toivon miniäksi tasapainoista, toiset huomioivaa ja samalla kuitenkin itsenäistä naista. Eli sellaista joka pystyy sopeutumaan, mutta ei kadota itseään.

Mielellään saisi olla tervehenkinen, sekä terveellisesti elävä. Mutta ei mikään kiihkoilija, vaan ihan normaali nainen. Mielenkiinto toivottavasti enemmän muissa asioissa kuin vain ulkonäössä.

Jos lapsia tulisi, niin toivoisin pitkää pinnaa ja kykyä kestää tylsyyttä ja arkea. Mutta myös, että hän odottaa puolison osallistuvan arkeen ja perheen touhuihin, niin että yhdessä löytäisivät ilon ja onnen perheenä.

Ja äitinä tunnen poikani, sekä hyvässä ja pahassa. Tai ainakin kuvittelen tuntevani.

Vierailija
16/16 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin hakemusta ja etsintäkuulutusta Tinderiin ja vastaaviin. Parempi, että mölöppi itse laatii ilmoituksen kun kerran parhaiten tietää mitä HÄN HALUAA.