Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapasin Tinderissä ala-asteen ihastukseni

Vierailija
21.06.2020 |

Enkä osaa suhtautua vieläkään asiaan oikealla tavalla. Oletan hänestä sitä mitä olimme 20 vuotta sitten ja näen hänet vain sinä tavoittamattomana ihmisenä, josta joskus iltaisin unelmoin. Hän on aikuinen ja erilainen kuin silloin. Miten voin päästä pois näistä pinttyneistä mielikuvista ja suhtautua häneen sinä mukavana ihmisenä jollainen hän on nyt?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältä hän on yhä sama pieni ihminen jonka ala-asteelta tunsit. Ei ole mitään päivää jona lapsi lakkaa olemasta ja tilalle tulee aikuinen.

Vierailija
2/20 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hän myös suhun ihastunut vai oliko ihastus yksipuolinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten "tapasit"? Siis bongasit?

Vierailija
4/20 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta älä ainakaan kerro ihastuksestasi hänelle. Se ei ole miehekästä ja antaa susta huonon kuvan. Suhtaudu häneen viileästi ja välinpitämättömästi välillä flirttaillen. Kuin uuteen ihmiseen. Ihmiseen jota et ennestään tunne.

Vierailija
5/20 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisältä hän on yhä sama pieni ihminen jonka ala-asteelta tunsit. Ei ole mitään päivää jona lapsi lakkaa olemasta ja tilalle tulee aikuinen.

En usko, että näin on. Mun mielen sisällä hän on paljon tuota vanhaa ja se on ongelma. Hän on muuttunut, minä olen muuttunut ja haluaisin siksi osata nähdä hänet sinä mitä hän on nyt.

ap

Vierailija
6/20 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko hän myös suhun ihastunut vai oliko ihastus yksipuolinen?

En tiedä. Olin lapsena melko ujo enkä koskaan tätä kysynyt.

ap

Vierailija
7/20 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tuossa nyt on vaikeaa? Etkö ole nähnyt muita ala-asteajan tuttujasi? Tavallaan ymmärrän ongelman, mutta kun tavataan kasvotusten, tilanne muuttuu melko äkkiä. 

Vierailija
8/20 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten "tapasit"? Siis bongasit?

Tuli match.

ap

Vierailija
9/20 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä tuossa nyt on vaikeaa? Etkö ole nähnyt muita ala-asteajan tuttujasi? Tavallaan ymmärrän ongelman, mutta kun tavataan kasvotusten, tilanne muuttuu melko äkkiä. 

Kaikki on vaikeaa. Näen välillä ala-asteen tuttujani, mutta harvan kanssa matchaan Tinderissä ja harvaan olin ihastunut.

ap

Vierailija
10/20 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako hän sinut kouluajoilta?

Vierailija
11/20 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, mutta muutos tapahtuu vähitellen. Olen varsin erilainen henkilö nyt 48- vuotiaana kuin 10- tai vaikka 18-vuotiaana.

Vierailija
12/20 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Se oli yksi syy miksi hän laittoi sydämen.

ap

Vierailija
13/20 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussailette niin kyl se siitä lähtee.

Vierailija
14/20 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pussailette niin kyl se siitä lähtee.

Melko hauska ja hyväntahtoinen viesti. En vastustaisi tuotakaan tulevaisuudenkuvaa.

ap

Vierailija
15/20 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon miehet eivät tämmöisiä mieti. He ovat menneet eteenpäin. Susta saa epävarman ja epätoivoisen kuvan. Nainen voi ajatella samoin.

Vierailija
16/20 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi näin myös. Ihan meinasi silmät tippua päästä kun hänet sieltä massasta bongasin. Valitettavasti mies oli rupsahtanut pahemman kerran, joten swaippasin vasemmalle. Miesmaku tässä 20 vuoden aikana muuttunut aika paljon joten enää ei hänen tyyppisensä miehet minuun vetoa.

Vierailija
17/20 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi näin myös. Ihan meinasi silmät tippua päästä kun hänet sieltä massasta bongasin. Valitettavasti mies oli rupsahtanut pahemman kerran, joten swaippasin vasemmalle. Miesmaku tässä 20 vuoden aikana muuttunut aika paljon joten enää ei hänen tyyppisensä miehet minuun vetoa.

Meille tuli match, joten ehkä olen paremmassa asemassa?

ap

Vierailija
18/20 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nainen ei muista ihastustasi, tuskin edes on ollut siitä tietoinen. Jatkat siis vain kuten toimisit kenen tahansa naisen kanssa. Ei hän ole mitenkään erilainen.

Vierailija
19/20 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eli laittoiko vaan sydämen koska haluaa muistella menneitä/kysellä kuulumisia? Jos tunnistamisesi oli kerran yksi syy.

Vierailija
20/20 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eli laittoiko vaan sydämen koska haluaa muistella menneitä/kysellä kuulumisia? Jos tunnistamisesi oli kerran yksi syy.

En tiedä oliko ainoa syy. Ainakin osasyy oli. Näin hän mulle kertoi.

ap