Nainen, kuinka usein juot pullon viiniä?
Kommentit (53)
Eihän naiset juo mitään, vaan pitävät huolta perheestään.
Punaviinipullo menee noin neljässä viidessä päivässä. Riippuu vähän ilmoista, kesäkuumalla ei punkku maistu sillai kuin tummana syksyiltana.
Vuodessa menee ehkä se yksi pullollinen yhteensä. Juon viiniä joskus ravintolassa ruan kanssa, muulloin en ollenkaan.
N25
Viikossa yksi punaviinipullo. To-su joka päivä kaksi pientä lasia punaviiniä.
En ole koskaan juonut sellaista isoa pulloa kerralla. Joskus harvoin saatan lasillisen ottaa, mutta harvoin, koska en koskaan osta punaviiniä. Jos mies ostaa ja on sopivaa ruokaa (muutenhan sitä ei edes ostettaisi), niin ruuan kanssa menee pieni lasillinen (12cl). Joskus saatan siitä lasillisesta riehaantua niin, että alkaa tehdä mieli lisää, mutta yleensä siinä kohtaa kun olen saanut sen oman lasilliseni juotua (ei se kaikki mene ruuan kanssa, loput tietokoneella istuksiessa) se pullo on jo tyhjä.
Nuorena meni useinkin, varmaan liki joka viikonloppu. Hyvin humalahakuista oli juominen silloin.
Nykyään en enää viiniä juo, on mielestäni pahaa ja tulen jo pienestä määrästä huonovointiseksi. Viimeksi olen juonut koko pullollisen varmaan liki 15 vuotta sitten. Olen nyt 39.
Mulla menee keskimäärin viikonlopussa neljä pulloa, eli olen juonut viimeksi eilen pullon mutta se ei jäänyt siihen vaan join toisen.
Heti kun saan puskettua tuon penskan ulos kohdustani.
En ole viini-ihmisiä, joten en ole koskaan juonut yksin pullollista. Lasin saatan ottaa jos joku tarjoaa. Tykkään enemmän oluesta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee keskimäärin viikonlopussa neljä pulloa, eli olen juonut viimeksi eilen pullon mutta se ei jäänyt siihen vaan join toisen.
Eka rehellinen vastaus. Vai juoko kaikki naiset vaan siideriä litratolkulla?
Viininhuuruinen nainen haisee pahalta.
En koskaan kun kaikki mitä olen kokeillut laukaisee migreenikohtauksen jo lasillisesta.
Ylipäänsä alkoholia juon ehkä kerran vuoteen ja silloinkaan en humalahakuisesti.
Siis kerrallako? En koskaan. Puoli pulloa korkeintaan.
Joka viikko ei tule juotua viiniä muutenkaan. N47
Vierailija kirjoitti:
En koskaan. Kolmen litran laatikko menee viikossa.
Täällä sama!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka rehellinen vastaus. Vai juoko kaikki naiset vaan siideriä litratolkulla?
Ai kaikki sinun tuntemasi naiset on alkoholisteja?
Olen juonut yksinäni koko pullon viiniä viimeksi 14-vuotiaana. Sitä vastaavan määrän alkoholia joskus opiskeluaikoina.
Vierailija kirjoitti:
Pullon, kokonaisen pullon? En ole juonut koskaan.
Yl. Otan lasin tai kaksi viiiniä, jos olen kotona n. kerran kuussa.
Miehen kanssa saatetaan ostaa pullo puoliksi ravintolassa syödessä.
Jos olen viihteellä iltaa isumassa ystävien kanssa, juon 1-2 lasia viiniä, siiderin ja baarissa drinksuja.
Kuinka monta alkoholiannosta tuolla viihteellä menee? Taitaa mennä aika monta. Ja vielä sekaisin viiniä, sidukkaa ja drinksuja.
Voiko huonon ruuan kanssa ottaa lasillisen laatikkoviiniä.