Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautua mieheen joka jättää jos en anna seksiä

Vierailija
21.06.2020 |

Olemme seurustelleet miesystäväni kanssa noin kaksi vuotta. Hän on sanonut jo suhteen alukaikoina, että hänellä pitää olla suhteessa paljon seksiä, tai muuten tulee ero. Seksiä on joka päivä ja joskus useita kertoja päivässä. Usein minun ei tee mieli, mutta annan ettei tule riitaa ja viime aikoina on usein tuntunut, että pikapanot vaikka viisi kertaa viikossa riittäisi, enkä jaksaisi esimerkiksi sitä että mies nuolee koko ajan. Voisin ottaa itse suihin ja antaa käsihoitoa ja yhdynnät käyvät, mutta se räplääminen ja nuoleminen tuntuu ikävältä jos ei tee mieli. En tiedä mitä tapahtuu jos en antaisi. Tuntuu että miehen mielestä minun tärkein ominaisuuteni on se että annan seksiä. Onko kenelläkään mitään neuvoa miten tässä voisi toimia. Suhde on muuten hyvä. Mies varmaan luulee että minä olen yhtä seksuaalinen kuin hän.

Kommentit (10)

1/10 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti hyvä nainen seksistä kun sitä saat!  Söisitkö mielummin kylmiä perunoita aina vaan jos herkullista pihviäkin olis ihanin liskukkein.. Mutta kukin toki tyylillään.

Vierailija
2/10 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hankala tilanne. Olen itse mies ja puutteessa. Vaimoani ei seksi kiinnosta juuri yhtään. Vuosia ajattelin pärjääväni asian kanssa, mutta viime aikoina olen alkanut tulla toisiin ajatuksiin. En pysty elämään loppuelämääni näin. Me olemme keskustelleet todella paljon asioista ja menneet seksuaaliterapiaan. Asiat ovat vähän niiden kautta parantuneet.

Sinulla ei ole velvollisuutta tehdä asioita mitä et halua, muista se. Nähdäkseni teet itsellesi vain lopulta vahinkoa jos joudut pakottamaan itsesi toimimaan usein sen mukaan mitä vain toinen haluaa. Hänellä ei myöskään ole oikeutta vaatia sinulta asioita mitä et halua. Ole itsellesi ja toiselle rehellinen. Jos hän sinusta välittää ja sinua rakastaa hän halua tietää mitä ajattelet ja mitä tunnet.

Eli neuvoni on: sinun täytyy sanoa hänelle mitä haluat ja mitä et, tavalla tai toisella. Joko aloittamalla keskusteluyhteyden luomisen ja kommunikoinnin itse, tai sitten ulkopuolisen avun turvin. Tuollaisena tilanne ei kuitenkaan voi jatkua. Olet epärehellinen jos annat miehesi kuvitella kaiken olevan hyvin. Teet siinä lopulta vahinkoa itsellesi, miehellesi ja parisuhteellenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Nauti hyvä nainen seksistä kun sitä saat!  Söisitkö mielummin kylmiä perunoita aina vaan jos herkullista pihviäkin olis ihanin liskukkein.. Mutta kukin toki tyylillään.

Nautin kyllä seksistä, mutta en tässä määrin. Haluaisitko syödä joka päivä 10 kg pihviä? 

Vierailija
4/10 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on hankala tilanne. Olen itse mies ja puutteessa. Vaimoani ei seksi kiinnosta juuri yhtään. Vuosia ajattelin pärjääväni asian kanssa, mutta viime aikoina olen alkanut tulla toisiin ajatuksiin. En pysty elämään loppuelämääni näin. Me olemme keskustelleet todella paljon asioista ja menneet seksuaaliterapiaan. Asiat ovat vähän niiden kautta parantuneet.

Sinulla ei ole velvollisuutta tehdä asioita mitä et halua, muista se. Nähdäkseni teet itsellesi vain lopulta vahinkoa jos joudut pakottamaan itsesi toimimaan usein sen mukaan mitä vain toinen haluaa. Hänellä ei myöskään ole oikeutta vaatia sinulta asioita mitä et halua. Ole itsellesi ja toiselle rehellinen. Jos hän sinusta välittää ja sinua rakastaa hän halua tietää mitä ajattelet ja mitä tunnet.

Eli neuvoni on: sinun täytyy sanoa hänelle mitä haluat ja mitä et, tavalla tai toisella. Joko aloittamalla keskusteluyhteyden luomisen ja kommunikoinnin itse, tai sitten ulkopuolisen avun turvin. Tuollaisena tilanne ei kuitenkaan voi jatkua. Olet epärehellinen jos annat miehesi kuvitella kaiken olevan hyvin. Teet siinä lopulta vahinkoa itsellesi, miehellesi ja parisuhteellenne.

Ymmärrän että minulla ei ole velvollisuutta tehdä asioita joita en halua, mutta mies on suoraan sanonut, että pihtaaminen johtaa eroon, koska seksi on hänelle niin tärkeää. Ehkä ainoa mahdollisuus on ero, koska mies on ollut tässä itse rehellinen.

5/10 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Nautin kyllä seksistä, mutta en tässä määrin. Haluaisitko syödä joka päivä 10 kg pihviä? 

Anteeksi, pitänee ajatella uusiksi. Voihan asia olla kuten sanoi. Niin yksilöllistä on.

Vierailija
6/10 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuulostaa ällöltä. Varsinkin toi nuolemisjuttu, kuulostaa siltä että mies haluaa "pakottaa" sutkin nauttimaan/saamaan orgasmin, vaikka se tosiaan tuntuu aika ikävältä sillon jos ei oo itte yhtään fiilistä.

Vierailija
7/10 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuullostaa aika painostavalta. Tuntuu että olet olemassa hänelle lähinnä hänen tarpeittensa tyydyttäjänä. Toki suuresti on myös vikaa siinä ettet itse ole ollut rehellinen. Ota asia esille. Eihän se voi mennä niin, että kaikki menee hänen tahtonsa mukaan, suhteessa on kyse kompromisseista (jos hän siis aidosti edes välittää sinusta ihmisenä). Jos miehesi haluaa 7 kertaa viikossa, ja sinä vaikkapa yhden kerran viikossa, niin sitten pitäisi tehdä kompromissi että n. 3 kertaa viikossa tms. Itse en harrastaisi seksiä kertaakaan silloin kun ei huvita. Seksuaalisuus on henkisesti herkkää aluetta ja teet itsellesi suurta vahinkoa tuossa. 

Vierailija
8/10 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan te eroatte nyt tai myöhemmin. Asia tuntuu pahalta, ei ero oo ikinä kivaa. Mutta mies joka haluaa joka päivä ja monta kertaa ja on ollut siitä avoin ja rehellinen alusta asti ei varmaan suostu asiasta tinkimään. Älä itse roikota tilannetta vuosiakausia eteenpäin, sano suoraan että "ei tänään" jos siltä tuntuu. Tai sitten teet tota koko loppuelämäsi, että esiinnyt ja olet mukamas seksissä mukana.

Vierailija
9/10 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi kuullostaa aika painostavalta. Tuntuu että olet olemassa hänelle lähinnä hänen tarpeittensa tyydyttäjänä. Toki suuresti on myös vikaa siinä ettet itse ole ollut rehellinen. Ota asia esille. Eihän se voi mennä niin, että kaikki menee hänen tahtonsa mukaan, suhteessa on kyse kompromisseista (jos hän siis aidosti edes välittää sinusta ihmisenä). Jos miehesi haluaa 7 kertaa viikossa, ja sinä vaikkapa yhden kerran viikossa, niin sitten pitäisi tehdä kompromissi että n. 3 kertaa viikossa tms. Itse en harrastaisi seksiä kertaakaan silloin kun ei huvita. Seksuaalisuus on henkisesti herkkää aluetta ja teet itsellesi suurta vahinkoa tuossa. 

Tämä.

Vierailija
10/10 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kompromissiasia ei mene noin. On asioita joissa voidaan sopia tuo puoliväli, mutta tässä tapauksessa sitä ei kannata noin ajatella. Kannattaa ennemmin ajatella niin että on useita asioita joissa kompromisseja voi, ja täytyy, tehdä. Sitten teidän pitää yhdessä käydä niitä läpi ja miettiä kumman tahdon mukaan mennään enemmän ja missä asioissa. Tuollainen keskivälin ajatus ei ole hyvä tässä tapauksessa, seksuaalisuus on paljon monimutkaisempi asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme