Vanhentunut ulkonäkö harmittaa
Olen vähän päälle 30 ja naaman ulkonäössä harmittaa alakasvojen ylimääräinen kudos sekä otsan ylimääräinen nahka. Nythän tässä on minulle vain kaksi vaihtoehtoa: joko parantaa ulkonäköä entisenlaiseksi kirurgisesti, tai alkaa viettää hiljaista elämää jossain syrjemmässä. En kertakaikkiaan näe mitään järkeä viettää rumentuneena mitään seuraelämää ihmisten keskellä. Voinhan yhä saada kyllä seuraa vaikkapa miehistä, jotka eivät nuorempaa saa, mutta itseäni kun ei yhtään kiinnosta + nelikymppiset harmaantuneet ukot, niin no can do.
Kommentit (55)
Öööh, siis miten sun naama on löystyny?? Se on rasvaa luultavasti, laihduta jos haluut kireen naaman....
Ja myös laihduttamisesta voi tulla hetkellisesti löysyyttä, joten onpa haastava tilanne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! suorastaan hirveä tilanne (lol)
Vierailija kirjoitti:
Öööh, siis miten sun naama on löystyny?? Se on rasvaa luultavasti, laihduta jos haluut kireen naaman....
Ja myös laihduttamisesta voi tulla hetkellisesti löysyyttä, joten onpa haastava tilanne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! suorastaan hirveä tilanne (lol)
Siis sellaset kudokset pudonneet, ihan vanheneminen. Mulla on pieni leuka ja heikot leukaperät, niin että tällainen kasvojen neliömäistyminen saattaa iskeä vähän huomattavammin ja aiemmin kuin muilla. Paino on pysynyt ihan samana. Ap
Tasan ei käy onnen lahjat. Sisareni on 45-vuotias Audrey Hepburn-tyyppi, itsekin olen suht hoikka mutta naama valahti neliöön jo vajaa kolmikymppisenä. Toisinaan kadehdin sisareni täydellistä ulkonäköä ja inhoan omaani. Eli voin tasan tarkalleen tietää Ap, mitä tunnet.
Vierailija kirjoitti:
Tiedät sitten asiasta paremmin, kun vanhenet :D
Mullakin naamassa löysää ihoa, vaikka painoindeksi ei ole ikinä noussut yli 20 eli laihduttaminenkaan ei auta. Muutenkin kasvojen levein kohta on suupielet. Vanhentaa paljon ja ikää vasta 31. Siihen vielä silmäpussit ja otsarypyt sekä kaksoisleuka lisäksi, mutta minkäs teet ilman kirurgin veistä.
Naaman kiristys kirurgisesti ei ole välttämättä huonokaan idea, jos noin paljon ahdistaa. Käsittääkseni sun tapauksessa kohtaisen helppo toimenpide? Korjatkaa, jos olen väärässä.
Käy jossain konsultaatiossa. Esimerkiksi thread lift on kohtuullisen hintainen ja helppo kohotus. Nykyään on kaikenlaista pientä tehokasta vippaskonstia.
Vierailija kirjoitti:
Tasan ei käy onnen lahjat. Sisareni on 45-vuotias Audrey Hepburn-tyyppi, itsekin olen suht hoikka mutta naama valahti neliöön jo vajaa kolmikymppisenä. Toisinaan kadehdin sisareni täydellistä ulkonäköä ja inhoan omaani. Eli voin tasan tarkalleen tietää Ap, mitä tunnet.
Joo! Ja siis nuorempana olin hyvinkin nätti ja söpö, koska nuo alakasvojen kapeat piirteet teki silloin sellaista siroutta. Tässä vaiheessa olisikin etua jykevämmistä piirteistä :0 mutta sillä on mentävä eteenpäin mitä on - Ap
Joo sama juttu, olen 49.
Ottaa päähän joka kerran kun katsoo peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Käy jossain konsultaatiossa. Esimerkiksi thread lift on kohtuullisen hintainen ja helppo kohotus. Nykyään on kaikenlaista pientä tehokasta vippaskonstia.
Olen kokeillut vippaskonsteja jo sen verran, että lompakko kevennyt huomattavasti... Siis nuo threadit ei ole mulla vaikuttaneet pitkään, botox ei sovi (otsa valahti), ja täyteaineet ei auta noihin mun ongelmakohtiin. Laser on kiristänyt ihoa, mutta sekään tulos ei kestä pitkään vaikka olen ottanut sarjahoitoa! Taitaa olla panostettava vähän isompaan hommaan ja sen jälkeen ehkä vanhenen vaan. Ellen satu rikastumaan äkillisesti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuo "thread lift" oli hyvä vinkki. Mitä nyt ainakin kuvia katseli netistä. Eikä tarvita veistä.
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Naaman kiristys kirurgisesti ei ole välttämättä huonokaan idea, jos noin paljon ahdistaa. Käsittääkseni sun tapauksessa kohtaisen helppo toimenpide? Korjatkaa, jos olen väärässä.
Kai se helpompi on, jos korjattavaa ei ole vielä paljon. Tai siis jos on tyyliin 55, niin naamassa on kaikenlaista persoonallista ryppyä ja kurttua, ja on vaikea ehkä nähdä miltä ihminen on näyttänyt ja millä lailla hän haluaisi näyttää paremmalta nyt. Ajattelin viedä kuvia joissa olen n. 27, ja kysyä, olisiko mahdollista näyttää lähelle samalta kuin tuolloin. Eli itseltäni, mutta nuoremmalta! Mutta olen käsittänyt, että kasvojen kohtotuksessa nostetaan noita kudoksia "syvältä", joten on se kumminkin aika iso juttu lähteä leikkaukseen ja periaatteessa toimenpide on sama vanhalle ja nuorelle asiakkaalle. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeillut vippaskonsteja jo sen verran, että lompakko kevennyt huomattavasti... Siis nuo threadit ei ole mulla vaikuttaneet pitkään, botox ei sovi (otsa valahti), ja täyteaineet ei auta noihin mun ongelmakohtiin. Laser on kiristänyt ihoa, mutta sekään tulos ei kestä pitkään vaikka olen ottanut sarjahoitoa! Taitaa olla panostettava vähän isompaan hommaan ja sen jälkeen ehkä vanhenen vaan. Ellen satu rikastumaan äkillisesti. Ap
No sitten vaan plastiikkakirurgin juttusille. Konsultaatio on yleensä aina ilmainen.
Vai neliönaama. Mulla on ollut lapsesta lähtien neliön malliset kasvot, raskaat posket jotka valuu vähän. Ihan nättinä pidän itseäni silti.
N29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo "thread lift" oli hyvä vinkki. Mitä nyt ainakin kuvia katseli netistä. Eikä tarvita veistä.
Sivusta.
En tiedä jos se joillekin tuo pitkäaikaisia tuloksia, mulle ei ole tuonut edes noi "vahvat langat" (coqit). Ja niilläkin on aika paljon hintaa, jos monta kertaa laittaa. Kannattaa muistaa "vippaskonsteja" suunnitellessa, että osa noista pientoimenpiteistä on vähän fuulaa ja mitään takuita ei tuloksista, esim just pysyvyyden kannalta ei ole. Ei niitä kaikkia ole missään testattu ja tieteellisesti todistettu, ja tekijä voi aina sanoa, että kas, tämä ei tuonut pitkää tulosta just sulle. Ap
Kyllä, menisin kirurgille jos joka päivä ottaa päähän kun katsoo peiliin. Itse otin minimimäärän filleriä kun tuntui etten näytä itseltäni. Nyt näytän taas itseltäni eikä ota päähän. Näytän siis ikäiseltäni kyllä, ei ollut tarkoituskaan nuorentua.
Vierailija kirjoitti:
Vai neliönaama. Mulla on ollut lapsesta lähtien neliön malliset kasvot, raskaat posket jotka valuu vähän. Ihan nättinä pidän itseäni silti.
N29
Eri asia, jos ne on luonnostaan. Onhan olivia wilde, demi Moore kauniita... Se on ihan fakta kumminkin, että jos kasvot on kolmion muotoiset, niin ne vanhetessa valahtaa usein neliöksi ja se ei ole viehättävää, kun leukapussit roikkuu. Ap
Joskus nuorempana oikeasti ihmettelin, että vanhempana ihmiset tulee tylsiksi eikä halua enää käydä missään. Tästäkö siinä on ollut kyse koko ajan? Ap