Lue keskustelun säännöt.
Miten päästä yli ärsytyksestä, että naiseni on pitkä?
21.06.2020 |
Olemme olleet yhdessä yli kuusi vuotta, mutta yhä ärsyttää. Olen kateellinen miehille, joilla on lyhyt nainen. Minun suvussani kaikki naiset ovat alle 165cm, monet alle 160 cm, joten olen tottunut lyhyisiin naisiin. Naiseni on n. 175 cm ja itse olen 170 cm. Kaikissa valokuvissa naiseni näyttää hujopilta minun rinnallani ja se ärsyttää. Onko mitään tehtävissä?
Kommentit (23)
Sehän on hyvä, jos teette lapsia, niin naisen pituusgeenit saattavat periytyä lapselle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä taas olen nainen , 173 cm ja mies on 178 mutta on ilmeisesti menossa kasaan kun on joskus mua lyhyempi... Siis rakastan sitä kaikin tavoin mutta minuakin häiritsee että mies lyhyempi. Mut ei voi mitään
Serkullani on albaanimies joka on ehkä 2/3 osapäätä lyhempi. Hirmunen tupakoitsija varmaan 13-vuotiaasta asti korsteenoinut. Hänen siskollaan joka onmyös serkkuni, on ehkä 4/5-osaapäätä lyhempi ruotsinlapphalainen ja meänkielinen naurava härkä, semmoinen pienoinen tiukka jytkäle. Hänellä on härkämäinen ulkomuoto ja nauru pärähtää tulille vaivatta kuin Lada käyntiin tulipalopakkasella