Miten päästä yli ärsytyksestä, että naiseni on pitkä?
Olemme olleet yhdessä yli kuusi vuotta, mutta yhä ärsyttää. Olen kateellinen miehille, joilla on lyhyt nainen. Minun suvussani kaikki naiset ovat alle 165cm, monet alle 160 cm, joten olen tottunut lyhyisiin naisiin. Naiseni on n. 175 cm ja itse olen 170 cm. Kaikissa valokuvissa naiseni näyttää hujopilta minun rinnallani ja se ärsyttää. Onko mitään tehtävissä?
Kommentit (23)
Lol, aika maahisia olette molemmat
Ongelma olet sinä. Sinä olet liian lyhyt mieheksi. Kannattaa hakea sukupuolen vaihtoon. Voit sitä odotellessa ostaa itsellesi korkokengät, tai lainata vaimon koska tuollaisella neitipojalla tuskin on miehen jalkaa, niin olet edes naisen mittainen.
Pistä se kiertoon: kirahveille on aina ottajia. Tyydy sinä sen sijaan johonkin töppöjalkaiseen maatiaislajiin
Olen 183 ja tapaillut kahta itseäni pidempää naista. Upeita leidejä, joista olin ylpeä. Bänksit tulivat ihan muista syistä.
Käytä korkkareita, niin muutkin tekee jos tuntuu liian lyhyeltä.
Oliko teillä järjestetty avioliitto kun et voinut itse valita haluamaasi? Porvoossa kuulemma yleistä.
Kuka täällä tehtailee näitä pas**ja avauksia toisista yhtä pas**sta provoista?
On vissiin jollain aika vähän kavereita...
Rullaluistimet on tulossa taas muotiin, jos saisit niillä pituutta tarpeeksi lisää. Kuitenkin, jos nainen on yli 180 cm ja vasenkätinen näyttää hieman vihaisen oravan ja marsun yhdistelmältä niin kannattaa harkita. Älyä kyllä löytyy, mutta kovin viisaaksi sitä ei ole...
Vierailija kirjoitti:
Kuka täällä tehtailee näitä pas**ja avauksia toisista yhtä pas**sta provoista?
Ja toiset klikkaa jokaisen niistä auki :D
Voi voi. Eikö pili nouse enää kun tunnet itsesi pieneksi mieheksi?
Eikös Aasiasta saa helpostikin vaimon muuttamaan Suomeen? Siellä ei olla norsun kokoisia.
Jos pituus häiritsee noin paljon niin nainen ei ole arvoksesi.
Vaihda lyhyempään. Tyhmä olet kun tyydyit.
No minäpä kerron: tiedä että täällä on pian 37 vuotta naisetta ollut poikamiesi. Alkaa tässä jo ranttuus karista, ei haittais vaikka nainen olis 3 päätä pitempi ja 10 vuotta sheivaamati ollut
Ootin tänää jätskiä kioskijonossa. Eessäni oli noin mittaiseni tai hiuka pidempi mies, max 175 ja sen vaimo oli varmaan likemä 180, varsin bätäng ohuine mutta lä'pinäkymättömine hameineen. Harmi kun tekivät niin nopeasti ostoksensa
Eroamalla ja ottamalla itseäsi lyhyempi. Miksi muuten menit yhteen jos ärsyttää?
Leikkaat moottorisahalla naiselta jalat poikki ja otat pätkän pois välistä, liimalla sitten takaisin kiinni.