Onko minulla 34-vuotiaana lapsettomana naisena oikeus vaatia lapsetonta miestä?
Mietin vain kun monet minua lähestyneet eronneet miehet ovat närkästyneet siitä kun kerron että haluan kokea lapsen saamisen ensimmäisen kerran miehen kanssa, joka on samanlaisessa tilanteessa...
Kommentit (23)
Kellään ei ole oikeus VAATIA yhtään mitään. Voit toki vaatia, mutta ei sinulla siihen sen isompaa oikeutta ole.
Miehet närkästyy aina ja kaikesta kun eivät saa haluamaansa. Kannattaa opetella oleen välittämättä tai närkästyyn kovemmin takas.
Totta kai voit vaatia, mutta et voi pakottaa ketään olemaan sun kanssa tai olemaan lapseton.
Miksei olisi? Jokasella saa olla kriteerit vaikka pilvissä jos niin haluaa. On toinen asia löytyykö kumppania
Vierailija kirjoitti:
Miehet närkästyy aina ja kaikesta kun eivät saa haluamaansa. Kannattaa opetella oleen välittämättä tai närkästyyn kovemmin takas.
Jotenkin mielenkiintoista, että naiset eivät koskaan kirjoita tällä tavalla ketjuihin, joissa sukupuolten paikat ovat toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Kellään ei ole oikeus VAATIA yhtään mitään. Voit toki vaatia, mutta ei sinulla siihen sen isompaa oikeutta ole.
Tietenkin on oikeus itse päättää, kenen kanssa haluaa alkaa suhteeseen. Päätöksen perustelutkin on ihan itse määritettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeus on, mutta oikea kohde puuttuu. Siis sitä ei yksinkertaisesti vaan ole.
Voi vaatia, että tulevalla kumppanilla ei ole lapsia. Mutta ei ole oikeutta vaatia jotakuta lapsetonta alkamaan kanssaan suhteeseen.
On oikeus vaatia lapsetonta miestä. Minäkin vaadin. Älä tyydy niihin lapsia tehneisiin törppöihin, haluavat vain kotiorjan sänkyyn ja keittiöön!
Vierailija kirjoitti:
Siinä missä minullakin. Näin vanhempana miehenä.
Lapseton miespari, jaaha. Parempi varmaan, ettei tosiaan ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Nauratti!
Ai että, miten totta turiset!!
Kenelle ajattelit vaatimuksesi osoittaa?
Mielestäni en ole velvollinen pariutumaan kanssasi pelkästään siitä syystä, että molemmat olemme lapsettomia.
Totta kai on oikeus, ja helposti sen saatkin. Naisettomia miehiä on omassakin ikäluokassasi valtavasti, ja pääosa heistä on lapsettomia.
Kaikenlaista voi vaatia mutta ei se tarkoita etta sen saisi. Ja tosiaan muakin jäi mietittytämään kenelle sä tän vaatimuksen aiot esittää?
Mä tapasin mun miehen kun olin 38, enkä olisi alkanut suhteeseen miehen kanssa jolla olisi ollut lapsia aiemmista suhteista, vaikka se olisikin tarkoittanut yksin jäämistä. En vaan osannut kuvitella itseäni äitipuolena. Kysyin asiasta jo tapailuvaiheessa sillä en halunnut olla jo umpirakastanut ennen kuin lapsiasia tulisi ilmi.
On hyvä tietää mitä itse haluaa.
On, mutta eria asia saatko, löydätkö.
Voihan tässä elämässä vaatia mitä vaan haluaa, mutta harvoinpa saa kaiken mitä vaatii.
Todella typerä aloitus, ap on varmaan edelleen juhannushumalassa.
Keneltä sinä sitä vaadit? Jumalalta?