Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lihotuskuurilla. Paino nousee mutta ei näy vartalossa? Mikä vikana?!

Vierailija
21.06.2020 |

Itsestäni pikemminkin tuntuu, että olen taas laihtunut...

Olen alipainoinen nainen ja yritän syömällä lisätä painoa ja rasvaa.

Nyt paino on noussut kevään aikana 3kg enkä nää eroa sitten missään.

Vaatteet sopivat yhä mutta olivat alunperinkin liian väljiä..

Onko tää nyt joku vartalon vastaan taistelu reaktio. Pyrkiikö kroppani siis laihtumaan takaisin lähtöpainoon?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tosiaan olla, että kropasi taistelee sinua vastaan. Saat hetkellisesti painoa nousemaan mutta kroppa kokoajan pyrkii polttamaan tulleen rasvan pois eikä se siksi näy..

Vierailija
2/7 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö mitä 1 oikee selittää??

Ei tuo ole minkään fysiikanlain mukaan mahdollista. Mistä se paino tulee jos elimistöön ei kerry mitään??

Jos kaikki palaisi pois niin nopeasti niin myös paino putoaisi...

Todennäköisesti ap on jo oikealla tiellä. Tuo massa vain rupeaa näkymään ensin painossa ja vasta myöhemmin ulkonäössä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vain tunnollisesti syömistä, kyllä se lopulta tehoaa. Ja muista liikunta niin lihaksetkin kasvaa.

4/7 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihot niin tasaisesti joka puolelta, ettet (vielä) huomaa muutosta.

Vierailija
5/7 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmä tottuu niin tuloksia ei itse huomaa.

Havaitsemattomasta muutoksesta huolimatta ap paisuu pikkuhiljaa muodottomaksi höllyväksi hienhajuiseksi möntiksi.

Vierailija
6/7 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan näkynyt painon kertyminen kropassa. +10kg ja peilistä katsoi takaisin ihan sama kroppa kuin ennemmin. Sitten yhtenä päivänä huomasin että hitsi, onpa mun kädet läskit. Samassa hetkessä huomasin miten vaatteet oli tuntuvasti kutistunut kaapissa, miten oli tukala olo ja valokuviin oli tallentunut oikea mastodontti. Vihaan jopa uusinta passikuvaani kun näytän siinä niin läskiltä. Kuvan ottoaikaan en tiedostanut olevani mitenkään pullea. Aivot ei todellakaan pysy mukana painon muuttuessa, suosittelen mittanauhaa ja vaakaa kun ne ei valehtele.

Vierailija
7/7 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteellisen hidas nousu, jos kevään aikana vain 3kg. Ilmeisen pieniä muutoksia olet tehnyt ja siksi et huomaa eroa.

Jatkat vain edelleen muutoksia. Kunhan et kompensoi liikkumalla tai olemalla aktiivisempi muuten, niin nousu jatkuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi