Istun olohuoneeni lattialla ilman housuja ja juon kylmää teetä
Kommentit (15)
Onneksi omalla. Paljas persus lattialla jättää jäljen.
Vierailija kirjoitti:
Et omista housuja?
Omistan. Nyt on vain liian kuuma.
ap
Vierailija kirjoitti:
Katsoin. Kieltämättä laminaatilla oli jälki. Pyyhin sen pois.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mustaa vai vihreää teetä?
Vihreä toki. Olen sivistynyt mies.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Samalla jolla pyyhit keittiön pöydän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Samalla jolla pyyhit keittiön pöydän?
Mulla ei ole keittiössä pöytää. Takapuolijäljen pyyhin talouspaperilla.
ap
Toivottavasti olet vesipessyt peräaukkosi ulostussession jälkeen. Palstalla on paljon porukkaa, joiden mielestä kuivalla paperilla sipaisu riittää. Haisevat sitten paskalle ja voisi kuvitella, että kun laskisivat lihavan löysän lötköperseensä lattialle, jäisi siihen jälki jos toinenkin.
Minä makaan lattialla alasti ja mietin just että voisin lämmikkeeksi kahvit keittää.
Ei vaan jaksais nousta, kävin hetken ulkohommissa ja nyt on selkä kipeä, ruusupuskat raapi jalat verinaarmuille, nokkoset, sääsket ja paarmat pitivät huolen lopusta.
Vierailija kirjoitti:
Minä makaan lattialla alasti ja mietin just että voisin lämmikkeeksi kahvit keittää.
Ei vaan jaksais nousta, kävin hetken ulkohommissa ja nyt on selkä kipeä, ruusupuskat raapi jalat verinaarmuille, nokkoset, sääsket ja paarmat pitivät huolen lopusta.
Melko elämänmakuinen tarina. Laita rasvaa jalkoihin niin saattaa helpottaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olet vesipessyt peräaukkosi ulostussession jälkeen. Palstalla on paljon porukkaa, joiden mielestä kuivalla paperilla sipaisu riittää. Haisevat sitten paskalle ja voisi kuvitella, että kun laskisivat lihavan löysän lötköperseensä lattialle, jäisi siihen jälki jos toinenkin.
Voi hyvät hykkyrät näitä ulostussession jälkeen pesusession pitäviä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvät hykkyrät näitä ulostussession jälkeen pesusession pitäviä...
Jaahas, sellainen paskaperse siellä. Ei siinä mitään pesusessioita tarvita pidemmän kaavan mukaan, kunhan käyttää pyyhkimisen yhteydessä myös vettä. Vai pyyhkäisetkö vain kuivalla paperilla, jos kädellesi tulee paskaa jostakin. Ajattelet tällaisessakin tilanteessa, että mitäpä sitä turhaan vettä tuhlaamaan-persereikä ei periaatteessa ole poikkeus tähän. Ja aloittaja taisi myös olla näitä paskaperseitä, kun häveliäästi jätti kommentoimatta.
Et omista housuja?