Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seisokki lääkärissä...

Nolottaajovalmiiksi
21.06.2020 |

Moi, Minun olisi tarkoitus käydä lääkärissä poistamassa luomi peniksestä, mutta pelottaa jo nyt, että saan kovan erektion silloin:( mulla ylensäänkin seisoo todella herkästi ja pelkkä ajatuskin aiheuttaa jäätävän seisokin. Nyt en taida uskaltaa varata aikaa, sillä nolottais aivan helvetisti olla muna pystyssä siellä...

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesi jotenkin kiinnostamaan tämä aihe. Sympatiat teille miehille! Ymmärrän hyvin, että seisokki lääkärissä hävettää. Naiselle asia on helpompi, kun ei ole tuollaista näkyvää reaktiota. Mutta olen kyllä usein ajatellut, että olisipa noloa vaikka kostua tai turvota gynellä ihan kunnolla. Toki gyne laittaa liukastetta muutenkin runsaasti mutta silti. Myös pieraiseminen gynen naamaan olisi jäätävän noloa...

Vierailija
22/43 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin kolmekymppisenä pienessä alapään operoinnissa, eikä naishoitajan katsellessa ja putsaillessa vehkeitä kyllä seissyt. Enkä miettinyt onko noloa, kun olin alapäästä aivan posliini. Osaan ottaa kuitenkin asian asiana ja hallitsemaan ajatukset. Lääkärit ovat nähneet kaikkea ja osaavat suhtautua kommelluksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/43 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavat olla teidän stondisjutut huuhaata;  minun mies oli aikoinaan vasektomiassa, ja just kertoi peräti kahden naisen myllänneen perusteellisesti kaluaan, mm. ajelivat joka millin kaikkialta yms ei ollu tietoakaan mistään seisokista. Kysyin juuri erikseen että minkä näköisiä olivat, kuulemma ihan kivannäkösiä Se siitä siis.

Vierailija
24/43 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Taitavat olla teidän stondisjutut huuhaata;  minun mies oli aikoinaan vasektomiassa, ja just kertoi peräti kahden naisen myllänneen perusteellisesti kaluaan, mm. ajelivat joka millin kaikkialta yms ei ollu tietoakaan mistään seisokista. Kysyin juuri erikseen että minkä näköisiä olivat, kuulemma ihan kivannäkösiä Se siitä siis.

Sun miehellä ei seiso, joten kenellekään muulla ei voi seistä? Aukotonta logiikkaa.

25/43 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Sun miehellä ei seiso, joten kenellekään muulla ei voi seistä? Aukotonta logiikkaa.

Aukotonta logiikka on, ettei vasektomiaa tarvitse mies jolla ei seiso...eli minkähän  johtopäätöksen voisit tästä vetästä?!  Mutta ei siinä kun kaikenmaailman veitset ja skalpellit vieressä heiluu, tule kyllä seksi sillai mieleen, mikä ihan järkeenkäypää. Paitsi jos ne aivot just sijaiotsee sen hepinpäässä!

Vierailija
26/43 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä odottanutkaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se siinä vaiheessa laskee kun sormi työntyy hanuriin ja tunnustelee eturauhasta.

eipä tunttunu mitenkään kivalle..

kommentoin taas kerran kun perusheteron eli mun vastaukseen oli joku anushöperö alapeukuttanut eli liikaa on heitä palstalla suhteessa vauvantekijöihin

Vierailija
27/43 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voinut mitään, kun arviolta 25v kaunis lääkärityttö kokeili eturauhasen kokoa tarkastuksessa.

Lääkärityttö vain hymyili naama virneessä jälkeenpäin. Jäi kyllä ikuisiksi ajoiksi mieleen itselle. Lääkäritytölle ehkä rutiinia.

Vierailija
28/43 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa liipaten, niin muistan koulussa, kun terkkari tarkisti kivesten laskeutumiset, niin legendana kiersi juttu, että jos alkaa seistä, niin terkkari napssuttaa metalli lusikalla kaluun...

Oli muuten kauheaa tuo metalli lusikka, joka oli kylmä millä terkkari nosteli kiveksiä ja tuskin desifioi välillä. Nykyään kumihanskoilla kopeloivat poikasten kivekset olisko 6/7 luokalla, en nyt muista.

Vierailija
29/43 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se siinä vaiheessa laskee kun sormi työntyy hanuriin ja tunnustelee eturauhasta.

Silloinhan se just nousee.

Jos on domodekduaali...

t. Oolofi

Vierailija
30/43 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit ovat jo kaiken nähneet. Et tule poikkeamaan millään tavoin edellisistä.

Vierailija
31/43 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voinut mitään, kun arviolta 25v kaunis lääkärityttö kokeili eturauhasen kokoa tarkastuksessa.

Lääkärityttö vain hymyili naama virneessä jälkeenpäin. Jäi kyllä ikuisiksi ajoiksi mieleen itselle. Lääkäritytölle ehkä rutiinia.

Aika nopeasti opiskellut.

Vierailija
32/43 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun makaat tutkimuspöydällä kyljellään jalat vedettynä koukkuun, niin kyllä siinä mahdollinen seisokki jää omien reisien väliin piiloon, jos se nyt edes siinä 10-20 sekunnissa ehtii mihinkään kehittyäkään. Ja kun tutkimuksen jälkeen sitten nouset ja vedät polviin lasketut housut ylös, niin se lääkärityttö on jo tietsikalla kirjaamassa löydöksiä eikä vilkuile sun kulliasi.

Mutta oma mielikuvitushan pelastaa tilanteesta paljon ja jättää jotain fiilisteltävää myöhäisempiä omia hetkiä varten.

Vierailija
33/43 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Onkohan se hieman ikävää jos epäilee että on mies voinut hieman juksata, tai onko mies ollut jo enemmän ikäloppu. 

Vierailija
34/43 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä tilanne jo varmaan viidessä vuodessa selvinnyt. Mutta onkohan niitä kaikkia luomia ihan välttämätöntä poistaakaan? 

Tuo tilanteen nolostuttavuus on varmaan enemmän nuorempien miesten kohdalla. Yrittäkää nuoremmat ajatella tuolloin itsenne elämää nähneiksi kokeneiksi  vanhemmiksi ja että mahdolliset reaktiot ovat inhimillisen normaaleja. 

Vierailija
35/43 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo erektio niin kauhean noloa ole. Nolompaa on jos tutkitaan peräaukon kautta ja sattuu pieraisemaan. Itelle on näin käyny. Se hävetti.

Vierailija
36/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lääkärit aiheuttaneet stondiksia viime aikoina?

Vierailija
37/43 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lääkärit aiheuttaneet stondiksia viime aikoina?

Mun kahdesta edellisestä lääkärikäynnistä on seurannut kaksi diagnoosia ja loppuelämän lääkitystä, ja hammaslääkärikäynnistä tunnin mittainen raaputtelu ja ultraäänitys suuhygienistillä sekä kuuden viikon lääkekuuri suuhun edellämainituista pitkäaikaislääkityksistä johtuen.

Vaikka suuhygienisti olikin jännästi puolituttu vaimon siskon lapsuudenkaveri (tämän palstan fantasioiden vakiomatskua), niin joo, tavoittelen erektioita mieluummin kotioloissa tai rauhallisessa luontoympäristössä.

Vierailija
38/43 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä säälin myös lääkäriä enemmän noissa peräaukon tutkimuksissa.

Vierailija
39/43 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jonkinlainen lääkäri hoitaja fetissi. Pelkkä verenpaineen mittaus tai vastaava kiihottaa. Jos vain nuori naislääkäri tai hoitaja sen tekee. Typerää mutta minkäs sille voin. Harmittaa mutta tavallaan hyvä etten ole joutunut alapään tutkimuksiin. Mulla varmasti seisoisi ja kunnolla.

Vierailija
40/43 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se naislääkärillekin hankalaa. Olin 26-vuotias blondi, kun nuori mies halusi näyttää penistään. Kunnossa oli mutta vähän hirvitti lähietäisyydeltä tarkastella, kun oli kivikova stondis:(