Muita joilla menee nyt korkki kiinni?
3 päivän putki ja järjettömät uniterrori kohtaukset takana. Kiitos nyt riitti moneksi kuukaudeksi.
Muita joilla sama kokemus?
Kommentit (14)
Tiistaina kuohuvaa, keskiviikko kokonpäovä olutta jalomielisesti, torstaina kuivana ja sitten pe ja la muisti pois ja aamun asti.
Tänään en pysty mihinkään. Ehkä jotain ruokaa pakko saada illemmalla
Ehkä huomenna normaalimpi olo. Taikka sitten ei.
Lomaa on vielä 3 viikkoa jäljellä ja olisi NIIN hienoa jos menisin töihin freesin näköisenä ja juomattomana!
Sama ajatus, ei pysty syömään, juomaan tai nukkumaan. Oksettaa vaan. Lisäksi olen telonut itseni jossain.
Jussina ei tullut läträttyä, mutta korkki menee silti kiinni kesälomaan saakka eli elokuun puoliväliin.
Koko keväthän on pidetty tipatonta että nyt kesällä voi huoletta nautiskella kylmää olutta.
En lätrännyt liikaa, mutta ajattelin silti laittaa korkin kiinni.
Miten ihmeessä te jaksatte vetää viinaa?
et sä voi, kuitenkin talloit korkin lituksi kun avasit.
Ei samoja kokemuksia, kun en dokaa päiväkausia.
Aattona join, eilen en... Tänään saatan lonkun ottaa iltapäivän aikana. Ei enempiä.
Onhan tässä jo useampana päivänä mennyt lonkeroa ja viiniä. Ei känniin asti, mutta tullut otettua kuitenkin. Ei oikeastaan enää edes tekisi mieli juoda, mutta samalla tuntuu, että on "pakko" ottaa, kun kerran vapaata on.
No, onneksi huomenna töihin ja normaali päivärutiini. Sitten ei enää juominen tule mieleenkään.
Juhannus on vasta alkusoittoa kuukauden rännille. 🍾🍺
Typerä sanonta; pullohan siinä laitetaan kiinni korkilla!?
Itse ollu absolutisti kokoikäni, ihmisen kuuluu kestää elämä raittiina!
MMS85 kirjoitti:
Typerä sanonta; pullohan siinä laitetaan kiinni korkilla!?
Itse ollu absolutisti kokoikäni, ihmisen kuuluu kestää elämä raittiina!
Ja siksi päätit kommentoida vaikket ole samassa tilanteessa?
Toinen päivä kuivana ja jo alkaa suu napsua: on niin kuumailmapallosta, olen jo siivonnut, ja nurmikko leikattu, kai sitä yhden voisi ottaa... voi ja voi. En ikinä pysty olemaan viikkoa kuivana!
Jätä nyt kumminkin sen verta löysälle että saat huomenna sen auki.