Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mökkeily: kokemuksia uudessa kaveriporukassa?

Vierailija
21.06.2020 |

Eli kaipaisin vinkkejä (ja kokemuksia) siitä kun olette olleet mökkireissulla sellaisessa porukassa, josta ette tunne juuri ketään?

Tiedossa reissu uuden miesystävän kaverin mökille. En tunne ketään. En ole myöskään IKINÄ käynyt millään kaveriporukalla mökkeilemässä tai ylipäänsä kenenkään ystäväni mökillä. Ainoastaan sukulaisten mökeillä ja omallani olen tietysti käynyt. Olen muutenkin melko epäsosiaalinen eikä ole paljon yatäviä joten jännittää.

Pelkään etten osaa "etikettejä". Mitä jos saunotaan sekaisin? Miten varmistan kohteliaasti tekemättä itsestäni täyttä pälliä, että onko tapana ilman uikkareita vai uikkareilla (ei ole tästäkään mitään kokemusta uikkareilla tai ilman, en edes tiennyt kuin vasta n. 3v sitten, että ihmisillä saattaa olla tapana saunoa sekaisin kavereineen vaikka oisivatkin parisuhteessa)? Pitääkö viedä jotain viemisiä jos ei ole erikseen pyydetty?
Entä jos jään ulkopuoliseksi? Kuinka pääsisi helposti mukaan keskusteluihin?

Kaikki vinkit ja ihan vaan omat kokemukset luen mielelläni. Toivoisin että vinoilut ja ilkeilyt eivät olisi pääasia. Tiedän itsekin että olen tässä asiassa hyvin outo ja normaalista poikkeava suomalainen kun en ole kokenut tämmösiä ennen. Ja kyllä olen päälle 25 vuotias.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä miesystävältäsi kysyä että mitä viette tuliaisena. Luultavasti joku viinapullo tms on ihan hyvä :) onko sinne tulossa muita naispuolisia? Kyllähän monesti alkoholia ottaessa estot katoaa ja saunotaan alasti sekaporukalla. Kysy tästäkin mieheltäs

Vierailija
2/5 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimapukukäytäntö vaihtelee porukoittain, sitä kannattaa kysyä miesystävältä, miten ovat toimineet aiemmin.

Miesystävän kannattaa myös jutella tuliaisista ja siitä, miten ruokailut hoidetaan. Jos ruuat valmiina, viekää tuliaisiksi esim. Kukkia ja viinipullo. Jos ruokailut jaetaan, niin viette oman osuutenne ruoasta + tuliainen.

Ole oma itsesi äläkä jumiudu miesydtävääsi kiinni. Juttele epävarmuudesta miesydtävääsi kanssa etukäteen, niin hän voi ottaa sen huomioon.

Hauskaa mökkeilyä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja porukkaan pääsee aina mukaan kun pitää mielessä lauseen ”jokaisen ihmisen lempiaihe on hän itse” eli ole kiinnostunut miehen kavereista. Yleensä sen aika nopeaa bongaa mikä on jonkun intohimo eli esim autot, työ jne.

Vierailija
4/5 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille ihanille vastaajille !! Täytyy tietysti jutella miehen kanssa ja hän tietääkin että olen vähän epävarmempi tämmösissä. Mutta mukavaa lukea kannustavia ja rohkaisevia kommentteja ja vinkkejä!

-Ap

Vierailija
5/5 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos teille ihanille vastaajille !! Täytyy tietysti jutella miehen kanssa ja hän tietääkin että olen vähän epävarmempi tämmösissä. Mutta mukavaa lukea kannustavia ja rohkaisevia kommentteja ja vinkkejä!

-Ap

Hyvin se menee :) avoimin mielin vaan