Psyykkisesti sairas ex
Taustaa: Erosin joku aika sitten psyykkisesti sairaasta miehestä. Lähdin kiireellä heti kun sain vuokra-asunnon (asuttiin siis yhdessä). Osa tavaroista jäi sinne. Mies teki mun omaisuudelle vahinkoa, myi mun tavaroita ilman lupaa yms.
Se nyt on kuitenkin vaan tavaraa/rahaa.
Oli nyt kuitenkin selvittäny jostain palvelusta mun uuden osotteen ja nyt laittaa jatkuvasti viestiä että tietää missä asun tulee käymään jne. Sanoin että en halua tavata.
Nyt vähän pelottaa jos tuleekin tänne. Mitä voin tehdä? Poliisilleko ilmotan? Mies ei ollu fyysisesti väkivaltainen, kaikin muin tavoin kyllä. Miten pääsen siitä kokonaan eroon???
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole laittanut numeroasi ja osoitetietojasi salaiseksi? Voithan sinä ilmoittaa poliisille vainosta kun niitä viestejä alkaa olla satoja ja näet miehen seuraavan sinua. Sitä ennen et oikein voi mitään.
No en tajunnu, että... Numeroita en ala vaihtaa mokoman paskan takia. Haluan vaan että jättää mut rauhaan. Ajattelin, että jos poliisin puuttuminen asiaan jotenki auttas. Mutta kai se on sitte vaan ootettava että kyllästyy.
Miksi et ole laittanut numeroasi ja osoitetietojasi salaiseksi? Voithan sinä ilmoittaa poliisille vainosta kun niitä viestejä alkaa olla satoja ja näet miehen seuraavan sinua. Sitä ennen et oikein voi mitään.