Mikä hel***rin tarve Ritalla ja Akilla on puhua lehdille niiden seksielämästä?
Eikä tarvi kytätä, kun lukea netti ip-lehteä, niin saa oksennuksen nousemaan kurkkuun, kun taas kertovat yksityisiä asioitaan lehdille. Pesisivät vessojaan kesken lemmenleikkiensä. Hitto mikä sepeli pariskunta.
Kommentit (14)
Samaa mieltä. Ihmettelin itsekin otsikkoa.
" Siitä puhe mistä puute"
(vanhan kansan viisaus)
Kamerat makuuhuoneeseen seuraavaksi ja livelähetys käyntiin seiskan sivuilta niin päästään katsomaan pitääkö puheet paikkansa.
Koska he ovat niin hyviä kaikessa ja heidän seksi on täydellistä. Muilla menee huonosti.
Niin se voi olla sitä täydellisyyden korostusta, koska ne on vaan niin hyviä kaikessa. Parempia kuin muut.
Toi Niemi-Mannisen pariskunta voisi laittaa skaban pystyyn Larm-Rouvisten (Jutta & Juha) kanssa siitä, kumpi on julkisuudenkipein ja omasta mielestään parhaiten mätsäävä pariskunta.
Vierailija kirjoitti:
" Siitä puhe mistä puute"
(vanhan kansan viisaus)
Pitää muuten 100% paikkansa.
Ruosniemi on Suomen Beveley Hills.
Mikä hemmetti teitä vaivaa? Järjetöntä paskaa suollatte tänne!!
On se hyvä että joillakin on seksielämää. Meillä miehellä on oman kätensä kanssa seksielämää, muttei mun kanssa. Muuraan kohta toosani umpeen.
Näistä jutuista tulee mieleen Jutta ja Juha ja se ei todellakaan ole hyvä asia.
Oon miettinyt samaa. Selkeästi ei riitä että tietävät itse kivasta seksielämästä vaan kaikkien muidenkin pitää tietää. Onkohan molemmilla tämä kova tarve saada asialla huomiota, vai pelkästään Akilla? Kiva seksielämä ei olekaan kivaa, jos sitä ei kerro kaikille?