Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain silmittömät raivarit, olenko hullu?

Vierailija
21.06.2020 |

Miehen kanssa lähti riita pienestä mitättömästä asiasta liikkeelle. Raivostuin lopulta niin että aloin huutamaan, revin lakanan mieheni alta, hajotin yhteisen valokuvamme... Sain aivan kauhean raivo ja hulluus kohtauksen.
Pitääkö mun mennä hoitoon?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta miehen lähettäisin matkoihinsa jos hänellä on tuollainen vaikutus suhun.

Vierailija
2/25 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosin oireita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta puolisoa voi syyllistää. Itsellä ex mies oli selkeä Skitsofreenikko (sitä oli myös hänen suvussaan ihan todetusti) Sai aivan hirveitä raivokohtauksia, kun en esim. mukavaksi tarkoitetulla lomamatkalla löytynyt 5 minuutissa parkkipaikkaa. Lopulta tälläinen mitättömästä raivostuminen johti siihen, että kävi miltei kimppuun. Siihen loppui se parisuhde.

Vierailija
4/25 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kilahtaa jokaisella. Ei hätää, jos ei kilise useammin.

Vierailija
5/25 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta miehen lähettäisin matkoihinsa jos hänellä on tuollainen vaikutus suhun.

Miehen vika kun nainen käyttäytyy asiattomasti. Hieno ajatuskulku kun ei tiedetä taustoista mitään.

Vierailija
6/25 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen vika kun nainen käyttäytyy asiattomasti. Hieno ajatuskulku kun ei tiedetä taustoista mitään.

Heh! Olen tavallaan vähän samaa mieltä sun kanssas. Kurja totuus on kuitenkin se, että jotkut ihmiset saavat meissä esiin ne kaikkein pahimmat piirteet. Esimerkiksi minä en ole koskaan aiemmissa suhteissani raivonnut, suuttunut niin silmittömästi, kuin nykyisessä suhteessamme. Kumppanini ei pienimmässäkään määrin kuule, näe tai tunnista tarpeitani. Pelkään omia reaktioitani, pelkään sitä mustaa tunnetta, jonka hän saa halutessaan minussa aikaan. Suhde ei voi hyvin, minä en voi hyvin. Emme ole vuosisadan rakkauspari.

Vierailija
7/25 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan se raivo vaan on kuin lumipallo, joka kierii rinnettä alas. Pitää itse tiedostaa tilanne, ennenkuin se raivo riistäytyy valloilleen, ja lähteä pois tilanteesta, jos ei muuta keksi.

Vierailija
8/25 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kilahtaa jokaisella. Ei hätää, jos ei kilise useammin.

Omituinen tuttavapiiri sinulla, jos luulet jokaisen joskus rikkovan tavaroita. Ei, emme me kaikki terveet ole koskaan niin silmittömästä raivostuneet, että olisimme rikkoneet jotain.

Itsehillintää olisi hyvä harjoitella, vaikka et suorastaan hullu olisi. "Laske kymmeneen" on hyvä neuvo.

Vierailija
9/25 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko jotain tahallista ärsyttämistä, provosointia tms, siinä vaiheessa kun aloit hermostua lisäsikö mies kierroksia? Mitä olitte juonut / syönyt samana ja edellisenä päivänä?

Jostain se raivo tulee eikä ole terveellistä että se pinnan alla kuplii niin että nousee hallitsemattomasti pintaan. Mutta miettisin sen toisen kirjoittajan tapaan onko seuralla vaikutusta asiaan tai onko kilahtelulla tekemistä esimerkiksi juomisen / syömisen jälkeisen verensokerin laskun kanssa.

Vierailija
10/25 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeiden käyttäjät saavat hyvin usein tuollaisia raivareita.

Vierailija
11/25 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo otti tuollaisia kilareita vuosia, säännöllisesti ja mistä tahansa asiasta ja taivutin itseni joka kerta taaksepäin ja solmuun yrittäessäni miellyttää häntä. Kävelin munankuorilla koko ajan. Jonkin vuoden kuluttua huomasin että mitä tahansa tein tai yritin muuttaa itseäni, ei ollut riittävästi. Lakkasin yrittämästä. Kun teki kilarit, suljin puhelimen tai kohautin olkiani enkä kommentoinut mitään. En myöskään tehnyt mitään. Kumma kyllä, käytös rauhoittui huomattavasti kun huomasi että kilareilla ei enää saa haluamaansa. Nyt olen paljon onnellisempi.

AP:n tilanne ei varmasti ole sama. Ilmeisesti taisi olla yksittäinen kerta. en huolestuisi. Pyydä mieheltäsi anteeksi ja kerro hänelle että et tiennyt mikä sinuun meni, tai jos voit vähän analysoida kerro sekin. Tuo ele merkkaa paljon.

t: Vuosia kilareiden kohde.

Vierailija
12/25 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riita lähti hyvin mitättömästä liikkeelle, telkkarin sulkemisesta. Mies heitti loukkaavan kommentin ja siitä raivostuin, en kyennyt hallitsemaan vihaani vaan halusin loukata ja satuttaa miestä satakertaisesti takaisin. Enempää en osaa sanoa, mutta nyt aamulla olo on kauhea kuin krapulassa.

Ap

Vierailija
13/25 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh! Olen tavallaan vähän samaa mieltä sun kanssas. Kurja totuus on kuitenkin se, että jotkut ihmiset saavat meissä esiin ne kaikkein pahimmat piirteet. Esimerkiksi minä en ole koskaan aiemmissa suhteissani raivonnut, suuttunut niin silmittömästi, kuin nykyisessä suhteessamme. Kumppanini ei pienimmässäkään määrin kuule, näe tai tunnista tarpeitani. Pelkään omia reaktioitani, pelkään sitä mustaa tunnetta, jonka hän saa halutessaan minussa aikaan. Suhde ei voi hyvin, minä en voi hyvin. Emme ole vuosisadan rakkauspari.

Miksi olet siinä suhteessa?

Kun tuo on jatkuvaa.

AP ei siinä ole kummallista, jos joskus noin käy.

Stressi ja hermo ja kuumuus ja nälkä ja huono uni ja ärsyttävä tilanne.

Mieti mitkä ja jatkossa toimi toisin... ennakoi, äläkä päästä itseäsi semmoiseen tilaan.Pidä hyvää huolta itsestäsi.

Vierailija
14/25 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, viina on.

Vierailija
15/25 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä kuulosta normaalilta ja tuskinpa oli ensimmäinen kilari. Voit toki syyttää pms-oireita ai vaikka miestä, mutta sinä olet aikuinen ja olisin sinuna hyvin hyvin huolissani. Jos itse ei pysty hallitsemaan itseään, niin se on sairautta ja vaatii hoitoa. Porukka varmaan väittää toisin, mutta totuus sattuu. Älä ainakaan tee lapsia, sillä he eivät ole turvassa sinun kanssasi. Sinun miehen paikalla lähtisin ja en odottaisi toista kilahdusta, joka tulee varmasti.

Vierailija
16/25 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkava kommentti telkkarin sulkemisesta?

Vierailija
17/25 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet siinä suhteessa?

Kun tuo on jatkuvaa.

AP ei siinä ole kummallista, jos joskus noin käy.

Stressi ja hermo ja kuumuus ja nälkä ja huono uni ja ärsyttävä tilanne.

Mieti mitkä ja jatkossa toimi toisin... ennakoi, äläkä päästä itseäsi semmoiseen tilaan.Pidä hyvää huolta itsestäsi.

Ei tuollainen ole missään tapauksessa normaalia, vaan joku on nyt vinksahtanut ja pahasti. Katumus ei muuta tilannetta. Hae ap apua ongelmaasi.

Vierailija
18/25 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla jokin tarve täyttymättä? (Unen-, ruuan-, rakastetuksitulemisentarve tai jokin muu?)

Tai oletko lääkekuurilla (perus antibiootti esim)?

Tällaiset voi vaikuttaa. Silti uhkaava riehuminen on väärin, ja varmasti vaatii paljon selvittelyä kumppanisi kanssa, ehkä joku kriisiterapia voisi olla hyvä.

Vierailija
19/25 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ja huumeet kokonaan pois. Lääkitys ja terapia tilalle. Raivokohtaus ei ole naurun paikka ja hoitoon kannattaa hakeutua ennen kuin tekee jotain todella pahaa. Nyt pitää ottaa vastuu käytöksestään ja hakeutua hoitoon.

Vierailija
20/25 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveyden järkkyminen: Miehen vika.

Niin aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi