Haluaako joku kysyä vanhalta mummolta mitään? Pervot pysykööt poissa, koska ne on jo niin nähty!
Minä olen siis 64-vuotias. Älkää kysykö mitään ilkeitä vaan ihan normielämään liittyviä.
Kommentit (27)
Olen pari vuotta sua vanhempi, mutta en tunne itseäni vanhaksi mummoksi vielä. Olen eläkkeellä, oletko sinä ? Jos olet , tykkäätkö olla ?
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei 64-vuotias vielä varsinainen mummo minustakaan ole.
Ei niin, työikäinen on. Vanha mummo on 75v alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sukupolvenne on lähes aina itsekästä ja ilkeää? Oletko itse huomannut saman?
Mitään ei kannata yleistää. Nykyään nuorisolla on järkyttävän näköiset tekoripset. Ei kuitenkaan kaikilla.
Tekoripsiä oli jo -60 luvulla, muistan erään myyjän jolla oli tekoripset -80 luvulla. 👀
Vierailija kirjoitti:
Kerro jotain Oolannin sodasta
Se oolannin sota oli kauhia........
Mikä on suurin määrä ihmisiä mitä olet nähnyt kertanäkemältä?
Oliko lapsuudessa purkkaa vai käytitkö koivunmahlaa?
Mitkä on parhaat pakasteranskanperunat?