Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viihdyttekö Hietsussa?

Vierailija
20.06.2020 |

Varsinkin juhannuksena? Upeita maisemia ja mukavaa positiivista tunnelmaa!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavia elämyksiä tarjoava paikka.

Vierailija
2/12 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan typerä aloitus. Varmasti aloittaja tietää hyvin, että hietsu liittyy aiheeseen, josta ei saa keskustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siellä juuri eilen, oli oikein rauhallista ja kaunista. Ihmiset tanssivat ryhmätanssia latinomusiikkia soittavan DJ:n tahtiin. Kahvilassa oli erittäin ystävällinen henkilökunta, rantavahdit kuuluttivat säännöllisesti varoituksia. Puistikkopuolen nurmikko oli vehreä ja hyvin hoidettu, ihmiset pelasivat lentopalloa.

Sain ottaa yksin rauhassa, kirjan kera aurinkoa vaikka kuinka kauan.

Vierailija
4/12 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin siellä juuri eilen, oli oikein rauhallista ja kaunista. Ihmiset tanssivat ryhmätanssia latinomusiikkia soittavan DJ:n tahtiin. Kahvilassa oli erittäin ystävällinen henkilökunta, rantavahdit kuuluttivat säännöllisesti varoituksia. Puistikkopuolen nurmikko oli vehreä ja hyvin hoidettu, ihmiset pelasivat lentopalloa.

Sain ottaa yksin rauhassa, kirjan kera aurinkoa vaikka kuinka kauan.

Kiva kuulla. Luinkin, että siellä on ollut ihana juhannustunnelma.

Vierailija
5/12 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lian vaalea iho. Palaa.

Vierailija
6/12 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan typerä aloitus. Varmasti aloittaja tietää hyvin, että hietsu liittyy aiheeseen, josta ei saa keskustella.

Miten niin typerä? Ja mikä se nyt niin kielletty ja salainen aihe on?

Vierailija
7/12 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin typerä? Ja mikä se nyt niin kielletty ja salainen aihe on?

Älä leiki tyhmempää kuin olet. Tiedät varmasti itsekin.

Vierailija
8/12 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että ne vedessä olevat pylväät on joku salaliitto sinilevälle tms. myrkytyksen mahdollistamiseksi tulevaisuudessa.Mitäköhän aineita niistäkin irtoaa jo itsessään?Entä jos joku kaheli alkaa levittää rannalta jotain pinnalla kelluvaa myrkkyä?Uskonnollinen terroristi esim .

Vierailija
9/12 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on lian vaalea iho. Palaa.

Päivällä riesana UV-säteily. Illan pimetessä kivisade ja päälle lentävät ilotulitteet. Ei hyvää matkailumainosta Helsingille.

Vierailija
10/12 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen asunut Helsingissä 31 vuotta, ja olen käynyt Hietsussa tasan kerran. Ehkä vähän noloa, mutta kun eole yhtään mikään hiekkarantaihminen, enkä välitä uimisestakaan, ei ole ollut mitään asiaa sinne. Eiköhän siellä vähän nuoremmat viihdy, itse olen jo mummeli-ikäinen. 

Tajuan kyllä, mitä tällä aloituksella haettiin oikeasti, mutta vastasin kuitenkin kysymykseen :).

Vierailija
11/12 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten pitäisi pitää huoli, että hietsu ja muut kivat alueet säilyvät sellaisina. Se on mahdollista jos on vaan tahtoa.

Vierailija
12/12 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt, sääli. Sieltähän oikein huokuu sellainen mukava ja leppoisa fiilis. Toisia arvostava ja kohtelias meininki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme