Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisitte jos joku vanhempi nainen kävelisi tahallaan päin?

Vierailija
20.06.2020 |

Oli siis tällainen tapaus. Oli viemässä roskiani takapihalle. On käveltävä siinä 2. 5 m leveällä käytävällä muutama metri. Näin kun minua lähestyi vanhempi pariskunta. Se nainen erkani miehestään ja alkoin kävellä minua kohti ja käveli päälleni kirjaimellisesti, jouduin pakenemaan nurmikolle.

Tilanne oli nopeasti ohi enkä ehtinut mitään. Olen suomalainenkin.

Miksi nainen teki noin? Miten tekisitte vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelet selkä suorana yhtään väistämättä omaa kävelylinjaasi, jos meinaa tulla törmäys niin paljastat hampaat ja muriset. Tai sähiset, jos ei edellä mainittu onnistu. Toimii niin koiriin, kissoihin kun mummeleihinkin siinä vaiheessa kun epäillään ettei puhuttu kieli enää mene perille. Reikäpäisempikin zombimummeli ottaa tuossa vaiheessa sivuaskeleen.

Vierailija
22/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän on nuoria miehiä, jotka levittäytyvät jalkakäytävälle ja kävelevät päin. Aikani väistin, enää en. Minulla on taskussa laillinen terävähkö esine, johon törmääminen sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatko ap, että olet vähän myrkylliseltä vaikuttava ihminen ihan itse, samoin kuin muut sinulle naisen ilkeyttä heti huutavat ihmiset!? Missä on empatia kanssaihmisiä kohtaan? Nainen saattoi olla sairas, ja miten joku on noin pienisieluinen, että ottaa itseensä toisen moisen tyhmyyden, jos se oli tahallista? Alistut siis aivan samalle tasolle.

Enpä usko, että itse edes huomaisin asiaa, siis jäädä miettimään. Minä tiedän kyllä oman arvoni eikä se kaadu vastaan käveleviin vanhoihin.

Taas on joku levittämässä myrkkyä ympäristöönsä, sen sijaan, että omaisi itsetuntoa – tai katsoisi vastuukseen kasvattaa sitä!

Vierailija
24/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti vihjata turvavälin säilyttämisestä?

Vierailija
25/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä ap, jos itse olisit sairas, ja sinusta ajatltaisiin pelkästään rumasti, että olitpa pahaa tahtova ihminen? Tuntuisiko hyvältä?

Vierailija
26/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löisin. Mutta en lujaa. Mt-ongelmaistakin saa lyödä jos tekee noin.

Vierailija
27/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en kyllä tekisi todellakaan yhtään mitään. Väistäisin ja se olisi siinä. Noloahan se sille päinkävelijälle on. Daa

Vierailija
28/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löisin. Mutta en lujaa. Mt-ongelmaistakin saa lyödä jos tekee noin.

Oletpa myrkyllinen ihminen. Voi voi, miten pikkusieluinen. On varmaan elämä raskasta ja vaikeaa?

Vierailija
29/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnossahan se on haastamisen merkki. 

Olisit hiukan pyöritellyt mummelia siinä nurmella. 

Vierailija
30/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin kävellyt suoraan päin. Nuorempana ja salilla käyväna ihmisenä minä en ole se joka ilkeää mummoa väistää.

Järkeä sinulla ei sitten olekaan.

Pitäisi tajuta -jopa kaltaisesi ameeban- että tuolla on joku vakavan puoleinen terveysongelma.

Vierailija
31/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väistäisin, enkä miettisi asiaa sen kummemmin. Maailmassa on kaikenlaisia outoja tyyppejä, sairaita fyysisesti tai henkisesti, tai muuten vain omituisia tai ilkeitä. En piittaa sellaisten ihmisten käytöksestä. Ei se minun itsetuntoani häiritse olla se joka väistää ja on hiljaa. En ole sitä tyyppiä, joka uhoaa ja alkaa räyskyttää joka asiasta.

Niin, siis noloahan se on ainoastaan sille päinkävelijälle. Aika noloa triggeröityä asiasta!

Vierailija
32/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tahallaan kävelisi, niin varmaan yskäisisin. Heinänuhaisena saan sen helposti aikaiseksi.

Vierailija
33/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnossahan se on haastamisen merkki. 

Olisit hiukan pyöritellyt mummelia siinä nurmella. 

Okei :D Mä en kyllä samaistu joihinkin alkukantaisiin limbisillä aivoillakäyviin eläimiin :D

Vierailija
34/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tahallaan kävelisi, niin varmaan yskäisisin. Heinänuhaisena saan sen helposti aikaiseksi.

Nolo!

Vierailija
35/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi musta vaikuttaa sille, että kaikki nämä ”fantasiat” siitä, mitä kamalaa uhrille tässä kerrotussa tapauksessa tehtäisiin, ovat yhden ja saman henkilön – luultavasti ap:n – näppikseltä?

Koska voi jeesus ....miten kamala tilanne.

Not.

Vierailija
36/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän on nuoria miehiä, jotka levittäytyvät jalkakäytävälle ja kävelevät päin. Aikani väistin, enää en. Minulla on taskussa laillinen terävähkö esine, johon törmääminen sattuu.

Tuskin miehet nyt naisia päin yrittää kävellä?

Vierailija
37/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joutunut huutamaan perään kun tätä tapahtuu minulle jatkuvasti. Kerran törmäsin vahingossa päin lihavaa naista ja pongahdin hänen mahastaan taaksepäin. Kerran kävelin suoraa linjaa rattaiden kanssa parkkihallin kävelytiellä ja vastaan tuli nainen tismalleen samaa linjaa. Kumpikaan ei väistetty (naisen olisi ollut helpompi väistää kuin minun siirtyä rattaiden kanssa) niin juuri ennen törmäystä nainen alkaa riehumaan että minä melkein törmäsin häneen. Käveltiin molemmat samaa linjaa joten yhtä lailla hän melkein törmäsi minuun, mikä teki siitä minun vian. Kerran kövelin jalkakäytävän oikeaa reunaa rattaiden kanssa ja vastaan tulee nainen rattaiden kanssa kävellen myös ihan oikeaa reunaa ja tuijottaa minua kunnes minun on pakko väistää vasemmalle koska tämä olisi kirjaimellisesti tullut päälle. Teinit tekee myös paljon sitä että kävelevät rivissä täyttäen koko tien eivätkä tee elettäkään väistääkseen. Rattaiden kanssa minun ei onneksi tarvitse heitä väistää vaan voin jatkaa suoraan kävelyä jolloin nämä teinit törmäävät rattaisiin ja ovat ihan hämmentyneitä kun ensimmäistö kertaa ikinä joku ei väistänyt heitä.

Ilman rattaita kävellessä kirjaimellisesti kaikki kävelevät minua päin ja lapset juoksevat jalkoihini niin että vaikka yritän väistää niin silti törmäävät. Rattaiden kanssa on sitten pakko ottaa vähän näkyvyyttä takaisin koska olen silloin isompi liikkuja.

Vierailija
38/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon joutunut huutamaan perään kun tätä tapahtuu minulle jatkuvasti. Kerran törmäsin vahingossa päin lihavaa naista ja pongahdin hänen mahastaan taaksepäin. Kerran kävelin suoraa linjaa rattaiden kanssa parkkihallin kävelytiellä ja vastaan tuli nainen tismalleen samaa linjaa. Kumpikaan ei väistetty (naisen olisi ollut helpompi väistää kuin minun siirtyä rattaiden kanssa) niin juuri ennen törmäystä nainen alkaa riehumaan että minä melkein törmäsin häneen. Käveltiin molemmat samaa linjaa joten yhtä lailla hän melkein törmäsi minuun, mikä teki siitä minun vian. Kerran kövelin jalkakäytävän oikeaa reunaa rattaiden kanssa ja vastaan tulee nainen rattaiden kanssa kävellen myös ihan oikeaa reunaa ja tuijottaa minua kunnes minun on pakko väistää vasemmalle koska tämä olisi kirjaimellisesti tullut päälle. Teinit tekee myös paljon sitä että kävelevät rivissä täyttäen koko tien eivätkä tee elettäkään väistääkseen. Rattaiden kanssa minun ei onneksi tarvitse heitä väistää vaan voin jatkaa suoraan kävelyä jolloin nämä teinit törmäävät rattaisiin ja ovat ihan hämmentyneitä kun ensimmäistö kertaa ikinä joku ei väistänyt heitä.

Ilman rattaita kävellessä kirjaimellisesti kaikki kävelevät minua päin ja lapset juoksevat jalkoihini niin että vaikka yritän väistää niin silti törmäävät. Rattaiden kanssa on sitten pakko ottaa vähän näkyvyyttä takaisin koska olen silloin isompi liikkuja.

Oletko erittäin pienikokoinen vai mikähän syynä?

Vierailija
39/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko erittäin pienikokoinen vai mikähän syynä?

Olen ihan normaalikokoinen, yli 170cm pitkä, nuorempana oli myös yleensä korot jalassa. Hiukset on perus suomi väriset, en käytä meikkiä, pukeudun perus siististi, oon ihan ok näkönenkin, nuorempana hoikempana vielä nätimpikin, en pidä mitään hirveetä meteliä itestäni ja yritän yleensä kävellä liikennesääntöjen mukaisesti oikealla niin silti aina yksin liikkuessa kaikki kävelee päin. Jossain vaiheessa päätin että nyt riitti, en enää väistä ketään mutta on vaan pakko kun muuten törmäyksiä tulee koko ajan.