Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehesi olisi toiminut vastaavassa tilanteessa?

Vierailija
20.06.2020 |

Tiedän, tämä on vanhojen kaivelua ja turhaa spekulointia mutta kysynpähän.

Minulla on lippu valmiina ja olen menossa kaverini kanssa kauan odotetuille festareille. Olen todellakin menossa bändien vuoksi enkä ryyppäämään.

Kaverini sairastuu ja mietin kovasti menisinkö yksin. Ehdotan miehelle, että lähtisi kanssani ja lapset menisivät vanhemmilleen (ovat ainoat potentiaaliset hoitajat). Nuo vanhemmat olisivat takuulla ottaneet lapset hoitoon jos mies olisi pyytänyt.

Mies ei kysy vanhempiaan hoitamaan mutta kannustaa minua menemään yksin. Menenkin ja nautin parista bändistä mutta pääesiintyjä (minulle todella tärkeä bändi) jää katsomatta, koska murehdin kuinka saan auton parkista ihmismassojen seassa (naurakaa vain, olen epävarma kuski ja muutenkin pakko-oireinen). Ja huom. tuonne oli pakko mennä omalla autolla ja taksi olisi maksanut satasia.

Jälkeenpäin tosiaan mietin, että jos mies olisi arvostanut haavettani nähdä ko. bändi ja nauttia festareista, hän olisi lähtenyt kanssani. Olen yrittänyt kysellä, miksei lähtenyt mutta en saa mitään selittävää irti. Ja kyse oli yhdestä illasta; ei mistään koko viikonlopun remuamisesta.

Viestini kuulostaa vajaaälyisen ja -kykyisen kirjoittamalta, mutta jospa joku tajuaa pointtini.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istu autossa ja odota rauhassa, että hätäsimmät pääsee lähtee ja lähde sitten vasta pois parkkikselta. Ihan rauhassa katsot sen pääesiintyjän.

Miehet on joskus sellaisia mänttejä, ettei haluu tehdä mitään mikä ei kiinnosta. Omani on musiikkifriikki, mutta ei ikinä suostuis lähtee kattoon, mitään suomalaisia tyyliin Tähkä. Tai no vois, jos saisi ilmaislipun tai mä aloittaisin kunnon mökötyksen, kun ei koskaan tehdä, mitä mä haluan...

Vierailija
2/8 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istu autossa ja odota rauhassa, että hätäsimmät pääsee lähtee ja lähde sitten vasta pois parkkikselta. Ihan rauhassa katsot sen pääesiintyjän.

Miehet on joskus sellaisia mänttejä, ettei haluu tehdä mitään mikä ei kiinnosta. Omani on musiikkifriikki, mutta ei ikinä suostuis lähtee kattoon, mitään suomalaisia tyyliin Tähkä. Tai no vois, jos saisi ilmaislipun tai mä aloittaisin kunnon mökötyksen, kun ei koskaan tehdä, mitä mä haluan...

Anteeksi kun juttuni aikamuoto heittelee ja tämä siis tapahtui jo viime kesänä...

Mieheni on tuolla tavalla mäntti joo - mutta jälkeenpäin mietin, kunpa hän olisi osoittanut välittämistään lähtemällä mukaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hoidatteko te miehesi vanhempien lapsia, eli miehesi sisaruksia?

En oikein tajunnut, että ketkä ovat lasten vanhemmat..

Vierailija
4/8 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ongelma sinulle siis ole se, ettei mies lähtenyt kuskiksi?

Hohhoijaa...

Omapa on ongelmasi, jos et osaa ajaa autolla, et viitsi opetella, tai jää katsomaan sitä pääesiintyjää ja sitten odottelemaan, että muut autot ja ihmismassat ovat paikalta hävinneet että pääset turvallisesti itsekin parkista pois.

Ei tuossa nyt miehessä ole vikaa, jos häntä ei kiinnosta lähteä johonkin festareille notkumaan vain siksi, ettet sinä osaa ajaa autoa...

Minun mieheni olisi lähtenyt mukaan jos häntä olisi kiinnostanut. Jos ei olisi kiinnostanut, niin olisin mennyt yksin ja osannut kyllä itsekin sen autoni parkkeerata ja ajaa parkista vielä poiskin.

Vierailija
5/8 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi kun juttuni aikamuoto heittelee ja tämä siis tapahtui jo viime kesänä...

Mieheni on tuolla tavalla mäntti joo - mutta jälkeenpäin mietin, kunpa hän olisi osoittanut välittämistään lähtemällä mukaan.

Ap

Nou hätä, muista seuraavalla kerralla, ettei kiirettä kotiin, kun mies on lasten kanssa ja muutenkin, kun ei viitsinyt lähteä seuraksi.

Joo mulla on vähän tai enemmänkin tuollainen itsekkyyteen taipyvainen mies. Mutta tarpeeksi mökötystä, uhkailua ja saarnaa, kenties joku lupauskin, niin kyllä sen sais lähtee mukaan. Pitää löytää se oikea naru, josta vetää. Kyllähän se vtuttaa, kun ollaan esim. ulkomailla ja ei halua välillä edes käydä pikku välipalalla ja kahvilla, kun on niin pihi. Kaivan sitten ne kaikki, mihin hän laittaa rahaa ja kysyn haluaako hän katsoa minua väsyneenä ja kiukkuisena, kun en saa kahvia ja energiaa, niin kyllä me sitten sinne kahville mennään.

Vierailija
6/8 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki meitä on moneen junaan, mutta parisuhteessa voi joskus tehdä jotain toiselle kivaa yhdessä, vaikka se ei oma lempijuttu olisikaan. Eri asia toki jos olet usein mieheltä vailla asioita pelkojesi takia, sellainen voi väsyttää ja tulla tarve vetää välillä rajat.

Joka tapauksessa sinun on hyvä opetella pärjäämään myös itse niin ettei bändit jää näkemättä miehen takia - itse pärjääminen nostaa itseluottamusta ja helpottaa elämää monin tavoin.

Vierailija
7/8 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä bändi oli kyseessä minkä missasit?

Vierailija
8/8 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parkkipaikka on täynnä, ja sieltä on kaikki autot lähdössä suunnilleen samaan aikaan, on aika monen ihan pakko odottaa vuoroaan. Sitä vuoroaan voi joutua odottamaan jopa sellainen, joka ajaa autoa työkseen, ja on tottunut liikuttelemaan isoa autoa ahtaissa tiloissa.