Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte jos joku vanhempi nainen kävelisi tahallaan päin?

Vierailija
20.06.2020 |

Oli siis tällainen tapaus. Oli viemässä roskiani takapihalle. On käveltävä siinä 2. 5 m leveällä käytävällä muutama metri. Näin kun minua lähestyi vanhempi pariskunta. Se nainen erkani miehestään ja alkoin kävellä minua kohti ja käveli päälleni kirjaimellisesti, jouduin pakenemaan nurmikolle.

Tilanne oli nopeasti ohi enkä ehtinut mitään. Olen suomalainenkin.

Miksi nainen teki noin? Miten tekisitte vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis tuo vanha parikin oli suomalaisia ihan. Jo harmaapäitä olivat mutteivat kuin n 60v. En tuntenut.

Vierailija
2/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies teki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme ihmisiin on mennyt nykyään? Mikä voi olla syynä tällaiseen?

Vierailija
4/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies teki?

Mies vaan käveli siellä omalla reunallaan ja kun katsoin niitten perään veti naisen sitten rinnalleen.

Vierailija
5/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-häiriö?

Vierailija
6/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies teki?

Mies vaan käveli siellä omalla reunallaan ja kun katsoin niitten perään veti naisen sitten rinnalleen.

Ei rinnalleen vaan rinnalle kävellen siis. He vaan jatkoivat kävelyään.

Vierailija
7/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on paljon. En ymmärrä. Saa varmaan jotain mielihyvää kun nuorempi henkilö joutuu väistämään pois tieltä.

Vierailija
8/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahne sukupolvi ei yllätä.

Vierailija
9/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä naisella oli joku sairaus? Alzheimer, Parkinson tai mitä näitä nyt on. Mun äidillä on alzheimer (on kyllä vanhakin) ja hän saattaa tehdä tuollaistakin, samoin kuin päästelee suustaan ihan mitä sattuu, esim. voi sanoa jollekin tuntemattomalle ihmisille: "onpa siinä kusinen akka" "vittumainen mies, ole hiljaa!" Ja ei siis ole koskaan aiemmin kiroillut tai käyttäytynyt huonosti, päinvastoin. Eräs sukulaismies, jolla myös on muistisairaus ja joka on syvästi uskovainen, saattaa kertoilla ihan vieraille ihmisille, että hänellä on tyttöystävä ja nussitaan joka päivä. Leskimies on oikeasti, eikä mitään tyttöystävää. 

Vierailija
10/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kävellyt suoraan päin. Nuorempana ja salilla käyväna ihmisenä minä en ole se joka ilkeää mummoa väistää.

11/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan sanoisi tai tekisi siinä tilanteessa mitään, kun olisin niin hämmentynyt. Ihmettelisin mielessäni.

Tuo on niin outoa, että pitäisin todennäköisimpänä selityksenä jotain psykiatrista häiriötä tai alzheimerintautia tai sitten jotain muuta koordinaatioon vaikuttavaa aivosairautta. Jos nainen näytti katseen ja ilmeen perusteella tekevän sen tahallaan, ensin mainittu olisi ehkä todennäköisempi.

Eivät mt-ongelmaiset yleensä tietenkään käyttäydy antisosiaalisesti, mutta joku harva saattaa reagoida niin. Vaikea tuollaista tarkoituksellista tuntemattoman päälle kävelemistä muuten on selittää.

Vierailija
12/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkaisisin naista.

Vierailija
13/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väistäisin.

Näinä aikoina väistelen kaikkia joka tapauksessa muutenkin.

Vierailija
14/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väistäisin, enkä miettisi asiaa sen kummemmin. Maailmassa on kaikenlaisia outoja tyyppejä, sairaita fyysisesti tai henkisesti, tai muuten vain omituisia tai ilkeitä. En piittaa sellaisten ihmisten käytöksestä. Ei se minun itsetuntoani häiritse olla se joka väistää ja on hiljaa. En ole sitä tyyppiä, joka uhoaa ja alkaa räyskyttää joka asiasta.

Vierailija
15/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne korjaantuu sillä, että viet itse roskasi, etkä delegoi hommaa sille vanhalle naiselle.

Kannattaa myös loppusijoituspaikka vaihtaa takapihasta roskikseen, vaikuttaa viihtyvyyteen positiivisesti.

Vierailija
16/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita näkyy aina välillä. Kävelen päin. Kertaakaan ei ole vielä tullut törmäystä, ovat väistäneet viime hetkellä.

Vierailija
17/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina se on niin, että minä väistän. Ihan sama kuka on vastassa. Mielivaltaista käytöstä toisilta.

Vierailija
18/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisten pitäisi antaa kävellä järveen

Vierailija
19/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haliako haluat, kun kävelet päin?"

Vierailija
20/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huomaisin että joku mummo on kävelemässä päin niin jäisin paikalleni seisomaan. Mummo saisi joko törmätä minuun ja satuttaa siinä itsensä, tai sitten hänen pitäisi väistää.

Minä en mitään boomereita rupea kumartelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän