Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystäväni on kaveriporukkansa epäviehättävin

Vierailija
20.06.2020 |

Heillä on kuuden ystävän porukka, joka on pitänyt yhtä jo vuosien ajan. Nyt täällä mökillä pistää oikein silmään miten paljon nätimpiä ja hoikempia hänen kaverinsa ovat. Vähän harmittaa, kun itse olen ihan yhtä hyvännäköinen kuin hänen kavereidensa poikaystävät. Pinnallista, tiedän. Mutta en voi sille mitään. Jos olisit tyttöystäväni, niin haluaisitko, että kertoisin tämän sinulle?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaihtaa pillua.

Vierailija
22/61 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinä olet typerin mulkku, joka tänne on kirjoittanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iske joku sen kavereista, sitten hän tietää mitä ajattelet hänestä. Ei tarvitse kuitenkaan möläytellä ihmisille kaikkea pskaa.

Tai kaksi. Käy pökkösemässä molempia saunassa takaapäin, niin saatte rattoisan juhannusillan

Vierailija
24/61 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuulla, että poikaystäväni ajattelee näin. Tällöin voisin jättää hänet ja etsiä jonkun, joka ei ajattele minusta noin.

Vierailija
25/61 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Tyttis on sinun valinta. Miten sinä adonis epäonnistuit valinnassa?

Arvaus. Tyttiksellä on rahaa ja tämä vätys elää hänen siivellään sekä etsii parempaa.

Vierailija
26/61 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko todella ettei hän tiedä sitä? Oletko itse niin mulkero ettet osaa erota sivistyneesti vaan haluat loukata toista ihan muuten vaan? Turha ainakaan haaveilla näistä tytöistä tai kenestäkään toisestakaan tutun tutusta, koska he kaikki tulevat kuulemaan millainen olet.

Vierailija
27/61 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että se tyttis näkee itse olevansa läskimpi ja rumempi kuin kaverinsa. Ja jos hänen plösöytensä ja rumuutensa sinua häiritsee, niin miksi olet alunperinkään alkanut seurustella ruman ja plösön kanssa? Tuskin hänelle siis tarvitsee kertoa, ellei hän sitten ole sokea.

Vierailija
28/61 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis kerro sille. Tyttö ansaitsee tietää minkälainen mul.kero olet. Hänellä on hyvät mahikset saada mahtityyppi joka arvostaa häntä, mutta hänen ensin pitää dumpata yksi idiootti, joka toivottavasti kuolee yksin.

Vierailija
29/61 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on tyydytty ja alettu suhteeseen jostain syystä mitä emme tiedä. Teillä on muuten helkkarin hieno henkinen yhteys ja välittäminen. Se sentään on sinussa hyvää, että myönnät, ettei sinua luonne ja persoona liikuta. Kunhan on hoikka ja nätti. Oliko ainoa paikalla kun otit, kun et ole muita naisia huomannnut ja niihin aiemmin verrannut?

Vierailija
30/61 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että se tyttis näkee itse olevansa läskimpi ja rumempi kuin kaverinsa. Ja jos hänen plösöytensä ja rumuutensa sinua häiritsee, niin miksi olet alunperinkään alkanut seurustella ruman ja plösön kanssa? Tuskin hänelle siis tarvitsee kertoa, ellei hän sitten ole sokea.

Ei hän ollut ylipainoinen silloin, kun aloimme seurustella.

Ap

Vierailija
31/61 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei epätyydyttävässä parisuhteessa kannata roikkua

Vierailija
32/61 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lähdette sieltä mökiltä, niin kurvaat ensimmäisen huoltoaseman pihaan ja käyt kippaamassa roskikseen tuon nykyisen muidusi. Muista pöngätä se kansi, ettei se kömmi sieltä ulos ja yritä lähteä perään !

Vierailija
33/61 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ongelma on siinä että ap arvio oman tasonsa reippaasti yläkanttiin kuvitellen olevansa hyvännäköinen vaikka oikeasti ei sitä ole.

Vierailija
34/61 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kuulla, että poikaystäväni ajattelee näin. Tällöin voisin jättää hänet ja etsiä jonkun, joka ei ajattele minusta noin.

Olet ystäväporukkasi epäviehättävin ihan huolimatta siitä kuka kanssasi seurustelee. Ei se ole mikään ajatuksella muuttuva asia.

Vierailija
35/61 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen tytön tarvii sitä kuulla? Jos et ole tyytyväinen tilanteeseen niin eroa. Voit etsiä paremman näköisen parin eri porukasta ja tehdä uuden vertailun.

Toivottavasti ne seuraavan porukan naiset poikaystävineen on sitten huonomman näköisiä, ettette taas kalpene rinnalla.

Vierailija
36/61 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haluaisin tietää.

Vierailija
37/61 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti ongelma on siinä että ap arvio oman tasonsa reippaasti yläkanttiin kuvitellen olevansa hyvännäköinen vaikka oikeasti ei sitä ole.

Mahdollista. Muuten ei tarvitseisi pönkittää itsetuntoaan näyttävällä tyttöystävällä siinä samanlaisten kavereiden keskellä. Jos olisi varma että kauniitkin häntä yrittäneet,  mutta hänellä on varaa ajatella muutakin.

Vierailija
38/61 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttis taisi olla sun silmään ihan hyvännäköinen, kunnes näit sen kavereidensa seurassa.

Vierailija
39/61 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ollut ylipainoinen silloin, kun aloimme seurustella.

Ap

Alokoi siis syödä suruunsa, kun huomasi millainen mulkqvist olet.

Tee molemmille palvelus ja nosta kytkintä.

Vierailija
40/61 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ystäväporukkasi epäviehättävin ihan huolimatta siitä kuka kanssasi seurustelee. Ei se ole mikään ajatuksella muuttuva asia.

Eli ystäväporukan vaihto, jotta löytyy paremmin oman näköisensä porukka, vai elämäntaparemontti ja laihduttaminen entiseen sutjakkaan kuntoon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän