Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystäväni on kaveriporukkansa epäviehättävin

Vierailija
20.06.2020 |

Heillä on kuuden ystävän porukka, joka on pitänyt yhtä jo vuosien ajan. Nyt täällä mökillä pistää oikein silmään miten paljon nätimpiä ja hoikempia hänen kaverinsa ovat. Vähän harmittaa, kun itse olen ihan yhtä hyvännäköinen kuin hänen kavereidensa poikaystävät. Pinnallista, tiedän. Mutta en voi sille mitään. Jos olisit tyttöystäväni, niin haluaisitko, että kertoisin tämän sinulle?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että se tyttis näkee itse olevansa läskimpi ja rumempi kuin kaverinsa. Ja jos hänen plösöytensä ja rumuutensa sinua häiritsee, niin miksi olet alunperinkään alkanut seurustella ruman ja plösön kanssa? Tuskin hänelle siis tarvitsee kertoa, ellei hän sitten ole sokea.

Ei hän ollut ylipainoinen silloin, kun aloimme seurustella.

Ap

No niin. Hän lihoi. Nyt voit jättää hänet. Nosta kytkintä heti.

Vierailija
42/61 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa mun ex-poikaystävältä. Olin aluksi hänelle hyvä saalis ts. sai paremman näköusen kun hän itse ja pääsi mukaan kaveriporukkaan. No jätkällä nousi hattuun ja petti mutta jotenkin vinkui mut jatkamaan kanssaan ja masennuin, lihoin ja sitten kun jätkä alkoi arvostella minua vasta rajusin jättää hänet. Nyt olen peremmassa suhteessa ja hoikka taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole miehen kirjoittama tätä aloitus. 

Vierailija
44/61 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tyttöystävä nostaa tasoaan laihduttamalla tai värjäämällä hiukset? 🤔

Vierailija
45/61 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussi päähän ja panemaan!

Vierailija
46/61 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko tyttöystävä nostaa tasoaan laihduttamalla tai värjäämällä hiukset? 🤔

Laihduttamalla ainakin voisi, mutta eipä ole oikeastaan tehnyt mitään asian eteen. Paitsi voivotellut.

Ap

Vierailija
47/61 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin selvä provo mutta pakko todeta, että myös osa todellisuutta tinderin aikakaudella.

Vierailija
48/61 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin sinun sanovan, että et ole lähimainkaan tarpeeksi hyvä hänelle ja että päästät hänet vapaaksi. Ja sitten poistut hänen elämästään.

Vierailija
49/61 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs roikut parisuhteessa, josta et näköjään saa mitään irti? Molemmille ajallaan parempi jos vain vihellät pelin poikki, ei ihmiset tuppaa ainakaan ajan kanssa kaunistumaan. 

Vierailija
50/61 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä puutteita sinussa on, kun olet häneen haksahtanut? Köyhyys, kaljuus, entä omat kaverit?

Vierailija
51/61 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin sinun sanovan, että et ole lähimainkaan tarpeeksi hyvä hänelle ja että päästät hänet vapaaksi. Ja sitten poistut hänen elämästään.

Miksi pitäisi valehdella jos kerran tilanne on se että ap on selkeästi ylemmällä tasolla kuin tyttiksensä?

Vierailija
52/61 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että eroaisimme saman tien. Ettehän te naimisissa ole.

Vierailija
53/61 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että se tyttis näkee itse olevansa läskimpi ja rumempi kuin kaverinsa. Ja jos hänen plösöytensä ja rumuutensa sinua häiritsee, niin miksi olet alunperinkään alkanut seurustella ruman ja plösön kanssa? Tuskin hänelle siis tarvitsee kertoa, ellei hän sitten ole sokea.

Ei hän ollut ylipainoinen silloin, kun aloimme seurustella.

Ap

Sitä se paska seura teettää.

Vierailija
54/61 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no jos seurustelee pelkästään ulkonäön kanssa niin ymmärrän että tuollaisia ajatuksia tulee...pitäisikö kuitnekin etsiä sitä ongelmaa sieltä sinun sisältäsi eikä tyttöystäväsi ulkokuoresta?

Vierailija
55/61 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä panin sitä kaveri alko kotonakin palvelu paranemaan. hirveetä kauheeta itku potku raivari ensin. kysyin muutanko kaverin luo?? kyllä alko ottaan suihin aamuisin ja ymmärsi tilanteen

Vierailija
56/61 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo, mutta varmuuden vuoksi: Lupaa, että kerrot ajatuksesi tyttöystävällesi. Pitäähän tyttösen päästä pakoon tuollaista pinnallista tapausta, mitä pikemmin sen parempi!

Vierailija
57/61 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pliis kerro sille. Tyttö ansaitsee tietää minkälainen mul.kero olet. Hänellä on hyvät mahikset saada mahtityyppi joka arvostaa häntä, mutta hänen ensin pitää dumpata yksi idiootti, joka toivottavasti kuolee yksin.

Eihän kukaan nyt aikuisten oikeesti pidä läs.keistä jos on vielä rum.ahko siihen päälle. Ap:lla on vain huono itsetunto, jonka vuoksi pariutui alempitasoisen kanssa. Suosittelen samaa ap:lle kuin nämä leh.mätkin: Kerro hänelle, ja jos oikeasti olet paljon korkeatasoisempi niin tyty mankuu ja rukoilee, ettet lähtisi. Lähde silti ansaitset parempaa.

Vierailija
58/61 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkunhan täytyy aina olla porukan epäviehättävin. Miesporukassa se rumin on usein hauskin ja pidetyin. Naisporukassa vähiten kaunis on ainakin hyväitsetuntoinen, tasapainossa itsensä kanssa ja varmasti hyvä ystävä, koska ei kadehdi tai valikoi ystäviään sen mukaan, että olisi itse heidän rinnallaan edukseen.

Vierailija
59/61 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no jos seurustelee pelkästään ulkonäön kanssa niin ymmärrän että tuollaisia ajatuksia tulee...pitäisikö kuitnekin etsiä sitä ongelmaa sieltä sinun sisältäsi eikä tyttöystäväsi ulkokuoresta?

Miksi ihmeessä kun se ongelma kerran on nimenomaan siinä tyttiksen ulkokuoressa?

Vierailija
60/61 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kun se ongelma kerran on nimenomaan siinä tyttiksen ulkokuoressa?

Suurin osa vastauksista lienee naisten vastauksia. Ja he eivät tietenkään osaa vastata objektiivisesti. No ihan sama. Me erottiin mun muijan kanssa tänään, ja mulla on nyt edessä kuuma sinkkukesä. 😎

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän