Tyttöystäväni on kaveriporukkansa epäviehättävin
Heillä on kuuden ystävän porukka, joka on pitänyt yhtä jo vuosien ajan. Nyt täällä mökillä pistää oikein silmään miten paljon nätimpiä ja hoikempia hänen kaverinsa ovat. Vähän harmittaa, kun itse olen ihan yhtä hyvännäköinen kuin hänen kavereidensa poikaystävät. Pinnallista, tiedän. Mutta en voi sille mitään. Jos olisit tyttöystäväni, niin haluaisitko, että kertoisin tämän sinulle?
Kommentit (61)
Ei muuta kuin iskemään kaveria, jussina on ihan ok vähän rietastella.
Ap kuulostaa ihan Tempparit- Japelta. Tosin Japen tyttis on hot.
Haluatko itse tulla verratuksi omaan kaveripiiriisi tai vaihtoehtoisesti tyttiksen eksiin? Et välttämättä kestä kilvassa ja häviö voi tuntua kitkerältä.
Sano ihmeessä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko eron siis?
En tiedä oikeastaan. Ehkä. Pitää nyt vähän miettiä asiaa.
Ap
Kannattaa AP vaihtaa tyttöystävää.
Hänellä on myös tyhmin pikkumulk-ku poikaystävänä.
Tottakai. Jos asia piinaa niin kerrot että haluat paremman näköisen tyttöystävän. Ja saisit sellaisen omalla ulkonäölläsi. Ei se maailman fiksuinta ole mutta tarve kuitenkin. Siitä hän tajuaa lähteä.
Et hitossa sano sille mitään. Se voi oikeasti MURSKATA hänen itsetunnon. Vertaileminenkin muutenkin tuntuu pahalta. Olen nähnyt mitä se tekee ihmisille.
Iske joku sen kavereista, sitten hän tietää mitä ajattelet hänestä. Ei tarvitse kuitenkaan möläytellä ihmisille kaikkea pskaa.
Hänellä on ruma ja lihava poikaystävä. Siinä on syy.
Hassua, kun valtaosa miehistä pitää itseään hyvännäköisinä. :D
Kyllä, juttelisin asiasta ihan avoimesti. Pointtaisin kaikki tyttöystävän ulkoiset epäkohdat. Kertoisin miten ne voi korjauttaa.
Huono ja ei pidä paikkaansa, koska jos olisit "tuota tasoa" mitä sanot olevasi, niin et olisi huolinut "alemman tason" tyttöystävää. Olen oppinut tämän asian tällä palstalla:D
Ehdottomasti. Haluaisin tietää, että poikaystäväni on kaveriporukan törpöin, jotta tajuaisin hankkiutua eroon ja etsiä aikuisen, fiksun, miehen.
Ap. Tyttis on sinun valinta. Miten sinä adonis epäonnistuit valinnassa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, juttelisin asiasta ihan avoimesti. Pointtaisin kaikki tyttöystävän ulkoiset epäkohdat. Kertoisin miten ne voi korjauttaa.
Hyvä hyvä. Tr-olli laittaa pökköä pesään.
En. Miksi kuvittelet, että hän haluaisi tietää?