Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vältteletkö kaupassa jotain tiettyä kassaa

Vierailija
20.06.2020 |

Ja mene mielummin vaikka pitempään jonoon.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipaikalla on peräti kaksi sellaista kassahenkilöä, joiden palveltavaksi en todellakaan halua. Menen toki, jos muuta vaihtoehtoa ei ole, mutta...

Vierailija
2/32 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikaupassa on kassalla välillä vanhempi, uskoakseni venäläinen (aksentista päätellen) nainen joka on vaan niin kamalan ynseä että välttelen nykyisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen kokonaista kauppaa.

Vierailija
4/32 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköisiä nuoria mieskassoja. Nolottaa liikaa.

N26

Vierailija
5/32 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen mieluiten itsepalvelukassalle, koska en jaksa katsella niitä kassatyöntekijöitä, jotka on aika pitkälti joko täysin kyllästyneitä työhönsä tai tekoylipirteitä.

Vierailija
6/32 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia entisiä oppilaita, joita sitten näkyykin useammassa kaupassa. 892

Vierailija
7/32 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikaupan keski-ikäinen nainen on jostakin syystä ottanut minut silmätikukseen. Ehkä muistutan jotain gangsteria :p Olen kuullut hänen laukovan takanapäin ihan ihme kommentteja. En minä sentään ole sen kummallisempi kuin muukaan asiakaskunta.

Vierailija
8/32 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä onko mulla kiire jonnekin. Varsinkin uudet kaupan kassat ovat alussa tosi hitaita, mikä on ihan ymmärrettävää. En mä muuten välttele minkään ihonvärin tai sukupuolen mukaan.

Vierailija
9/32 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ihan sama, vaikka kassalla olisi hyvin opetettu apina.

Menen ostamaan tavaroita mitä tarvitsen, en kassoja katsomaan.

Vierailija
10/32 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttele. Käyn useammassa kaupassa enkä yleensä kiinnitä mitään huomiota kassojen ulkonäköön, ikään tms. 

Vierailija
11/32 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ihan sama, vaikka kassalla olisi hyvin opetettu apina.

Menen ostamaan tavaroita mitä tarvitsen, en kassoja katsomaan.

Minä menisin mieluiten sille apinakassalle, jos jossain olisi ja apina pitäisi kassatyöskentelystä. :)

Vierailija
12/32 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskassoja.

Vierailija
13/32 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikaupassa on töissä nainen joka haluaa kertoa todella henkilökohtaisia asioita elämästään - en siis tunne häntä sen kummemmin kuin ruokakaupan vakiasiakkaana - esimerkiksi tyttärensä saamasta keskenmenosta ja rahahuolistaan ja mahdottomuudesta jäädä eläkkeelle niin pienillä ansioilla, puhuu ihan estoitta ja pakko myöntää että näin avoimena ihmisenäkin vähän kummeksuttaa kun haluaa niitä ns koko kaupalle kailottaa. En todellakaan itse haluaisi keskenmenon kokeneena että äitini puhuisi siitä smalltalkina vieraiden ihmisten kanssa. Vaikuttaa joskus melkein maaniselta kun paasaavan papatuksen lisäksi viskoo tavarat pakkaushihnalle.

Vierailija
14/32 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisessa S- marketissa on yksi kassa jota välttelen jos suinkin voin. Nainen on ollut kassala töissä siitä saakka kun putiikki avasi ovensa (kauan) mutta on niin hemmetin hidas tekemään työtään ja keskittyy enemmän juttelemaan tuttujensa kanssa kuin työhönsä. Olen monesti ajatellut valittavani hänestä  koska pidempi jono toisella kassalla hoituu juotuisammin, tämän on moni muukin huomannut.

Vierailija
15/32 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahti, xxxxx:n CM... välttelen erästä lyhyttukkaista, keski-ikäistä (?) blondia. Hän on niin töykeä ja ylimielisen oloinen ja katsoo asiakasta kuin "halpaa makkaraa". Jos olisi vain yksi kassa ja vain hän työvuorossa, luultavasti jättäisin ostoskorini siihen paikkaan ja livistäisin kaupasta.

Vierailija
16/32 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kassahenkilön kassalle en mielelläni mene, sillä jono voi liikkua hitaammin. Hän järjestelee tuotteita, esim. sekaisin kassalle laitettuja samankaltaisia eri viivakoodilla olevia tuotteita eikä vain vedä niitä nopeasti viivakoodilla läpi, mikä sitten hidastaa.

Vierailija
17/32 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kassamyyjä ja mahdollisuuksien mukaan välttelen tiettyjä asiakkaita. Me - kaupan henkilökunta - joudumme kuulemaan, kuuntelemaan ja näkemään kaikenlaista. Epäasiallista, epäkohteliasta ja töykeää puhetta, huutoa, valitusta, kiroilua, haistattelua, h##rittelua,h#mottelua ja uhkailua. Näemme ja palvelemme ammattivalittajia, näpistelijöitä, ammattivarkaita, juoppoja ja huumehörhöjä. Iäkkäät naiset ja miehet ovat yleensä katkerimpia ja pahimpia valittajia. Nämä vanhat naiset ja miehet tulevat kauppaan haukkumaan henkilökuntaa!

Kassamyyjän ja myyjän perheasiat ja muut henkilökohtaiset asiat eivät kuulu asiakkaille. En minäkään kysele ja utele asiakkailta heidän yksityiselämästään. Muutama kaupan asiakas tarvitsisi ammattilaisten psyykkistä apua ja terapiaa. He käyvät hakemassa "terapiaa" ilmaiseksi kaupan työntekijöiltä. Me emme ole mielenterveyshoitajia, psykoterapeutteja tai psykologeja. Moniongelmaisille asiakkaille suosittelen hakeutumista terveydenhuollon palvelujen piiriin. Jos aikuisen ihmisen käytösongelmat ovat niin pahoja, ettei hän pysty noin 10-30 minuutin kaupassakäyntiin ilman jatkuvaa valitusta ja kaupan henkilökunnan haukkumista ja solvaamista, niin pysykööt kotonaan!

Vierailija
18/32 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jotenkin ihan absurdi ajatuskin.

Vierailija
19/32 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kassamyyjä ja mahdollisuuksien mukaan välttelen tiettyjä asiakkaita. Me - kaupan henkilökunta - joudumme kuulemaan, kuuntelemaan ja näkemään kaikenlaista. Epäasiallista, epäkohteliasta ja töykeää puhetta, huutoa, valitusta, kiroilua, haistattelua, h##rittelua,h#mottelua ja uhkailua. Näemme ja palvelemme ammattivalittajia, näpistelijöitä, ammattivarkaita, juoppoja ja huumehörhöjä. Iäkkäät naiset ja miehet ovat yleensä katkerimpia ja pahimpia valittajia. Nämä vanhat naiset ja miehet tulevat kauppaan haukkumaan henkilökuntaa!

Kassamyyjän ja myyjän perheasiat ja muut henkilökohtaiset asiat eivät kuulu asiakkaille. En minäkään kysele ja utele asiakkailta heidän yksityiselämästään. Muutama kaupan asiakas tarvitsisi ammattilaisten psyykkistä apua ja terapiaa. He käyvät hakemassa "terapiaa" ilmaiseksi kaupan työntekijöiltä. Me emme ole mielenterveyshoitajia, psykoterapeutteja tai psykologeja. Moniongelmaisille asiakkaille suosittelen hakeutumista terveydenhuollon palvelujen piiriin. Jos aikuisen ihmisen käytösongelmat ovat niin pahoja, ettei hän pysty noin 10-30 minuutin kaupassakäyntiin ilman jatkuvaa valitusta ja kaupan henkilökunnan haukkumista ja solvaamista, niin pysykööt kotonaan!

Kiinnostaisiko erittäin huonosti palkattu työ perinnässä? Kuuntelen mainitsemiasi asiakkaita päivisin kivojen ja mukavien (valtasosa) asiakkaiden lisäksi ja olen mm. huåra. En ole, vaan pitkien syöpähoitojen jälkeen minimipalkkaa saava, jonka tulot romahtivat syöpähoitojen aikana. Onneksi kuuntelen kammottavia ihmisiä vain puhelimessa enkä kasvotusten. Outoa tulla uhkailluksi työaikana.

Vierailija
20/32 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi punatukkainen, silmälasipäinen Jyväskylästä. Panin sitä kerran yhden yön suhteessa, ja muutama kaverikin on tehnyt saman. Hävettää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi