Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä kun on itse ihan hulluna johonkin asiaan, mutta kukaan kavereista ei tykkää yhtään?

Vierailija
20.06.2020 |

Ja heitä ärsyttää jatkuva intoiluni, alkaa jo rasittaa ystävyyttämme. Internetissä harrastusyhteisö taas on täyttä roskaa, ihan mölöä sakkia.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita hillitä intoiluasi. 

Vierailija
2/30 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä. Älä ikinä muuta itseäsi muiden ihmisten takia! Jos hei eivät jaksa intoiluasi, intoile yksin. Mutta älä ikinä kuuntele tällaisia neuvoa oman persoonasi muuttamisesta. Ei ikinä! Olet arvokas juuri sellaisena kuin olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta vaikka Instagram-profiili tai blogi tai vlogi aiheeseen liittyen ja pura into sinne. :)

Vierailija
4/30 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän kovasti mutta pahoin pelkään että se ei pysy aisoissa. Kauhistuttaa ajatus jos suututan sillä kaverini pysyvästi.

Vierailija
5/30 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä. Älä ikinä muuta itseäsi muiden ihmisten takia! Jos hei eivät jaksa intoiluasi, intoile yksin. Mutta älä ikinä kuuntele tällaisia neuvoa oman persoonasi muuttamisesta. Ei ikinä! Olet arvokas juuri sellaisena kuin olet.

Oikeasti, jos joku ei puhu kuin virkkauksesta niin kyllä siinä voi vähän miettiä, että olisiko jotain muutakin elämässä kuin virkkaus, sellaista yhteistä kavereitten kanssa. 

Vierailija
6/30 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perusta vaikka Instagram-profiili tai blogi tai vlogi aiheeseen liittyen ja pura into sinne. :)

Minulla on jo juuri tuollainen mutta EI RIITÄ!

Vierailija
7/30 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kannattanut laittaa "koeta hillitä intoiluasi väärässä seurassa". :)

Vierailija
8/30 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, jos joku ei puhu kuin virkkauksesta niin kyllä siinä voi vähän miettiä, että olisiko jotain muutakin elämässä kuin virkkaus, sellaista yhteistä kavereitten kanssa. 

Olen ollut vastaavassa tilanteessa lukutoukkana kun kukaan muu kaveripiiristä ei lukenut tai käynyt kirjastossa koskaan tms. Niinpä itsenäisesti kävin kirjastossa ja luin paljon (hengailin kyllä myös kavereiden kanssa), myöhemmin aloin jopa kirjabloggaamaan ja hakeuduin alalle töihin. Saan sydämeni kyllyydestä puhua kirjallisuudesta alan muiden harrastajien ja ammattilaisten kanssa. Niin, ja ne kaverit jotka eivät lukeneet - ollaan heidän kanssa sellaisissa iltapäiväkahviväleissä mutta en mä rehellisesti niistä juorutapaamisista nauti yhtä kovasti kuin kirjallisuusystävieni kanssa käymistäni keskusteluista.

Vierailija
9/30 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaan yrittää silti joko pitää omana tietona, mehustella itsensä kanssa tai yrittää vaan löytää ihmisiä, jotka ovat myös kiinnostuneet asiasta (ja kaikki tällaiset ihmiset eivät välttämättä kuitenkaan ole niitä joiden kanssa sielu on automaattisesti samalla taajuudella).

Itsellä tällainen aihe on sijoittaminen. Olen pystynyt hehkuttamaan siitä tietyille kavereille niin, että eivät ole ärsyyntyneet. Ja tietysti fiilistelemään itse. Mutta kyllä välillä todella kaipaisin sellaista vertaisseuraa.

Vierailija
10/30 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nuo nettiharrastajat järjestä vaikka miittejä tai voi tutustua muuten ihmisiin paremmin? Minusta on ymmärrettävää, että joku netin keskustelupalsta tai -ryhmä ei ole välttämättä se autuaaksi tekevä juttu.

Vierailija
11/30 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta älä perusta Twitteriä. En ole koskaan törmännyt yhteenkään harrastus- tai fanitusyhteisöön, joka ei olisi Twitterissä totaali painajainen.

Vierailija
12/30 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäviäsi ei vaan aihe kiinnosta. Turha heitä on asialla kiusata.

Vierailija
13/30 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nuo nettiharrastajat järjestä vaikka miittejä tai voi tutustua muuten ihmisiin paremmin? Minusta on ymmärrettävää, että joku netin keskustelupalsta tai -ryhmä ei ole välttämättä se autuaaksi tekevä juttu.

Eivät, porukka on pieni, koostuu hyvin ärsyttävistä tyypeistä sekä irstaista vanhoista ukoista (oikeesti).

Vierailija
14/30 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäviäsi ei vaan aihe kiinnosta. Turha heitä on asialla kiusata.

Yhtä kyllä nimenomaan kiusaan ja vielä tahallani, hänkin on aika ärsyttävä tyyppi, sattunut porukkaan kaverin kaverina ja tekee itse täysin samaa (vieläoä ganjapis jutuillaan, hyi)

Vierailija
15/30 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mölöä sakkia kaikki muut, paitsi sinä?

Mielenkiintoista.

Vierailija
16/30 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut karate tällainen asia. Ei siitä voi puhua kuin muiden lajin harrastajien kanssa. Ulkopuoliset ei vaan ymmärrä sitä yhtään.

Vierailija
17/30 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että olet löytänyt itsellesi tärkeän mielenkiinnonkohteen. Saat siitä varmasti itsellesi iloa ja ehkäpä hyötyä. Joskus oma ammattikin voi löytyä tuota kautta. Olisiko paikkakunnallasi, (tai vaikkapa virtuaalisesti) jotain porukkaa, kenellä samat kiinnostuksen kohteet?

Vierailija
18/30 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mölöä sakkia kaikki muut, paitsi sinä?

Mielenkiintoista.

Olen varmasti minäkin heidän mielestään, en todellakaan kuvittele että he minusta tykkäisivät.

Vierailija
19/30 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että olet löytänyt itsellesi tärkeän mielenkiinnonkohteen. Saat siitä varmasti itsellesi iloa ja ehkäpä hyötyä. Joskus oma ammattikin voi löytyä tuota kautta. Olisiko paikkakunnallasi, (tai vaikkapa virtuaalisesti) jotain porukkaa, kenellä samat kiinnostuksen kohteet?

Lähialueella ei ole ja syväuskovaisella maaseudulla esiintyy vähän paheksuntaakin tätä juttua kohtaan... muuttamassa olen kyllä suurempaan kaupunkiin pian. Internetissä porukka on ihan sietämätöntä.

Vierailija
20/30 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät, porukka on pieni, koostuu hyvin ärsyttävistä tyypeistä sekä irstaista vanhoista ukoista (oikeesti).

Ok, onko ulkomaisia harrastajia? Olisko siinä mitään mahdollisuutta?