Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parikymppisen sinkkunaisen yksinäinen epätoivon juhannus

Vierailija
20.06.2020 |

Ei kavereita, ei puolisoa, ei lapsia. Ei läheisiä sukulaisia.. En taida koskaan löytää ketään.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama..

M43

Vierailija
2/50 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä... mutta olen oppinut arvostamaan myös omaa seuraani. Viihdyn ihan hyvin, mitä nyt välillä tunnen yksinäisyyttä. Onneksi on kirjoja, musiikkia ja Netflix :) Ja luonnostakin nautin. Miten voikaan kauniit kukat ja vihreä luonto piristääkin niin paljon?

N26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne, mutta ikää kaksinkertaisesti eikä ahdista yhtään. Seurustelun saralla on kaikki jo nähty ja haaveet karisseet, nyt nautin elämästä itselleni.

Noin hieno ilma juhannuksena! Ei voi kuin iloita. Kaikki maailmassa on hyvin.

Vierailija
4/50 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki maailmassa on hyvin.

Kellä on, kellä ei.

Vierailija
5/50 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Asun yksin ulkomailla mikä yleensä on ok mutta juhlapyhinä pariutuneet kaverit ovat tietenkin perheidensä kesken. En ole koskaan onnistunut löytämään poikaystävää ja tänään aamulla heräsin tyynyä halaten. Tuli itseni puolesta surullinen olo, että noinko kovasti salaa kaipaan halauksia. N37

Vierailija
6/50 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin asut N37 ulkomailla?

Vierailija
7/50 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katsoin Green Mile -elokuvan, söin illalliseksi ranskanperunoita, ja leikin kissan kanssa. Ihan ok mielestäni.

Vierailija
8/50 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen melkein tottuu

yritä ajatella, että moni tekee samaa, et ole yksin

eikä se haittaa jos viettää juhannusta yksin

ensi vuonna voi jo olla toisin

Vierailija
9/50 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäpäin asut N37 ulkomailla?

Keski-Euroopassa.

Vierailija
10/50 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kellä on, kellä ei.

Kun kerran itsestäni koko tekstin kirjoitin niin tarkoitin tietenkin itseäni ja omaa maailmaani. En väittänytkään että kaikilla maailmassa on kaikki hyvin.

Ps. Lainaa koko matkalta jos lainaat. Voit lihavoida sen olennaisen.

Vierailija
11/50 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olis saanu tulla juhannusvieraaksi. 33v. nainen lapsen kanssa

Vierailija
12/50 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlaista mulla +30 N olen. Parempi vaan totuttautua, jos meinaa elossa selviytyä vielä. Samaa kaikki arjet ja juhlaåyhät, istun yksinäni kotona. Parikymppisenä oli muutaman kerran seuraa ja menoa mulla, en tiedä oliko sekään nyt niin ihmeellistä itselleni, tunne itseni aina ulkoupuoliseksi porukoisskain, en vaan ole mitään pirteä ja iloinen juhlija/seuratyyppiä muutenkaan. Tuntuu et pyörin aina vaan ylimääräisenä ja ei-toviottuna sillonkin niissä porukoissa.

Ja ainakin aikoinaan oli painostus juoda alkoholia mökeillä ym. eikä mua kiinnosta enää. Sairauden ja köyhyyden takia en kelpaa suhteeseenkaan, ikinä. Et parempi vaan "viihtyä"itsekseen, kun muutakaan vaihtoehtoa ei oikein ole. Olen itse ihan vaan tehnty kotitöitä, ruokaa, lukenut, kuntoillut vähän. Ankeaa on eikä eroa arjesta, mutta aika kuluu jotenkin kuitenkin, kun yrittää edes miettiä hetken muuta kuin kurjaa elämäänsä ja ettei kukaan kaipaa ikinä minnekään.

Vierailija
13/50 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin on hyvä olla, ellei mitään erityistä satu tulemaan vastaan. Erityisellä meinaan itsestään huolehtivaa miestä joka taitaa kotityötkin. Eipä ole vielä näkynyt niin taidan jäädä ilman.

Vierailija
14/50 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Asun yksin ulkomailla mikä yleensä on ok mutta juhlapyhinä pariutuneet kaverit ovat tietenkin perheidensä kesken. En ole koskaan onnistunut löytämään poikaystävää ja tänään aamulla heräsin tyynyä halaten. Tuli itseni puolesta surullinen olo, että noinko kovasti salaa kaipaan halauksia. N37

Itse suunnittelin jo että ostaisinko kokovartalotyynyn siihen viereen pötköttämään. Olin 7 vuotta parisuhteessa ja nukun mielelläni "isona lusikkana", joten tyhjän sängyn syndrooma vaivaa näin eron jälkeen. Ehkä siihen löytyy vielä joskus joku halittavaksi.

t.N26 myös ulkosuomalainen

Vierailija
15/50 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kellä on, kellä ei.

Kun kerran itsestäni koko tekstin kirjoitin niin tarkoitin tietenkin itseäni ja omaa maailmaani. En väittänytkään että kaikilla maailmassa on kaikki hyvin.

Ps. Lainaa koko matkalta jos lainaat. Voit lihavoida sen olennaisen.

Heh.

Vierailija
16/50 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuon tunteen. Läysin 24v vasta elämänkumppanini niin että ei vielä hätää. Jos alkaa olla yli 30v eikä ole vieläkään pysyvää parisuhdetta niin silloin vasta huolestuisin jollei sitten ole aikomuskin viettää yksin elämäänsä. Mitä sitten vanhemmaksi tulee niin aina vaikeampaa enään ottaa riskejä ja lyödä hynttyyt yhteen. 

Menee uusperheeksi sillä suurimmalla oaslla vapaalla jalalla olevista on entisiä perheitä jo yksi tai parhaammassa lykyssä useitakin jälkeen jääneenä. Pitää tykätä muittenkien lapsista kuin vain niistä omistaan. Ja koti on viikonloppu hotelli vieraille. Minulla uusperhe koti lapsuudessani enkä tykännyt joka viikonloppu vieraista. 

Vierailija
17/50 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me vietetää miehen kanssa samanlaista jussia :) ei haittaa, tykätään tämmösestä

Vierailija
18/50 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse suunnittelin jo että ostaisinko kokovartalotyynyn siihen viereen pötköttämään. Olin 7 vuotta parisuhteessa ja nukun mielelläni "isona lusikkana", joten tyhjän sängyn syndrooma vaivaa näin eron jälkeen. Ehkä siihen löytyy vielä joskus joku halittavaksi.

t.N26 myös ulkosuomalainen

Vartalotyyny on ihana, mulla on sellainen! Suosittelen :)

Se toinen N26 joka vastasi ylempänä

Vierailija
19/50 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla turhaa valitusta, hän sentään saisi halutessaan seuraa. Mies ei saa vaikka haluaisikin.

Vierailija
20/50 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tuon tunteen. Läysin 24v vasta elämänkumppanini niin että ei vielä hätää. Jos alkaa olla yli 30v eikä ole vieläkään pysyvää parisuhdetta niin silloin vasta huolestuisin jollei sitten ole aikomuskin viettää yksin elämäänsä. Mitä sitten vanhemmaksi tulee niin aina vaikeampaa enään ottaa riskejä ja lyödä hynttyyt yhteen. 

Menee uusperheeksi sillä suurimmalla oaslla vapaalla jalalla olevista on entisiä perheitä jo yksi tai parhaammassa lykyssä useitakin jälkeen jääneenä. Pitää tykätä muittenkien lapsista kuin vain niistä omistaan. Ja koti on viikonloppu hotelli vieraille. Minulla uusperhe koti lapsuudessani enkä tykännyt joka viikonloppu vieraista. 

”Vasta 24-vuotiaana” ööö.. just. Enpä sano mitään