Miten Sara Sieppi voi olla niin KAUNIS?
Kommentit (49)
Olen nähnyt hänet livenä. Hänellä on todella symmetriset kasvonpiirteet, kaunis iho jne. On aika pitkä ja "roteva", ei mikään keijukainen. Painaa nykyään varmasti 70 kg.
Aika tavis. Osaa kyl meikkaa itsensä melko nätiksi, ja aika harva nainen on luonnostaan silleen överikaunis (sitähän se överi tarkoittaa, suurin osa ihmisistä on keskimääräisen näköisiä ja mitä kauniimpi, sitä harvinaisempaa). Persjalkainen mutta niinhän suomalaiset yleensä.
Roope oli hullu ku jätti
Roopehan on mielisairas - alkoholisti, nimittäin. Mitä se on jos ei hulluutta?
On silarit Saralla, itse on sen sanonut. Kaikki on ylimääräistä. Kulmat,ripset, hiukset, rusketus jnejne.. Tyhjä ja lasittunu katse ei osaa siis selfieissä poseerata yhtää, tulee vaivaantunu olo ku kattoo sitä suun asentoa :D ja siis ne rajatut huulet... miksi oi miksi pitää vetää ihan yli omien huulien se huulipuna?? mit vit...
"Roope oli hullu kun jätti"? Mites te ihmiset oikein niissä parisuhteissanne elätte, katselette vaan naamaa ja sitten kai sänkyyn? Jospa eron syynä ovatkin olleet erilaiset arvot ja vaikka huumorintaju jne, kun ensihuuman haihduttua on hoksattu, ettei oikein suju. Joskus käy myös niin, ettei rakkaus riitä, eikä siihenkään tarvita mitään erityistä syytä. Roopella jo uusi perhe, onkohan ihan välttämätöntä haukkua kumpaakaan tuosta suhteesta, joka meni jo. Menkää tekin eteenpäin, taisi itse Sarakin painella uusiin tuuliin. Tapailee uutta miestä.
voi sara sara... oisit miljoona kertaa kauniimpi ilman sitä pakkelimäärää...
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäön puolesta saisi varmasti vaikka joka ilta eri miehen, mutta joku muu mättää ja pahasti.
Eiköhän se joka mättää niin ole ihan ne junttimiehet :D ja kuka täyspäinen ees ottais joka ilta erin 😂😂
Sara oli nätti ennen huuli ym täytteitä. Toivottavasti itse tajuaa ettei mene överiksi kuten joillakin julkkistädeillä.
Ja meikkaaja, tai nykyään meikkitaiteilija, ei ole sinusta ammatti? Ei sitten varmaan siivooja tai lähihoitajakaan? Teattereissa ei tultaisi toimeen ilman meikkaajia, ja siitä saadaan esim. palkintoja. Esim. Miss Suomi Suvi Tiilikainen on meikkaaja. Ja Sarahan on tällä hetkellä malli. Sekin on ammatti.
Onhan Sara kaunis nainen, mutta juuri meikkaustaitojensa avulla saa itsestään suorastaan säihkyvän ja lumotun näköisen, ja filtteritkin apuna. Hiuslisäkkeet, tekoripset, silikonit jne. Mutta pohja on hyvä.
Ihan varmasti vetää katseita puoleensa, kun liikkuu katukuvassa. Pitkä ja edustava.