Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkätukkaisilla miehillä ei koskaan ole isotissifetissiä

Vierailija
19.06.2020 |

:(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni 65G ja olen seurustellut vain pitkätukkaisten miesten kanssa. Vaikutuksen olen tehnyt kyllä ennemmin kauneudella, älyllä ja persoonalla, mutta kun sänkyyn asti on päästy niin kyllä ne isot kiinteät tissit ovat olleet jokaisen mieleen.

Pic or didn't happen.

Niistä miehistä kiitos!

Vierailija
22/25 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmasti voi yleistää noin mutta nyt kun mietin niin 3 pitkätukkaa on viihtynyt kanssani vaikka tissit maksimissaan a-luokkaa. Yksi sanoi että preferoi pieniä rintoja, muista en tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietämäni älykkäät miehet eivät ole mitään tissifaneja. Tyhmin miehistäni oli aina kiinni tisseissäni, leipoi ja imi ahnaasti kuin vauva. Jostain syystä alkoi loppujen lopuksi ällöttää ja erosinkin hänestä monen muun minua vaivaavan asian vuoksi.

Oliko tyhmällä imijällä pitkä tukka?

Ei, vaihtelevasti kalju ja lyhyet hiukset.

Vierailija
24/25 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietämäni älykkäät miehet eivät ole mitään tissifaneja. Tyhmin miehistäni oli aina kiinni tisseissäni, leipoi ja imi ahnaasti kuin vauva. Jostain syystä alkoi loppujen lopuksi ällöttää ja erosinkin hänestä monen muun minua vaivaavan asian vuoksi.

Oliko tyhmällä imijällä pitkä tukka?

Ei, vaihtelevasti kalju ja lyhyet hiukset.

Silloinhan se ei liity mitenkään tähän ketjuun.

Vierailija
25/25 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei varmasti voi yleistää noin mutta nyt kun mietin niin 3 pitkätukkaa on viihtynyt kanssani vaikka tissit maksimissaan a-luokkaa. Yksi sanoi että preferoi pieniä rintoja, muista en tiedä.

Rehellisesti se on noin. Minulla on ollut pitkätukkafetissi yläasteelta asti ja ikinä, oikeasti ikinä en ole nähnyt pitkätukkaista miestä isotissisen naisen kanssa.