Pitkätukkaisilla miehillä ei koskaan ole isotissifetissiä
Kommentit (25)
No ei varmasti voi yleistää noin mutta nyt kun mietin niin 3 pitkätukkaa on viihtynyt kanssani vaikka tissit maksimissaan a-luokkaa. Yksi sanoi että preferoi pieniä rintoja, muista en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietämäni älykkäät miehet eivät ole mitään tissifaneja. Tyhmin miehistäni oli aina kiinni tisseissäni, leipoi ja imi ahnaasti kuin vauva. Jostain syystä alkoi loppujen lopuksi ällöttää ja erosinkin hänestä monen muun minua vaivaavan asian vuoksi.
Oliko tyhmällä imijällä pitkä tukka?
Ei, vaihtelevasti kalju ja lyhyet hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietämäni älykkäät miehet eivät ole mitään tissifaneja. Tyhmin miehistäni oli aina kiinni tisseissäni, leipoi ja imi ahnaasti kuin vauva. Jostain syystä alkoi loppujen lopuksi ällöttää ja erosinkin hänestä monen muun minua vaivaavan asian vuoksi.
Oliko tyhmällä imijällä pitkä tukka?
Ei, vaihtelevasti kalju ja lyhyet hiukset.
Silloinhan se ei liity mitenkään tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
No ei varmasti voi yleistää noin mutta nyt kun mietin niin 3 pitkätukkaa on viihtynyt kanssani vaikka tissit maksimissaan a-luokkaa. Yksi sanoi että preferoi pieniä rintoja, muista en tiedä.
Rehellisesti se on noin. Minulla on ollut pitkätukkafetissi yläasteelta asti ja ikinä, oikeasti ikinä en ole nähnyt pitkätukkaista miestä isotissisen naisen kanssa.
Niistä miehistä kiitos!