Aliarvostettu/epäsuosittu kaupunki josta tykkäät?
Kommentit (32)
Espoo. Hyvä paikka elää ja asua. Luonto, palvelut , työpaikat a harrastusmahdollisuudet lähellä. Kaupunginosia joka makuun. Typeristä investoinneista johtuen kaupungin velkaantumistahti hirvittää, mutta silti taloustilanne lienee Suomen isoista kaupungeista paras.
Turku ja Helsinki.
Olen mm. palstalta oppinut, että nämä ovat kovin vihattuja paikkoja. :)
Raahe. Luonto lähellä, hyvät harrastusmahdollisuudet, Ouluun pääsee näppärästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen Detroitiksi nimetty Oulu
Maailman parhaimmat pyöräilyväylät, paljon uimarantoja ja myös koskematonta luontoa.
Oulu tuli myös hyvin tunnetuksi muutama vuosi sitten ympäri maailmaa👍
Niin tuli Suomen Pariisiksi tituleerattu Turkukin.
Vierailija kirjoitti:
Lahti. On nättiä, loistavat ulkoilu- ja urheilumaastot, Helsinkiin tunnissa, muutenkin pyöräiltävissä olevat matkat kaupungin sisällä.
Itsekin käyn joka vuosi viikonloppulomalla Lahdessa ainoana tarkoituksenani känniörveltää. Ei erotu paikallisista ja kukaan ei tunne minua ;DD
Olen ehkä hieman perverssi, mutta tykkään Helsingistä. Tosin vain pieninä paloina, nopeilla 1-3 päivän käynneillä. Onhan se epäsuosittu/aliarvostettu, mutta kyllä sieltä löytyy joskus jotain kivaakin.
Vierailija kirjoitti:
Napoli. Jotenkin viehättää se rähjäisyys ja pieni vaaran tuntu, joka leijuu ilmassa.
Sinä pitäisit mistä vaan afrikkalaisesta ja venäläisestä kaupungista. Kuvasit ne hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen Detroitiksi nimetty Oulu
Maailman parhaimmat pyöräilyväylät, paljon uimarantoja ja myös koskematonta luontoa.
Oulu tuli myös hyvin tunnetuksi muutama vuosi sitten ympäri maailmaa👍
Niin tuli Suomen Pariisiksi tituleerattu Turkukin.
Varför Paris, vi har ju Åbo - kertoo kangaskassikin.
Tornio. Ei se oo ees mitenkää ihmeellinen paikka mut kiva tunnelma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Napoli. Jotenkin viehättää se rähjäisyys ja pieni vaaran tuntu, joka leijuu ilmassa.
Sinä pitäisit mistä vaan afrikkalaisesta ja venäläisestä kaupungista. Kuvasit ne hyvin.
Olet oikeassa! Olen käynyt Moskovassa muutaman kerran ja yhden kerran Marrakeshissa ja pidin niistä kovasti!
Eskilstuna. Oli aika kaunis paikka vesistöineen. Samoin moni muu Ruotsin kaupunki.
Lahti. On nättiä, loistavat ulkoilu- ja urheilumaastot, Helsinkiin tunnissa, muutenkin pyöräiltävissä olevat matkat kaupungin sisällä.