Miksei mun yläkerran naapuri ymmärrä olla tömistelemättä?
Täytyykö tuota saatanan kattoa hakata, että se ymmärtää, miten paljon tömistely tänne alakertaan kuuluu?
Kommentit (12)
Normaali asumisen ääni.
Kukaan kotona hiippaile...
Jokainen, joka suostuu asumaan kerrostalossa, suostuu myös ääniin.
Useilla muillakin työpaaikoilla lounas kuuluu työsuhde-etuihin
.Auto ja puhelin, samoin.
Ei eduskunta ole ainoa, koka tarjoaa ilmaisen lounaan työtekijöilleen.
On myös auto ja työpuhelim. Työntekijät maksat veroja, noista eduista.
Vierailija kirjoitti:
.Auto ja puhelin, samoin.Ei eduskunta ole ainoa, koka tarjoaa ilmaisen lounaan työtekijöilleen.
Luitko edes koko aloitusta?????
Vierailija kirjoitti:
.Auto ja puhelin, samoin.Ei eduskunta ole ainoa, koka tarjoaa ilmaisen lounaan työtekijöilleen.
Itse ottaisin melontaan mukaan hyvän makuupussin, ruokailuvälineet ja koiran.
Vierailija kirjoitti:
Omituisin kommentti ikinä!
Voi Luoja teitä olemattomista asioista häiriintyjiä.
Tuskin missään asunnossa, kenenkään kävellessä desibelit nousee 100.
Teitä herkkähipiäisiä nyt kiusaa pienikin kopsutus ja kalke.
Elämisenäänet, ne kuuluu kerrostalossa asumiseen.
Sitten hermostu, jos joku iskuporakoneella portaille 24/7.
Kannattaisiko hakeutua hermoparantolaan?
Vierailija kirjoitti:
Teitä herkkähipiäisiä nyt kiusaa pienikin kopsutus ja kalke.Elämisenäänet, ne kuuluu kerrostalossa asumiseen.
Sitten hermostu, jos joku iskuporakoneella portaille 24/7.Kannattaisiko hakeutua hermoparantolaan?
Sä et hirveästi desibeleistä ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teitä herkkähipiäisiä nyt kiusaa pienikin kopsutus ja kalke.Elämisenäänet, ne kuuluu kerrostalossa asumiseen.
Sitten hermostu, jos joku iskuporakoneella portaille 24/7.Kannattaisiko hakeutua hermoparantolaan?
Sä et hirveästi desibeleistä ymmärrä?
Osaan käyttää hakukonetta ja 100 dB aiheuttaa kipua ja silloin kannattaa hermostua.
Kuvaile ap tarkemmin tömistelyä. Kestääkö se pitkän aikaa? Käveleekö naapuri ympyrää yläkerrassa? Vai oletkohan itse liian herkkä? Pistä vaikka radio päälle. Olen itse huomannut, että jos minulla soi musiikki pienellä äänenvoimakkuudella tai katson televisiota, naapureiden ääniin ei kiinnitä huomiota, mutta silloin kun ei ole mitään taustahälyä, vessan vetäminen, satunnainen puhe tai lasten itku kuuluu häiritsevästi.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile ap tarkemmin tömistelyä. Kestääkö se pitkän aikaa? Käveleekö naapuri ympyrää yläkerrassa? Vai oletkohan itse liian herkkä? Pistä vaikka radio päälle. Olen itse huomannut, että jos minulla soi musiikki pienellä äänenvoimakkuudella tai katson televisiota, naapureiden ääniin ei kiinnitä huomiota, mutta silloin kun ei ole mitään taustahälyä, vessan vetäminen, satunnainen puhe tai lasten itku kuuluu häiritsevästi.
Ei aina pysty laittamaan radiota päälle, kun välillä pitää nukkua. Ei ole kivaa herätä tömistelyyn.
Ap
VASTATKAA, HUÖRAT!