Suomalaiset syövät kuin siat juhannuksena
Lehdessä oli juttu, eipä ihmetytä taas katukuvamme.
Kommentit (45)
Ja sekös ap:ta v'tuttaa, kun ap nakertelee yksin porkkanaa.
perunaa, ohraa ja kurria vesiheinän kera?
Kyllä. Me jotkut osataan nauttia elämästä😘
Ei meillä vaan syödä kuin siat. Ihan lautasilta syömme.
Olen syönyt tänään kaurapuuron mansikoilla ja kahvia. Lohta, uusia perunoita ja fetasalaattia. Kyllä tässä vähän olisi nyt nälkä.
Ostoskärryt niin täynnä moskaa että saa koko perhe kantaa kasseja, jne. Yök. Näkyyhän noita.
Vierailija kirjoitti:
Ostoskärryt niin täynnä moskaa että saa koko perhe kantaa kasseja, jne. Yök. Näkyyhän noita.
Kateelliset ruikuttavat, kun ei ole vara ostaa kunnolla ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla kunnon kuluttajaporsas
Röh
Suomalaiset syövät kuin siat AINA.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset syövät kuin siat AINA.
Koska meillä on joulu ainainen!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Röh
Todellakin olen. Kun on millä mällätä, miksi ei mälläisi? Eikä kiinnosta pätkääkään kateellisten ulinat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Röh
Minä olenkin LUOMUpossu!
-eri
Vierailija kirjoitti:
Syön maittavan hyvän monipuolisen aterian kuten aina, pääruokana itse kalastamaani kalaa ja yksi kabanossi juhannuksen kunniaksi.
Siat ahmivat kiloittain makkaraa, possua, pihvejä, muuta roskaruokaa. Miksi? Hyi että pahaa tekee.
Ap
Porsaita äidin oomme kaikki, oomme kaikki...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Röh
Todellakin olen. Kun on millä mällätä, miksi ei mälläisi? Eikä kiinnosta pätkääkään kateellisten ulinat.
Tiedätkö mikä eläin syö vaikka itsensä hengiltä? Koira esimerkiksi. Vaikka rahaa on niin ei tarkoita että aivot täytyy olla eläimen tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön maittavan hyvän monipuolisen aterian kuten aina, pääruokana itse kalastamaani kalaa ja yksi kabanossi juhannuksen kunniaksi.
Siat ahmivat kiloittain makkaraa, possua, pihvejä, muuta roskaruokaa. Miksi? Hyi että pahaa tekee.
Ap
Monipuolinen ateria, jossa kalaa ja jauhomakkara? Meillä on kyllä hiukkasen eri käsitys monipuolisesta. Mutta mikäs siinä, jos elämän pääsisältö on muiden syömisten kyttääminen. Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset. Niinhän sitä sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Röh
Tiedätkö mikä eläin syö vaikka itsensä hengiltä? Koira esimerkiksi. Vaikka rahaa on niin ei tarkoita että aivot täytyy olla eläimen tasolla.
Kaikki me kuollaan joskus. Miksi kituutella, kun vaihtoehtoisesti voi nauttia elämästä sen ajan, joka sitä kestää? Ei niitä rahoja hautaankaan mukaan saa.
Kunnon suomalainen ahmii jouluna ja juhannuksena <3