Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset syövät kuin siat juhannuksena

Vierailija
19.06.2020 |

Lehdessä oli juttu, eipä ihmetytä taas katukuvamme.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostoskärryt niin täynnä moskaa että saa koko perhe kantaa kasseja, jne. Yök. Näkyyhän noita.

Kateelliset ruikuttavat, kun ei ole vara ostaa kunnolla ruokaa. 

Taidat olla kunnon kuluttajaporsas

Röh

Todellakin olen. Kun on millä mällätä, miksi ei mälläisi? Eikä kiinnosta pätkääkään kateellisten ulinat. 

Tiedätkö mikä eläin syö vaikka itsensä hengiltä? Koira esimerkiksi. Vaikka rahaa on niin ei tarkoita että aivot täytyy olla eläimen tasolla.

Mikäs itikka siellä oikein inisee? Pitänee ruiskia lisää ohvia, että lähtee häiritsemästä. 

Vierailija
22/45 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisitpä urpo somaleiden ostoskärryt. Ne ei siis ikinä syö mitään terveellistä. Me maksetaan niiden sipsit kokikset ja muu pska. Suomalaiset syö hyvin niihin verrattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sekös ap:ta v'tuttaa, kun ap nakertelee yksin porkkanaa. 

Syön maittavan hyvän monipuolisen aterian kuten aina, pääruokana itse kalastamaani kalaa ja yksi kabanossi juhannuksen kunniaksi.

Siat ahmivat kiloittain makkaraa, possua, pihvejä, muuta roskaruokaa. Miksi? Hyi että pahaa tekee.

Ap

Monipuolinen ateria, jossa kalaa ja jauhomakkara? Meillä on kyllä hiukkasen eri käsitys monipuolisesta. Mutta mikäs siinä, jos elämän pääsisältö on muiden syömisten kyttääminen. Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset. Niinhän sitä sanotaan. 

Et edes ymmärrä pääruoan käsitettä osana ateriakokonaisuutta joka koostuu monista muistakin ruokalajeista? Sivistä itseäsi possu hyvä

Röh

Vierailija
24/45 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön maittavan hyvän monipuolisen aterian kuten aina, pääruokana itse kalastamaani kalaa ja yksi kabanossi juhannuksen kunniaksi.

Siat ahmivat kiloittain makkaraa, possua, pihvejä, muuta roskaruokaa. Miksi? Hyi että pahaa tekee.

Ap

Monipuolinen ateria, jossa kalaa ja jauhomakkara? Meillä on kyllä hiukkasen eri käsitys monipuolisesta. Mutta mikäs siinä, jos elämän pääsisältö on muiden syömisten kyttääminen. Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset. Niinhän sitä sanotaan. 

Et edes ymmärrä pääruoan käsitettä osana ateriakokonaisuutta joka koostuu monista muistakin ruokalajeista? Sivistä itseäsi possu hyvä

Röh

Jauhopötköt eivät ole ihmisravintoa minään aterian osana. 

Röh-Röh 

Vierailija
25/45 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika on herkkä eläin, jota ei tällaiset paskakeskustelut kiinnosta.

Vierailija
26/45 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaahh, miten hyvää jäätelöä, nam nam naaaam !!!

Vierailija
27/45 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää ajatus siitä, että runsaat ostokset olisivat jotenkin valtavaa mässäilyä. Teen ruokaostokset kerran viikossa, kärry on piripintaan täynnä, kasseja tulee neljä, mutta syömme yhden lämpimän aterian päivässä, kasseista löytyy runsaasti vihanneksia ja hedelmiä ja marjoja mutta myös jäätelöä ja esim. karkkipussi ja limua nyt juhannukseksi. Vaikka käyn kaupassa yksin, syö noita ruokia viikon verran viisi ihmistä: kaksi aikuista, kaksi urheilevaa teiniä ja yksi energinen 8v. Juhannuksena meillä on herkkuja pöydässä, koska yhdellä lapsella on samalla synttärit. Myös lasten kavereita tulee yökylään säännöllisesti, juhannuksenakin kaksi.

Ei meillä ole mitään mässäilyjuhlaa, vaikka hyvin syömmekin. Tänään aamupalaksi söimme tuoreita mansikoita ja rahkaa. Juhannusruokana oli uusia perunoita, silliä, savukalaa, grillattuja kasviksia (parsakaalia, paprikaa, sipulia, kesäkurpitsaa) sekä salaattia (kahta eri salaattilajia, kurkkua, kirsikkatomaattia, paprikaa, krutonkeja). Ruokajuomana aikuisille viiniä, lapsille vettä, maitoa ja limua. Jälkiruoaksi jäätelöä. Nyt illaksi on juustolautanen, hedelmiä ja paistettua kananmunaa nuoremmille.

Huomenna syömme sitä kamalaa ja parjattua makkaraa (paitsi minä savulohta) ja muita, mitä jäi yli tänään. Lisäksi teen mansikkapavlovan synttärisankarin kunniaksi.

Sunnuntaiksi teen tortellonivuokaa, maanantaina täytettyjä paprikoita. Lisukkeena salaattia jokaisella aterialla ja grillattuja kasviksia. Jäätelöä saatetaan syödä taas jokin päivä. En koe sitä hirveäksi mässäilyksi.

Tiistaina menen muuten taas kauppaan ja ostan täyden ostoskärryn ruokaa niin kuin aina. Voit vapaasti kauhistella, minä taas kauhistelen ihmisiä, jotka ramppaavat kaupoissa lähes päivittäin, kuluttavat enemmän bensaa ja energiaa tehdessään näin, mutta kaikilla on siihen oikeus. Jokainen tyylillään.

Vierailija
28/45 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin väärin kun tämä synkistelevä kansa vapautuu nautiskelemaan muutamana päivänä vuodessa.

Vierailija
29/45 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röh röh!

Vierailija
30/45 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
32/45 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää ajatus siitä, että runsaat ostokset olisivat jotenkin valtavaa mässäilyä. Teen ruokaostokset kerran viikossa, kärry on piripintaan täynnä, kasseja tulee neljä, mutta syömme yhden lämpimän aterian päivässä, kasseista löytyy runsaasti vihanneksia ja hedelmiä ja marjoja mutta myös jäätelöä ja esim. karkkipussi ja limua nyt juhannukseksi. Vaikka käyn kaupassa yksin, syö noita ruokia viikon verran viisi ihmistä: kaksi aikuista, kaksi urheilevaa teiniä ja yksi energinen 8v. Juhannuksena meillä on herkkuja pöydässä, koska yhdellä lapsella on samalla synttärit. Myös lasten kavereita tulee yökylään säännöllisesti, juhannuksenakin kaksi.

Ei meillä ole mitään mässäilyjuhlaa, vaikka hyvin syömmekin. Tänään aamupalaksi söimme tuoreita mansikoita ja rahkaa. Juhannusruokana oli uusia perunoita, silliä, savukalaa, grillattuja kasviksia (parsakaalia, paprikaa, sipulia, kesäkurpitsaa) sekä salaattia (kahta eri salaattilajia, kurkkua, kirsikkatomaattia, paprikaa, krutonkeja). Ruokajuomana aikuisille viiniä, lapsille vettä, maitoa ja limua. Jälkiruoaksi jäätelöä. Nyt illaksi on juustolautanen, hedelmiä ja paistettua kananmunaa nuoremmille.

Huomenna syömme sitä kamalaa ja parjattua makkaraa (paitsi minä savulohta) ja muita, mitä jäi yli tänään. Lisäksi teen mansikkapavlovan synttärisankarin kunniaksi.

Sunnuntaiksi teen tortellonivuokaa, maanantaina täytettyjä paprikoita. Lisukkeena salaattia jokaisella aterialla ja grillattuja kasviksia. Jäätelöä saatetaan syödä taas jokin päivä. En koe sitä hirveäksi mässäilyksi.

Tiistaina menen muuten taas kauppaan ja ostan täyden ostoskärryn ruokaa niin kuin aina. Voit vapaasti kauhistella, minä taas kauhistelen ihmisiä, jotka ramppaavat kaupoissa lähes päivittäin, kuluttavat enemmän bensaa ja energiaa tehdessään näin, mutta kaikilla on siihen oikeus. Jokainen tyylillään.

Mistä tiedät, että päivittäin kaupassa käyvät kuluttavat enemmän bensaa? Luulen pikemminkin, että useimmat heistä eivät kuluta sitä juuri ollenkaan. Itse käyn kaupassa lähes päivittäin. Käytän sauvaa kävellessä ja kädetkin sen verran heikot, etten jaksa kantaa paljoa sillä vapaalla kädellä. Reppua en pysty käyttämään enkä jaksaisi vetää painavampaa vetolaukkua. Omaa energiaa siinä kyllä kuluu mutta hidaskin kävely on hyvää kuntoutusta.

Vierailija
33/45 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mistä sä tiedät miten isolle vierasjoukolle nää ihmiset niitä ruokia ostaa?

Vierailija
34/45 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kulu bensaa kun käy kävellen kaupassa. Mä kävelen päivittäin muutenkin kaupan ohi (työmatka), niin on helppo siitä koukata kaupassa. Muuten olen kanssasi samaa mieltä, ja isolle porukalle on järkevää ostaa paljon kerralla jos sitä autolla kuskataan. 

Vierailija
35/45 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhuisitte somaleista, tai vaikka siitä hajusta mikä kaapunaisista tällä kelillä lähtee, tämä ketju olisi jo poistettu.

Mutta koska aivovammaiset vihaavat suomea ja suomalaisuutta, täällä sitä vain haukutaan syyttömiä ylläpidon lämpimällä tuella. Hienosti te vedätte, vihaajat. Seuraavaksi menette varmaan potkaisemaan naapurin koiraa, koska sekin on varmaan joskus haukkunut jotain alistettua ryhmää ja siksi joutaa lopetettavaksi.

Vierailija
36/45 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostoskärryt niin täynnä moskaa että saa koko perhe kantaa kasseja, jne. Yök. Näkyyhän noita.

Kateelliset ruikuttavat, kun ei ole vara ostaa kunnolla ruokaa. 

Taidat olla kunnon kuluttajaporsas

Röh

Todellakin olen. Kun on millä mällätä, miksi ei mälläisi? Eikä kiinnosta pätkääkään kateellisten ulinat. 

Kun olet vihdoinkin saavuttanut elintason, ettei tarvitse ruoan määrässä säästellä, sitä vedetäänkin sitten kaksi käsin. Minä taas olen saanut ruokaa riittävästi joka päivä lapsesta asti, joten voin satsata juhlapäivinä ruoan laatuun, ja syödä sitä sopivasti, sillä minulla on luotto siihen, että saan ruokaa myös juhlapäivän jälkeen riittävästi.

Vierailija
37/45 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo ap. Mene joskus vaikka arabeille kylään arkipäivänä.

Vierailija
38/45 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ruoka meillä oli, eikä todellakaan ole mitään aikomusta mässäillä.

Vierailija
39/45 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan kirjoittaa tähän asiaan mielipiteeni, mutta käyn ensin syömässä.

Vierailija
40/45 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyttäätkö sä ihmisten ikkunoiden takana katsomassa mitä kukin syö??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi