Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verrataanpas vähän. Oletko uskossa? Hyväksytkö abortin?

Vierailija
09.07.2006 |

Olen uskossa ja hyväksyn abortin vain jos raskaus olisi äidille hengenvaarallinen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en hyväksy vähäisillä syillä tehtynä.

Terveydelliset ja muut vakavat syyt ok.

Vierailija
2/11 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin aborttiin päädytään kevein syin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääketiede on kehittynyt Raamatun ajoista valtavasti. Kehitys on käytettävä hyväksi. Ja se joka ei ole syntinen, heittäköön ensimmäisen kiven. Kukaan meistä ei ole niin mainio ihminen, että voisi toisen ihmisen ratkaisuja arvostella. Jokaisella voi olla mielipide, jonka mukaan elää omaa elämäänsä, mutta kenenkään ei pidä arvostella toisen elämäntapaa!

Vierailija
4/11 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni en hyväksyisi koskaan, missään tapauksessa. Toisten elämä ja päätökset taas ei ole minun päänvaiva, en niihin voi vaikuttaa.

Vierailija
5/11 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itselleni en hyväksyisi koskaan, missään tapauksessa. Toisten elämä ja päätökset taas ei ole minun päänvaiva, en niihin voi vaikuttaa.

Vierailija
6/11 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos varmuudenvuoksi tarkentaisin, että kohdun ulkopuolisen raskauden kyllä keskeyttäisin. Muistaakseni joku tiukka abortinvastainen tulkinta tämänkin kielti... minusta se ei edes ole abortti koska lapsi ei käsittääkseni voi selvitä.

Vierailija
7/11 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä mieltä olen asiasta. Toisalta se on naisen oma asia, mutta on se myös sen lapsen asia. Alkuraskauden aborttia en hyväksy. Jos on valmis harrastamaan seksiä, pitää olla valmis myös kantamaan seuraukset vaikka ehkäisy pettäisi (pl. raiskaus). Pyrin pitämään asian visusti omana tietonani.

Omaa kokemusta ei ole enkä tiedä mitä tekisin jos saisi tietää odottavani vammaista lasta.

Vierailija
8/11 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen tehnyt abortin.

Vierailija
9/11 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta tämä minun " hyväksyminen" kai tarkoittaa sitä olisinko itse valmis aborttiin vai en. Minusta kenelläkään ei ole oikeutta olla hyväksymättä tai hyväksyä aborttia toisen ihmisen kohdalla, koska se on jokaisen henkilökohtainen asia eikä ulkopuoliset aina voi tietää mitkä ovat ne todelliset syyt aborttiin.

Vierailija
10/11 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksyn abortin jos raskaus on alkanut esim. raiskauksen seurauksena tai jos lapsi on todettu kehitysvammaiseksi tai fyysisesti vammautuneeksi. sitä en hyväksy että oman varomattomuuden seurauksena tulee raskaaksi ja sitten abortoi mukavuussyistä.

Vierailija
11/11 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

abortti riipuu tilanteesta, mikään ehkäisykeino se ei ole. aikuisten ihmisten pitää ottaa vastuu tekemisitään!

erikseen ovat raiskaukset, ja erilaiset elämäntilanteet.

olen ollut töissä lastensuojelussa, ja tämä maaolma on jo täynnä lapsia jota ei ole haluttu tai jaksettu hoitaa. pahoinpidelty jne.

vähemmällä tuskalla olisi päästy abortilla.

ri ole olemassa mitään yhtä vastausta, riipuu täysin tilanteesta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän