Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita kenellä on mennyt juhannus päin helvettiä?

Vierailija
19.06.2020 |

Mulla on mennyt tähän mennessä huonommin kuin kohtalaisesti. Vtuttaa aika rankasti. Mites muilla?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voi pilata sitä, kun olen tänään vielä yksin.

Vierailija
2/57 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan Juhannus, mutta pikkujuttuja mennyt päin helvettiä eilen ja tänään. Harrastuksessa mikkien vaihto sähkökitaraan ei onnistunut. Aamulla lähti kahvimuki käsistä aivan ihmeellisellä tavalla ja kahvia roiskui joka puolelle keittiössä. Noh, pystyn elämään näiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä, kun olen yksin ja polvi on kipeä enkä pysty liikkumaan kunnolla

Vierailija
4/57 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole vielä alkanutkaan, joten ei ole mennyt.

Vierailija
5/57 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tää ainakaan tunnu miltään(varsinkaan hyvältä/juhlapäivältä), kun istun kotona yksin kuten arkenakin aina vaan. Ketuttaa myös rankasti, koska mulle pudotettiin yksi juttu tässä taannoin ja se oikeastaan tuhoaa tulevaisuuteni/minulla ei ole enää sellaista joten voisin luovuttaa siten hyvin vaikka NYT, ihan kaiken suhteen.

Vierailija
6/57 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on jo voinut mennä päin helvettiä, kun on juhannus on vasta huomenna?

Vierailija
7/57 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus - ja koko elämä - on päin helvettiä. Sietämättömän kuormittava ja stressaava epävarma elämäntilanne jatkunut jo vuosia. Nyt alkaa stressi syömään terveyden.

Vierailija
8/57 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napinanapinanapina ...

Nyt on niin kaunis juhannussää että ei aikoihin. Suu kiinni ja katse ulos.

Vierailija
9/57 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas puolestani iloitsen siitä kun aplla on mennyt Juhannus päin helvettiä. Naurattaa kun aikuista lapsettaa. Mitäs siihen sanot ap? Pysyykö tunteet kurissa vai skitsahdatko? :D

Vierailija
10/57 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta jonkun random nobodyn naisvauvan ininät maailman parhaassa maassa maailman kauneimpana ja valoisampana päivänä.

Vierailija
11/57 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhannus - ja koko elämä - on päin helvettiä. Sietämättömän kuormittava ja stressaava epävarma elämäntilanne jatkunut jo vuosia. Nyt alkaa stressi syömään terveyden.

Eikö sille asialla jo kannattais tehdä jotain. Kaikki ongelmat tällaisessa maassa on ratkaistavissa. Jos olet lihava niin laihdutat. Jos olet huonossa suhteessa niin eroa. Jos olet työssä josta et pidä niin vaihda alaa. Jos sulla on aina paha olo niin käy lääkärissä. Jos olet liian laiska muuttamaan tapojasi, niin oman käden oikeudellä pääset täältä pilaamasta muiden fiiliksiä. Röyh!

Vierailija
12/57 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli niin paha olo että olen itkenyt. En voi lähteä ulos.

Olen vankina kerrostalossa.

Ei ole ketään.

Vierailija
13/57 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli ininä äpylit vois bannata tältä palstalta. Ei jaksa joka päivä kuunnella aikuisen ihmisen kitinää.

Vierailija
14/57 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sille asialla jo kannattais tehdä jotain. Kaikki ongelmat tällaisessa maassa on ratkaistavissa. Jos olet lihava niin laihdutat. Jos olet huonossa suhteessa niin eroa. Jos olet työssä josta et pidä niin vaihda alaa. Jos sulla on aina paha olo niin käy lääkärissä. Jos olet liian laiska muuttamaan tapojasi, niin oman käden oikeudellä pääset täältä pilaamasta muiden fiiliksiä. Röyh!

Kiitos olipa ”lämminhenkinen” viesti. Ongelma liittyy työpaikn vaihtoon, isoon velkataakkaan ja sitä kautta moneen muuhun (ei voi ostaa asuntoa, autoa). Mistä päättelit että stressi johtuu lihavuudesta? Olen hoikka mutta jos OLISIN lihava niin se on vasta pieni murhe.

On varmaan hyvä mieli ilkkua uupuneelle?

Vierailija
15/57 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin kun saan olla yksin. Ihan normaali perjantai. Miksi juhannukselle pitää ladata niin suuret odotukset?

Vierailija
16/57 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tylsyyteen voisi k uolla olisin jo vainaa.

Vierailija
17/57 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee jos antaa menää, valittajia löytyy aina.

Vierailija
18/57 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroan itseni kun jäin tänne Helsingin helvettiin!

Vierailija
19/57 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas puolestani iloitsen siitä kun aplla on mennyt Juhannus päin helvettiä. Naurattaa kun aikuista lapsettaa. Mitäs siihen sanot ap? Pysyykö tunteet kurissa vai skitsahdatko? :D

En ole apo, mutta ehdotan sinulle lääkitystä. Ei ole ihan tervettä tuollainen.

Vierailija
20/57 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos olipa ”lämminhenkinen” viesti. Ongelma liittyy työpaikn vaihtoon, isoon velkataakkaan ja sitä kautta moneen muuhun (ei voi ostaa asuntoa, autoa). Mistä päättelit että stressi johtuu lihavuudesta? Olen hoikka mutta jos OLISIN lihava niin se on vasta pieni murhe.

On varmaan hyvä mieli ilkkua uupuneelle?

Vaihda työpaikkaa, maksa velkasi ja opettele elämään niin ette saldo paulu yli rajojen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan