Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhoatko juhlapyhiä?

Vierailija
19.06.2020 |

Minä ainakin inhoan.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu, juhannus ja pääsiäinen karmeita. Kahdessa ekassa ihmisillä liikaa odotuksia, viimeinen puolestaan muuten vain ahdistava. Viinaa pitää olla tarpeeksi.

Vierailija
2/26 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä samaa lastenhoitoa ja ruoanlaittoa sekin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En inhoa mutta vietän niitä omalla tavallani

Vierailija
4/26 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus pitäisi viettää festareilla ja joulu ulkomailla. Näin olis parasta!

Vierailija
5/26 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ymmärtää, miksi näitä ei voi viettää rauhassa. Aina pitää hössöttää.

Vierailija
6/26 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

En todellakaan inhoa juhlapyhiä, tuntuu hassulta ajatus, että joku inhoaisi. Toki jos niihin liittyy pahoja muistoja lapsuudesta tms, niin ymmärrän, mutta silloinkin kannattaisi varmaan työstää niitä traumoja sen sijaan, että inhoaisi juhlapyhiä...? 

Vierailija
7/26 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän joulussa on paljon asioita, miksi sitä voi suoraan sanottuna vihata.

Vierailija
8/26 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai niitä voi viettää rauhassa, sehän on oma valinta. 

Juhlapyhät kannattaa ehdottomasti viettää aina fiiliksen mukaan. Näihinhän voi jokainen luoda ihan omat perinteensä. 

Vierailija
9/26 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi hössötät? Mä olen kotona koiran ja  kissan kanssa, juon viiniä ja jonkin ajan päästä alan grillaamaan. Varsinkin juhannuksena on kaupungissa ihanan rauhallista, kun suurin osa porukasta painelee maakuntiin mökille. 

Vierailija
10/26 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka kaipaisivat vapaata, ottavat stressiä juhlapyhistä.

Vierailija
11/26 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulu, juhannus ja pääsiäinen karmeita. Kahdessa ekassa ihmisillä liikaa odotuksia, viimeinen puolestaan muuten vain ahdistava. Viinaa pitää olla tarpeeksi.

Hyvänen aika, onpa ahdistuneita ihmisiä palstalla. Tähän täytyy vaan sanoa, että minkä ihmeen takia kasaatte odotuksia, jos se ahdistaa? 

Kun ei ole mitään odotuksia, voi hyvillä mielin vaan ottaa ilon irti juhlapyhistä. Ehkä itsellä vaikuttaa se, kun en käytä alkoholia ollenkaan? Ihan absurdi ajatus, että viina kuuluisi juhlapyhiin, mutta voisiko sitten olla, että sen takia ne juhlapyhät eivät sitten niin kivoja olekaan? Jättäkää viinat alkoon ja nauttikaa toistenne seurasta. Tai vaikka yksinolosta :)

Vierailija
12/26 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi hössötät? Mä olen kotona koiran ja  kissan kanssa, juon viiniä ja jonkin ajan päästä alan grillaamaan. Varsinkin juhannuksena on kaupungissa ihanan rauhallista, kun suurin osa porukasta painelee maakuntiin mökille. 

En minä, mutta ehkä läheiset ihmiset. Tiedätkö sellaista, kuin läheiset ihmiset? Niistä voi olla jopa iloa joskus. 

Vierailija
13/26 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erakoilla tulee peppukipua, kun joku arvostelee toislle juhlapyhinä tulevia "kavereita ja sukulaisia".

Vierailija
14/26 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, miten helppoa ihmisiä on jekuttaa. Tässäkin viestiketjussa on lasit huurussa koohottavia erakoita ja toisaalta myös näitä juhlapyhäintoilijoita. 

Jatkakaa!

Vierailija
15/26 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlapyhät täysin perseestä ja lampaiden juttuja. Esim itsenäisyyspäivänä heikon itsetunnon omaavat juntit nostavat veteraaneja ylös!

Vierailija
16/26 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Ja itse arvostan veteraaneja, mutta kiitos-paitaa pitävät ovat kaikkein säälittävintä sakkia!

Vierailija
17/26 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntit selittävät suu vaahdossa kuinka hienoa on olla lämmössä, samalla ihra tirisee ja vituttaa!

18/26 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut ovat kivoja tai OK paitsi uusivuosi.

Lempijuhlapyhiäni/kalenterijuhliani ovat pääsiäinen, joulu ja itsenäisyyspäivä.

Vierailija
19/26 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhannus on pahin! Pääsiäinen ei enää ahdista kun tietää että talvi on ohi ja meneehän se joulukin siinä sivussa. Viime vappu oli mieleenpainuva - luonto oli pääosassa.

Vierailija
20/26 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin tykkäsin joulusta ja pääsiäisestä. oli tallitonttu rämäkkää,histamiinia, rallitonttu rämäkkää ja tömäkkää ja jämäkkää. No ei sentäs mut mut toi tallitonttu rämäkkä oli jeba. aika erikoista oli kattoooo huumemiehenä vankilassa autovaras sarjassa joka myös oli lapsuusajan suosikeita vaikka aika rankka kolmioinen sarja oli.Harri Hyttinen antti majanlahti..