Tänään näin paliskunnan, jossa nainen oli isompi
Kommentit (18)
Ai että mikä provo, mutta jätän nyt tarttumatta. Hyvä yritys.
N183cm&M171cm
Jos se nainen poistuu paliskunnan alueelta, kutistuuko se? Vai häh?
Ehkä se ei ole typo, ehkä ap.llä on ärrävika.
Usein poroista uros on isompi, mutta luonnonoikkuja löytynee aina.
Vierailija kirjoitti:
Lapissa olet? Ja nainen oli isompi kuin mikä?
Häh! Ei kun Tallinnassa olen. Kuin?
Pitkät naiset on ihania, kun halatessa voi painaa kasvot niiden tisseihin.
Vierailija kirjoitti:
Olet aina heitä lyhyempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet aina heitä lyhyempi?
Olen k'ääpiö palstan mittapuulla, joten aina pitkäksi luokiteltuja naisia lyhyempi.
Tämäkin kysymys nousee rasismista! Rasistista joka isoja naisia kohtaan tai pieniä miehiä.
Rasismi on mielenkiintoinen juttu, siinä joku aina koettaa olla fiksumpi.
Samaan sarjaan kuuluu kun yksi noin 8v tyttö kuiskasi äidilleen kaupassa: kato kuin lihava nyökäten erästä naista kohti, tunsin syvää myötähäpeää. Oliko moiseen käytökseen syypää tyttö? Tytön vanhemmat? Koulu? Kuka kertoisi tytölle, ettei hänen kuiskauksensa ollut vain asiaton, se oli rasistinen.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin kysymys nousee rasismista! Rasistista joka isoja naisia kohtaan tai pieniä miehiä.
Rasismi on mielenkiintoinen juttu, siinä joku aina koettaa olla fiksumpi.
Samaan sarjaan kuuluu kun yksi noin 8v tyttö kuiskasi äidilleen kaupassa: kato kuin lihava nyökäten erästä naista kohti, tunsin syvää myötähäpeää. Oliko moiseen käytökseen syypää tyttö? Tytön vanhemmat? Koulu? Kuka kertoisi tytölle, ettei hänen kuiskauksensa ollut vain asiaton, se oli rasistinen.
Relaa nyt vähän.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Paliskunta
"Paliskunta on poronhoitoalueen paikallisorganisaatio. Poronhoitolain mukaan paliskunnan muodostavat poronhoitoalueella asuvat poronomistajat, joiden poroja hoidetaan paliskunnan alueella. Laki toteaa myös, että paliskunnan tehtävänä on huolehtia siitä, että paliskunnan osakkaiden porot hoidetaan paliskunnan alueella ja että paliskunnan osakkaiden harjoittamaan poronhoitoon kuuluvat työt tulevat tehdyiksi."
minä vaan kysyn kirjoitti:
Montako poroa bongasit?
Kuluki ne kahen puolen puuta...
Lapissa olet? Ja nainen oli isompi kuin mikä?