Miksi ministerit syövät lounaansa ravinolassa veronmaksajien laskuun? Onko näiden palkka niin pieni, ettei näillä ole itse varaa maksaa lounaasta?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa Sanna on suosittanut ko. paikkaa.
Ja taas tämäkin teidän mielestä Sannan syytä! Ruoska kädessäkö hänen olisi pitänyt jätkien menoja vahtia?
Eikös Sanna olekaan pääministeri ? Eikös Sanna johdakkaan hallitusta? Eikö johtaja vastaankaan alaisten toimista ?
Onko Sanna sitten turhake?
Eiköhän nämä ministerien lounaat ole käytäntönä jo vuosikymmenet, eli ei Marin näitä sääntöjä ole tehnyt.
Ministerin palkkio pitäisi nostaa yli 30 000 euroon kuukaudessa jotta heillä olisi varaa maksaa arkipäiväiset viinakset itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas tämäkin teidän mielestä Sannan syytä! Ruoska kädessäkö hänen olisi pitänyt jätkien menoja vahtia?
Eikös Sanna olekaan pääministeri ? Eikös Sanna johdakkaan hallitusta? Eikö johtaja vastaankaan alaisten toimista ?
Miten ihmeessä Harakan ja Lindtmanin tekemiset saatte ujutettua Marinin syyksi? Kun joku pieraisee bussissa sekin on Sannan syy (jos siis ei ole Sanna itse joka pieraisi).
No kun joku peräkylän persujen varavaltuutettu tekee jotakin, heti ollaan syyttämässä Halla-ahoa, että miksi se ei johtajana tee mitään. Sama käytäntö ei ilmeisesti koske demareja. Voidaan siis lopettaa myös Halla-aholta kyselyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä Harakan ja Lindtmanin tekemiset saatte ujutettua Marinin syyksi? Kun joku pieraisee bussissa sekin on Sannan syy (jos siis ei ole Sanna itse joka pieraisi).
No kun joku peräkylän persujen varavaltuutettu tekee jotakin, heti ollaan syyttämässä Halla-ahoa, että miksi se ei johtajana tee mitään. Sama käytäntö ei ilmeisesti koske demareja. Voidaan siis lopettaa myös Halla-aholta kyselyt.
Riippuu siitä mitä demari/persu tekee. Jos persut syö ja juo valtion piikkiin, tasapuolisesti sekään ei kuulu Halla-aholle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nämä ministerien lounaat ole käytäntönä jo vuosikymmenet, eli ei Marin näitä sääntöjä ole tehnyt.
Niin, valtio ottaa miljardeja lisää velkaa ja syksyllä on tulossa leikkauksia. Demariministerit porsastelevat verorahoja menemään lounaalla oikein urakalla. Siinä sitä hienoa esimerkkiä rupukansalle. Hyi.