Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sekasauna Juhannuksena

Vierailija
19.06.2020 |

Taas on hienoa mennä koko suku saunaan yhtäaikaa. On iso sauna johon mahtuu. Mennäänkö teillä sekasaunaan. Ja jos ei, niin mikä on tekosyysi?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odotan näkeväni vaimon siskon. Harmittaa kun valitsin aikoinani väärin. Pystyt rinnat (hiukan pienemmät) ja synnyttäjän lantio.

Vierailija
2/19 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasaunoissa on aina pantu sekaisin ja pannaan jatkossakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, meillä mökillä ollaan ihan sekaisin keskikaljasta ja jauhomakkarasta ja eilenkin lauteilla oli 4 kpl yli 110kg ukkoa ja akkaa ja ai että miten mukavata oli piereskellä ja naureskella ja ryypätä!

Vierailija
4/19 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko se tekosyy, mutta tiettyjen miesten kanssa en enää sauno kun he kommentoivat vartaloani. Esim. kun olin pesulla, niin yksi kaverimies kysyi että saako istua tässä katselemassa. Sama kaverimies kertoi saunan jälkeen, että minulla on todella kauniit rinnat.

Vaikka vartaloni ei ruma olekaan, niin en silti halua olla tuollaisen kohteena. Se on todella esineellistävää. Vaikka vartalostani tykkääkin ja sitä ihailee, niin silti pitäisi osata pitää mölyt mahassaan.

Vierailija
5/19 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasauna tuo kyllä aina eroottisen latauksen juhannukseen. Ilman vaatteita ihminen on rehellisimmillään.

Vierailija
6/19 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko se tekosyy, mutta tiettyjen miesten kanssa en enää sauno kun he kommentoivat vartaloani. Esim. kun olin pesulla, niin yksi kaverimies kysyi että saako istua tässä katselemassa. Sama kaverimies kertoi saunan jälkeen, että minulla on todella kauniit rinnat.

Vaikka vartaloni ei ruma olekaan, niin en silti halua olla tuollaisen kohteena. Se on todella esineellistävää. Vaikka vartalostani tykkääkin ja sitä ihailee, niin silti pitäisi osata pitää mölyt mahassaan.

Tämän takia moni muukaan ei sekasauno.

Vierailija
7/19 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen pyyhe päällä yksinkin saunaan.

Vierailija
8/19 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/19 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn saunassa vain siksi, että uskon sen terveellisyyteen.

Saunon ja uin aina alasti. Lapset ja mies saa osallistua, muiden naisten ja miesten seuraa en kaipaa. Paljujen likavesiin en mene likoamaan, yäk.

Vierailija
10/19 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On voittajatunne olla sekasaunan isomunaisin mies. Naiset yrittää vaivihkaa tuijotella, ja minähän toki pidän lerssini kaikkien näkyvillä. 😎

Vierailija
11/19 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko stondis?

Vierailija
12/19 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma keho, oma päätös.

Minäkin jäin lauantaina juhannussaunaan kahden kesken mieheni ystävän kanssa. Kyllä siinä kelpasi nakuna rupatella, kun paksu lenkki kiilteli hiestä vastapäätä. Jäi mukava muisto hyvin varustellun ystävän paikoista. Oma mieheni on vielä ns. todellista katkarapuosastoa lepotilassa, joten paksua tankoa katseli oikein mielellään sivusilmällä. Ja vastalahjana pidin omat herkut esillä.

Vierailija
13/19 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan se sävähdyttää, kun näkee hyvin varustellun miehen. Harva kuitenkaan myöntää sitä ääneen.

Vierailija
14/19 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei kuulu SAUNOMISEEN lainkaan. Ei seka- eikä muunlaiseenkaan.

Kaverisi on rikkonut saunaetikettiä, joka on se että siellä ei ole kuin ihmisten "henget", eli kaikki jää pois kuten vaatteet, tittelit, sukupuolet ja ulkonäöt. Sinä olet rikkonut itseäsi vastaan kun et ole moisesta meteliä nostanut. Ette kai olleet saunassa kahdestaan? 

Taas olimme juhannuksena sekasaunassa, minä ja meidan yksi yhteinen miespuolinen kaveri. Lisäksi miehen lapsuudenkaveri liittyi seuraa kun sattui olemaan samalla paikkakunnalla.

Vierailija
15/19 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni käy harrasteporukan kanssa alasti sekasaunassa. Vaimo on porukan ainoa nainen, ja saunavuorot olisivat vain hankalia. Miehet ovat kuulemma mieluusti hyväksyneet hänet mukaan lauteille ja vaimokin on tyytyväinen järjestelyyn, kun on juttuseuraa.

Minä olen sujut asian kanssa, saunassahan ei ole mitään seksuaalista sinällään. Eilen juuri vaimo tokaisi minua tosin "pikku sauna-aisuriksi", tiedä sitten mitä hän sillä tarkoitti?

Vierailija
16/19 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ylläolevan ketjun ja osa niistä oli aika jänniä kommentteja. Ei suomalaisessa saunassa ole mitään seksuaalista ja kaikki me olemme luojan luomia.

Olen käynyt lukuisia kertoja sekasaunoissa ilman rihman kiertämää, (tosin harrastekavereiden kanssa) eikä niissä ole sen kummemmin tuijoteltu tai arvioitu toisten sukuelimiä tai rintarauhasia. Kaikilla ne ovat omanlaisiaan.

Lisäksi tuo alasti sekasaunassa käynti on useamille nykyihmisille menneisyydestä peräisin oleva klisee, jota mielellään toistellaan etenkin ulkomaalaisten läsnä ollessa. Mutta kyllä useammalla suomipojalla ja -tytöllä menee pupu pöksyyn, kun tosipaikka tulee.

Amerikkalainen viihdeteollisuus on seksualisoinut alastomuuden, joten se siitä suomalaisesta luonnollisuudesta ja alasti saunomisesta. Uikkarit päälle ja pyyhe ympärille!

Vierailija
17/19 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän saunan kiiman haju, kantaa parin kilsan päähän.

Tulin vetämään henkeä ja kohta taas painetaan.

Vierailija
18/19 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkupeppuserkkua aion panna saunakammarissa taas.

Vierailija
19/19 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittarissa jo 5:lla alkava luku, mutta ei ole kokemusta tällaisista eikä myöskään tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän