Miksi pitää kytätä sitä että kaupassa käydessä minulla on kertakäyttöhanskat?
Ehkä isoissa kaupungeissa ei niinkään mutta esim täällä meillä olen seurannut että ei ikinä näy kenelläkään hanskoja paitsi itselläni.Toki varmaan joillakin on mutta ei ole minun käydessä näkynyt.Ja itsellä on ja ihmiset kyttää.
Kommentit (18)
Onpa hölmöä luulla, että joku niitä kyttää. Luuletko olevasi jotenkin enemmän turvassa typerine hanskoinesi, kun koronaa ei enää ole missään?
Kukaan ei kyttää. Kuvittelet turhia.
Mitä sitten, miksi se sinua häiritsee.
Sinähän se kyttäät muitten hanskattomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Onpa hölmöä luulla, että joku niitä kyttää. Luuletko olevasi jotenkin enemmän turvassa typerine hanskoinesi, kun koronaa ei enää ole missään?
Miten tyhmä olet jos luulet että se tauti on maan päältä kadonnut kuin pieru saharaan?
Itsellä ainakin kiinnittää huomiota kun niillä kertakäyttöhanskoilla kosketellaan kaikkia pintoja ja sitten omia kasvoja jne. Kunnon käsienpesu ja desifiointi on parempi ratkaisu. Sama kun näkee näitä ihmisiä, että pidetään maskia kaulalla ja kosketellaan sitä maskia koko ajan.
Ei minua kukaan ole katsonut, vaikka käytän hanskoja kaupassa.
Halveksin tietoista ja turhaa kertakäyttökulttuuria. Luultavasti heität ne hanskasi vielä välinpitämättömyyttäsi suoraan kadulle maisemaa ja luontoa tuhoamaan.
Kyttääkö joku muita kaupassa? Itse en kiinnitä muihin mitään huomiota, en pystyisi kertomaan millaisia ihmisiä näin. (Tietty väistän ym mutta siihen se jää)
Yllättävän tietoinen olet muiden hanskattomuudesta. Mitenköhän se onkaan se kyttäämisen laita.....
Vierailija kirjoitti:
Kyttääkö joku muita kaupassa? Itse en kiinnitä muihin mitään huomiota, en pystyisi kertomaan millaisia ihmisiä näin. (Tietty väistän ym mutta siihen se jää)
Ap näköjään kyttää, kun tietää noin tarkasti, että muut eivät käytä hanskoja. Itselläni ei ole mitään hajua siitä, moniko esim. eilen S-marketissa käytti hanskoja. Olin siellä ostamassa ruokaa, en vahtimassa toisten käsiä.
Onhan tuo hanskojen käyttö typerää. Kädet kuuluu pestä joka tapauksessa. Kertishanskat on puhtaat vain silloin kun ne on laatikossaan koskemattomana.
En kyttää, mutta se vähän ärsytti kun joku hanskankäyttäjä oli heittänyt ne kertishanskansa ostoskärryyn. Joka taas oli ihan normisti katoksessa. Miksi jätetään omat roskat muiden riesaksi? Pelätään koronaa ja käytetään hanskoja, jotka sitten heitetään joko maahan tai kärryihin. Kiva muiden niitä likaisia ja mahdollisesti jopa koronaisia hanskoja sieltä kärrystä roskiin heitellä.
Minä en ymmärrä miten joillakin on aikaa saati kiinnostusta kytätä mitä toiset mahdollisesti kyttäävät.
Ainoastaan toissapäivänä hieman huvitti kun joku nainen pysähtyi eteeni, katsoi päästä varpaisiin ja meni matkoihinsa. Tiedä sitten mitä ajatteli, mutta ei mua hirveesti loppujen lopuksi kiinnosta mitä tuntemattomien ihmisten päässä liikkuu.
Jo ennen koronaa muut kaupassa olevat olivat vain liikkuvia hidasteita. Ei vähempää voisi kiinostaa mitä käsissä ellei se ole ase. No en ole nähnyt asetta ja ainoat mitä saatan nopeasti vilkaista on naisten hyvät peput.
Mitä sen on väliä kyttääkö joku. JOs koet tarvitsevasi hanskoja, käytät niitä. Minun pitää sairauteni vuoksi pukeutua muiden silmään omituisesti, mutta pakko on, joten teen niin.
Hämmästyttävää, että jotain jaksaa kiinnostaa noin mitätön asia.
Käytän nahkahansikkaita ja pidän hansikkaita myös kaupoissa. Näin olen tehnyt syöpähoidoistani lähtien, koska minulla on huono vastustuskyky.