Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnin päästä lähtö anoppilaan ja kamala krapula

Vierailija
19.06.2020 |

Apua! Join eilen hiljakseltaan pullollisen valkoviiniä, enkä edes kokenut olevani humalassa, mutta olo on nyt ihan hirveä. Kauhea vapina päällä ja etova olo. Juon harvoin alkoholia, eikä minulla ole koskaan krapulaa. En tajua miten sain itseni tähän kuntoon.

Miesystävä tulee hakemaan minua noin tunnin päästä ja lähdemme hänen vanhempiensa luo viettämään juhannusta. Paikalle on tulossa myös miehen sisarukset perheineen. Miehen suku pitää minua vähän liian erilaisena makuunsa, joten usein hengailen noissa tapaamisissa lasten kanssa välttääkseni kiusalliset keskusteluyritykset. Lapset pitävät minusta, eli minua odottaa paikalla lapsilauma jonka kanssa pitäisi pystyä riehumaan. Nyt jo whatsupiin piippaa miehen vanhimmaiselta alati uusiutuvaa toimintasuunnitelmaa mitä tehdään, kun pääsen paikalle.

Pelkään, että pumppuni pettää jos joudun tuossa helteessä juoksemaan ympäri maaseutua. Olisiko jotain krapulanpoistajavinkkejä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat lasillisen alkoa jos vaan löytyy, buranaa ja panadolia kunnon annos, juot vettä ja syöt suolaista. Kylmä suihku varsinkin päähän niin että viilenee. Aurinkolasit silmille.

Vierailija
2/17 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele keskustelemaan niiden aikuistenkin kanssa. Oikeasti sosiaalisia taitoja voi oppia. On hyvä osata tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele keskustelemaan niiden aikuistenkin kanssa. Oikeasti sosiaalisia taitoja voi oppia. On hyvä osata tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa.

Mistä sinä päättelet, että Ap on se joka ei osaa tulla suvun kanssa toimeen, eikä toistepäin?

Vierailija
4/17 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuopillinen vettä johon sekoittaa tl suolaa ja rkl sokeria.

Vierailija
5/17 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestehukkaa, juo tuota suola-sokerivettä ja yritä nukkua hetki matkalla.

Vierailija
6/17 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää.

Vierailija
7/17 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you. Mikään ei muuten ole pahempaa kuin juhannuksenvietto miehen perheen tai ylipäätään sukulaisten kanssa ja seurustelemassa. Tai no on, tuo sama setti krapulassa.

Vierailija
8/17 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnissa ehtii korjata. Pari ja vain pari napsua väkeviä tauluun. Muistat jauhaa purkkaa hajun peittämiseksi. Lisäksi kahvia, särkylääke, vissyä.

Vierailija
9/17 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viinaa ja panodolia koskaan ikinä yhdessä, tuhoaa maksan! Jotain toista särkylääkettä, juot ja syöt kevyesti heti. Mene hetkeksi maaten ja odota että särkylääke tehoaa. Laita hälytys varmuuden vuoksi. Sitten viileä suihku ja menoksi.

Perillä voit pahoitella ukkospäänsärkyä (kuinkas se näin vuorokausikaupalla kiusaakin) ja vetäytyä lepäämään. Muista ottaa särkylääkettä mukaan. Ja viinaan et koske, tietenkään.

Vierailija
10/17 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ongelmat on ensi jussina pelkkä muisto vain, kun pistät nyt korkin pysyvästi kiinni. Toki se ei tähän just jeesaa, mutta kenties tuo kokemasi kärvistely motivoi jos huikka meinaa vielä maistua.

Vierailija
11/17 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en lähtis kenenkään vanhempian luokse viettämään vituntylsää Juhannusta, jossa pitää teeskennellä, olla ylikohtelias ja selvinpäin.

Vierailija
12/17 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö banaani jos löytyy, mulla toimii aina jos on pikkusenkin krapulaa. Sit tietenkin vettä ja särkylääkettä.

Vierailija
13/17 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmiset menee jonnekkin minne eivät halua ?

en ole koskaan tajunnut tuota. enkä edes halua tajuta.

töihin menot vain tajuan.  en tasan mitään muuta

Vierailija
14/17 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaisin pahoitellen sairastuneeni ja jäisin kotiin.

Vierailija
15/17 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin hakemassa kaupasta 12 packin olutta, ottaisin jo pari ennen lähtöä. Siellä sit tarjoisin muille ja ottaisin vielä pari itsekin.

Vierailija
16/17 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkki auki ja jatkat juopottelua,toivottele puolisos ja anoppis lähimpään hel***iin.

Vierailija
17/17 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea yhdistelmä. Krapula ja anoppila.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan