Juhannusradio ILMAN Kaalimadon mainoksia?
Iskelmässä Kaalimatoa, Loopissa Kaalimatoa... Mikä koko suvun juhannusjuhliin sopiva radiokanava EI MAINOSTA KAALIMATOA?! Onko Spotifyssa jotain kivaa iskelmälistaa? Vinkkejä vastaanotetaan.
Kommentit (15)
Ja Iltalehtiä ilman naisen sensaatiomaista orgasmitekniikkaa.
Hyi helvata.
Joskus tosiaan toivoisi maailmaan jossa kaikkea ihmisen yksityisyyttä ei paiskottaisi päin toisten naamaa koko ajan.
Muistaakseni Radio Sunilta (iskelmäpainotteinen) ei ole tullut Kaalimato-mainoksia. En tosin ole varma, koska seksi ei ole minulle niin jännä juttu, että kiinnittäisin noihin mainoksiin pahemmin huomiota.
Nettiradiot.com voit valita ympäri maailmaa minkä tahansa kanavan ja ei taatusti tule kaalimatomainoksia. Itse kuuntelen pientä amerikkalaista paikalliskanavaa.
Meillä Yle Radio Yhden kuuntelijoilla ei ole ap:n ongelmaa. Juuri kuulimme miellyttävän aattoaamun sävelkonsertin ilman räkänokkien juontoja ja urpomainoksia.
Vierailija kirjoitti:
Nettiradiot.com voit valita ympäri maailmaa minkä tahansa kanavan ja ei taatusti tule kaalimatomainoksia. Itse kuuntelen pientä amerikkalaista paikalliskanavaa.
Mutta niissä ei pääse nauttimaan laadukkaasta suomipopista ja -räpistä, tutun turvallisista kappaleista jotka suomiradiossa soivat joka päivä monta kertaa!
Vierailija kirjoitti:
Ylen kanavat.
Ylen kanavilta puuttuu kehitysvammaisen tasoiset kälättäjät, joiden typerät jutut säästävät teostomaksuja. Sekin on plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta niissä ei pääse nauttimaan laadukkaasta suomipopista ja -räpistä, tutun turvallisista kappaleista jotka suomiradiossa soivat joka päivä monta kertaa!
Niin, ehkä noissa voisi vahingossa eksyä kunnon oikean musiikin pariin :D
Yle voittaa jo sillä ettei mitään mainoksia. Joskus ihan oikeasti hauskoja radio hupailuja. Yksi meni jotenkin näin. Eläkeläinen tunnetko sydämmessäsi kammio värinää? Ota yhteys meidän finanssi neuvontaan. Vähän aikaa mä ihmettelin mikä piip asema lähettää tuollaista mainosta? Sitten kun juttu jatkui tajusin että huumoria. Eläkeläinen älä vie rahojasi hautaan, anna ne meille.
Musiikki on vaihtelevaa. Jokaisen makuun sieltä tulee jotain hyvää. Mulla on melkein aina yle radiossa ja joskus harvoin radio rock. Ylen kanavalle iso peukku ja kyllä sitä toistakin voi kuunnella vaikka mainokset on aina sieltä mihin aurinko ei paista.
Minä myös oksennan näille mainoksille.