Tunnustatko olevasi juntti?
Kommentit (17)
-olen jääräpäinen
-kuljen kauhtuneissa kamoissa kotona ja kyläkaupassa (lomitusaikoina käväisin matkalla kaupassa jopa navettavehkeissä)
-asun keskellä metsää
-juttelen yksikseni ja eläimilleni
-inhoan yllätysvieraita
-inhoan siivoamista
-hiuksistani roikkuu näköjään nyttenkin heinää
:)
Koska,
- meillä ei ole, eikä tule mitään Unikko-kuosia taloon
- en käytä laukkuina " minireppuja"
- en käytä rumia kenkiä tai laukkuja
- käyn usein kampaajalla
- ehostan itseni joka päivä - pidän huolta itsestäni monin eri tavoin
- seuraan maailman tapahtumia laidasta laitaan, kulttuurista -politiikkaan
- olen matkustellut paljon
- otan muut huomioon, käytöstavat ovat hallussa
- en hauku ja arvostele muita ihmisiä
- olen avarakatseinen
;-)
Mutta sielunelämältäni en ole alkuunkaan junttimainen, mikä on mielestäni tärkeintä. Ja sinä joka kirjoittelit että junteilla on kotonaan unikkoa ja ne ei matkustele yms. tuo jos mikä on junttimaista yleistämistä! Ja sitten vielä väitit itseäsi avarakatseiseksi.... Taitaa sisälläsi asua pikkuinen juntti jota koitat nätillä ulkokuorella peitellä
Ei meillä mielestäni ole mitään junttia... ei edes yhtä ainotta lastulevyhuonekalua :)
Ainii, yksi unikko-kassi löytyy... oma vaatetus on kesällä aika hippi, niin sointuu siihen;)
Kesämökillä olen aika juntti. Puunkaatohommissa nyt ei viitsi laittaa parastaan, ne 10 vuotta vanhat nappiverkkarit käy hyvi....
tai marimekkokuoseista, vaan asenteista ja arvomaailmasta. En pidä itseäni junttina.
Niin voin vastata olenko vai enkö. kun en tiedä varsineisesti juntin kriteerejä, tosin sen tiedän ettenole ns. juppikaan vai nouskukkaaksikos heitä nykyisin tituleerataan.?
En viestissäni tuominnut KETÄÄN juntiksi!
Luettelin vain pilkesilmällä asioita, minkä perusteella en itse katso olevani juntti. Mikä sinällään jo on aivan naurettavaa touhua....
Jokainen on juuri sitä mitä haluaa, jokainen saa olla juntti/juntiton millä perustein haluaa.
Toistan, viestissäni siis kerroin itsestäni, en luonut yleispäteviä standardeja junttiudesta tai tuominnut muita!
Vaikka olen hankkinut yliopistosta turhan tärkeän tutkinnon, sisustanut asunnon kalliisti ja tyylikkäästi ja opetellut kaikki käytöstapojen kiemurat, niin juntti olen enkä muuksi muutu :)
Vanhat kummeli-jaksot naurattaa, makaroonilaatikko maistuu hyvältä ja vuohenjuusto pahalta ja kotona on kiva hiihdellä vanhoissa verkkareissa. Juntti mikä juntti ;D
mutta ihanat ihmiset määritelkää juntti please.
näe omien käytäntöjensä ulkopuolelle, eikä voi hyväksyä muunlaista elämää kuin mitä itse elää. Mikä tahansa sellainen yksisilmäinen juttu, joka vedetään ihan överiksi. Eikä edes haluta laajentaa elinpiiriä.
Vierailija:
näe omien käytäntöjensä ulkopuolelle, eikä voi hyväksyä muunlaista elämää kuin mitä itse elää. Mikä tahansa sellainen yksisilmäinen juttu, joka vedetään ihan överiksi. Eikä edes haluta laajentaa elinpiiriä.
mutta mun sukulainen on. tosin häntä oon pitänyt aina nousukkaana.
-11
-mässäilee, juo limpparia joka arkipäivä ja mussuttaa ruokaa suu auki ja huutelee ruoka suussa lasten perään että melkein tukehtuu
-katsoo telkusta turhanpäiväisimmät viihdeskeidat
-pukeutuu verkkareihin, lököttäviin T-paitoihin, mauttomiin farkkuihin jne julkisesti(kotona sen ymmärtää)ja pukee lapsensakin tyylittömästi.
-tyylisilmä pettää sisustuksessakin
-ei omaa mielikuvitusta ylipäätään vaan tekee massan mukana
-ainoa harrastus siivoaminen ja satunnainen lenkkeily tms.
-ei osaa ottaa kantaa maailman asioihin
-kulttuurista yksipuolinen käsitys
-ei osaa etsiä uutta totutun ulkopuolelta, tyytyy aina valmiiksipureksittuun
-ei omaa käytöstapoja, ei tunne etikettejä
-keskisuoriutuja kaikessa
Eihän siitä mitään haittaa ole vaikka tunnustautuu juntiksi.
esimerkiksi toljotetaan ulkomaalaisia ihan kuin ne olisi juuri avaruusaluksesta laskeutuneet, muutenkin toisten kyttääminen on junttimaista. Ei minusta maalla asuminen ihmisestä junttia tee, tai pukeutuminen. Se on asenteiden jäykkyyttä, sitä kun uskotaan KAIKKI mitä Ilta-Sanomissa lukee, ja arvostellaan muita ihmisiä jos elävät erilailla kuin itse.