Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon pyöristyminen

Vierailija
18.06.2020 |

Ja miten se on vaikuttanut seksielämäänne ja miksi?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sääntö, että jos toisen paino, pukeutuminen, käyttäytyminen tms. alkaa vaikuttaa negatiivisesti haluihin, asia pitää ottaa heti puheeksi. On paljon helpompaa pudottaa 5 kiloa kuin 15 tai 50. Jos tietää, ettei pulska vartalotyyppi sytytä, on parempi toimia ajoissa.

Vierailija
2/31 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta sitten jos toinen on esim. masentunut tai rankka elämänkolemus tai sairaus lihomisen taustalla, ei kannata alkaa mitään "mun kalu ei seiso sun läskille vartalolle" juttuja laukomaan. Jos esim. rakkaus ja haluaminen loppuu 5 tai 10 kiloon niin toisaalta hyvä sanoa tuokin suoraan niin naimem tietää lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta sitten jos toinen on esim. masentunut tai rankka elämänkolemus tai sairaus lihomisen taustalla, ei kannata alkaa mitään "mun kalu ei seiso sun läskille vartalolle" juttuja laukomaan. Jos esim. rakkaus ja haluaminen loppuu 5 tai 10 kiloon niin toisaalta hyvä sanoa tuokin suoraan niin naimem tietää lähteä.

Haluaisitko sinä, että kumppanisi jäisi suhteeseen kanssasi, vaikka ei pitäisi sinua seksuaalisesti haluttavana? Koska minä en todellakaan haluaisi. Jokaisella on omat mieltymyksensä, ja jos minä en niitä vastaa, on molempien kannalta parempi lähteä eri teille, no hard feelings.

Vierailija
4/31 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin ei haittaa. Esileikissä taas kasvaneita rintoja kiva imeä.

Vierailija
5/31 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤔minä.olen pyöristynyt vuosien varrella sellaiset 6kg. Oletkohan mieheni. Pyynnöistä huolimatta ainut asento johon suostuu on takaapäin. Esileikkiä en saa enää ja epäilen sen johtuvan siitä ettei koe minua haluttavaksi enää.

Vierailija
6/31 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤔minä.olen pyöristynyt vuosien varrella sellaiset 6kg. Oletkohan mieheni. Pyynnöistä huolimatta ainut asento johon suostuu on takaapäin. Esileikkiä en saa enää ja epäilen sen johtuvan siitä ettei koe minua haluttavaksi enää.

En ole 😄. Tyydytän aina naiseni täydellisesti ja monta kertaa ennenkuin sitten lopulta komennan kontilleen 😉

Vierailija
7/31 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä on syy ja mikä seuraus. Vaimo lihonut n 25-30 kiloa. Seksiä ei saa enää ikinä.

Vierailija
8/31 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä on syy ja mikä seuraus. Vaimo lihonut n 25-30 kiloa. Seksiä ei saa enää ikinä.

Mikset eroa? Elämä on oikeasti lyhyt.

Vierailija
9/31 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sääntö, että jos toisen paino, pukeutuminen, käyttäytyminen tms. alkaa vaikuttaa negatiivisesti haluihin, asia pitää ottaa heti puheeksi. On paljon helpompaa pudottaa 5 kiloa kuin 15 tai 50. Jos tietää, ettei pulska vartalotyyppi sytytä, on parempi toimia ajoissa.

Hyvä sääntö.

Vierailija
10/31 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni miesten tulisi tehdä tämä selväksi jo alussa, että jos paino sitten 5kg nousee niin rakkaus ja haluaminen loppuu. Monella naisella on toisenlainen näkemys ja rakastavat ja haluavat sitä ylipainoista miestään. Näin olisi reilumpaa, eikä miesten tarttisi selän takana netissä oikeita mietteitään kirjoitella. Eli miehet, sanokaa tämä jo alussa, sillä naiset ajattelevat toisin! En kyllä tajua miksi miehet roikkuvat näissä suhteissa sitten, eivätkä rehdisti eroa ja etsi miellyttävämpää seuraa. Pettäjäpelkurit.

Vierailija
11/31 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella naisella on toisenlainen näkemys ja rakastavat ja haluavat sitä ylipainoista miestään.

Mikä ongelma siinä muka olisi, että miehet ja naiset ajattelevat tästä toisin? Minulle on tärkeää, että kumppanini on hoikka, mutta kumppanilleni ei ole tärkeää, minkä painoinen minä olen, kunhan en muodottomaksi liho. Vastaavasti kumppanilleni on tärkeää, että minä en tupakoi tai hanki tatuointia, kun taas itseäni ei tuo kiinnosta suuntaan tai toiseen.

On ihan tavallista, että toiveet ja tarpeet eivät ole symmetrisiä. Siinä ei ole mitään pahaa.

Vierailija
12/31 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monella naisella on toisenlainen näkemys ja rakastavat ja haluavat sitä ylipainoista miestään.

Mikä ongelma siinä muka olisi, että miehet ja naiset ajattelevat tästä toisin? Minulle on tärkeää, että kumppanini on hoikka, mutta kumppanilleni ei ole tärkeää, minkä painoinen minä olen, kunhan en muodottomaksi liho. Vastaavasti kumppanilleni on tärkeää, että minä en tupakoi tai hanki tatuointia, kun taas itseäni ei tuo kiinnosta suuntaan tai toiseen.

On ihan tavallista, että toiveet ja tarpeet eivät ole symmetrisiä. Siinä ei ole mitään pahaa.

Ei ole paha asia, jos sen tekee selväksi heti alusta. Esim. lapsia on turha haaveilla ihmisen kanssa jonka rakkaus riippuu muutamasta kilosta. Henkilökohtaisesti en pystyisi ihan niin ulkonäkökeskeisen ihmisen kanssa olemaan, enkä koe sitä oikeaksi rakkaudeksi. Eri asia jos ilman mitään syytä lihoo järkyttäviä määriä eikä näe siinä edes terveyden kannalta mitään korjattavaa.

Vierailija
13/31 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole paha asia, jos sen tekee selväksi heti alusta. Esim. lapsia on turha haaveilla ihmisen kanssa jonka rakkaus riippuu muutamasta kilosta. Henkilökohtaisesti en pystyisi ihan niin ulkonäkökeskeisen ihmisen kanssa olemaan, enkä koe sitä oikeaksi rakkaudeksi. Eri asia jos ilman mitään syytä lihoo järkyttäviä määriä eikä näe siinä edes terveyden kannalta mitään korjattavaa.

Eihän tuolla rakkauden kanssa ole mitään tekemistä. Sinäkin varmasti rakastat lukuisia ihmisiä, joiden kanssa et halua harrastaa seksiä.

Vierailija
14/31 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sinäkin teet alusta asti selväksi, että sinun ei voi olettaa syövän kulutuksesi mukaan, vaan että pidätät itselläsi oikeuden lihoa ja muutenkin laiminlyödä ulkonäköäsi koko suhteen keston ajan. Jos et voi donitsia jättää väliin ollaksesi seksikäs kumppanisi silmissä, en oikein osaa pitää tuota rakkautena.

Vierailija
15/31 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sinäkin teet alusta asti selväksi, että sinun ei voi olettaa syövän kulutuksesi mukaan, vaan että pidätät itselläsi oikeuden lihoa ja muutenkin laiminlyödä ulkonäköäsi koko suhteen keston ajan. Jos et voi donitsia jättää väliin ollaksesi seksikäs kumppanisi silmissä, en oikein osaa pitää tuota rakkautena.

Ihmisillä on eri käsityksiä rakkaudesta. Teet aikamoisia päätelmiä viestistäni. Minulla on joskus ylipainoa kertynyt vakavan masennuksen takia, joka johtui traumaattisesta tapahtumasta. Onneksi rakastava puoliso pysyi rinnalla ja myöhemmin olikin voimia treenata. Toivon jaksamista puolisollesi, jos sinulla sellainen on.

Vierailija
16/31 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tässä päinvastaista ongelmaa, vaimo on äärettömän tarkka mitoistaan. Pitää olla 50-52kg välillä (169cm) tai kokee itsensä lihavaksi. Noh, eihän se enää iän myötä aivan itsestään siinä pysy, niin ruokavalio kevenee alituiseen. Tällä on sitten ajoittain vaikutusta mielialaan, niin itse melkein ottaisin ennemmin pari kiloa pyöreämmän (menee 100% lantiolle) vaimon kuin ajoittaista kiukuttelua. Vaan kaunis kyllä on, kerrassaan.

Vierailija
17/31 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni miesten tulisi tehdä tämä selväksi jo alussa, että jos paino sitten 5kg nousee niin rakkaus ja haluaminen loppuu. Monella naisella on toisenlainen näkemys ja rakastavat ja haluavat sitä ylipainoista miestään. Näin olisi reilumpaa, eikä miesten tarttisi selän takana netissä oikeita mietteitään kirjoitella. Eli miehet, sanokaa tämä jo alussa, sillä naiset ajattelevat toisin! En kyllä tajua miksi miehet roikkuvat näissä suhteissa sitten, eivätkä rehdisti eroa ja etsi miellyttävämpää seuraa. Pettäjäpelkurit.

Typerä olkiukko. Eihän viiden kilon painonnousua edes havaitse.

Vierailija
18/31 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen huomaako joku todella viiden kilon lisäyksen tai vähennyksen painoon? En minä ainakaan. Joskus tunnen kyllä lihoneeni äkkiä kymmenen kiloa kun vatsa pömpöttää, mutta sekin on vaan turvotusta, menkat, iso ateria tms.. laskee parissa tunnissa.

Oma paino on vaihdellut noin 11kg heitolla 15 vuoden parisuhteen aikana ja ei sellainen näy juuri missään, vartalotyyppi ei siitä muutu. 15 kg ja siitä ylöspäin niin varmaan jo näkyisi, mutta toi VIISI kiloa kuulostaa ihan naurettavalta.

Vierailija
19/31 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihonut noin 10kg ja tunnen oloni paljon seksikkäämmäksi. Joten seksielämäkin on tässä samalla parantunut. En usko että minun on mahdollista lihoa tästä juurikaan lisää, koska olen luonnostani hoikka ja tämä painon lisääminen on ollut tietoinen useamman vuoden projekti.

Vierailija
20/31 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tässä päinvastaista ongelmaa, vaimo on äärettömän tarkka mitoistaan. Pitää olla 50-52kg välillä (169cm) tai kokee itsensä lihavaksi. Noh, eihän se enää iän myötä aivan itsestään siinä pysy, niin ruokavalio kevenee alituiseen. Tällä on sitten ajoittain vaikutusta mielialaan, niin itse melkein ottaisin ennemmin pari kiloa pyöreämmän (menee 100% lantiolle) vaimon kuin ajoittaista kiukuttelua. Vaan kaunis kyllä on, kerrassaan.

voiteitä 15..20kg lisää jos muotti muodokas... menee vielä..naisen pitää olla pehmee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi