Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pöyristyin kohtelustani

Vierailija
18.06.2020 |

Pöyristyin tänään kohtelustani eräässä isossa urheiluvälineliikkeessä.

Olen innokas lenkkeilijä kuten monet varmaan tietävät ja tänään olin hakemassa uusia lenkkareita.

Menin urheiluosaston lenkkariosastolle ja aloin etsimään myyjää, joka voisi minua auttaa.

Sieltä myyjä sitten löytyi ja alettiin etsimään omaa kokoani.

Ajattelin että hän varmaan tunnistaa minut -- kun minut yleensä tunnistetaan monessa paikassa -- tosin ihmettelin miksi ei kysynyt minulta viime viikon 10km juoksulenkistäni, joka meni nappiin. Monet siis kyselevät kuulumisiani.

Hän oli ilmeisesti uusi myyjä (itse en ollut häntä aikaisemmin nähnyt), joten oletin hänen oleva ujo tai muuten vain odotti minun tekevän keskustelunaloitteita. Vaikka minut tunnistetaan eri paikoissa.

Juttelimme niitä näitä. Kun sitten olin laittanut kumpaakin jalkaan uudet juoksukenkäni, myyjä tiedusteli että viekö hän nämä kassalle.

"Eei tarvii, minä voin ottaa nämä suoraan 5 päivän kokeiluun ja suunnata suoraan ulkolenkille, kiitos!"

Myyjä vaikutti aidosti yllättyneeltä, minun ihmetyksekseni. Hetken hiljaisuuden jälkeen "Mmm, meillä ei ole tällaista kokeilujaksoa".

Olen ymmälläni.

Sanoin hänelle, että minut yleensä tunnistetaan ja olenhan kuitenkin AV-palstalla tunnettu ja nimeni on Cemppis, että normaalisti olen näin saanut tehdä.

Mainitsin hänelle varmuuden vuoksi AV-palstan, koska olen kommentoinut moniin poliittisiin keskusteluihin ja myös parisuhde-aiheesta olen tunnettu.

Sitten hän valehtelee päin naamaa, ihan pokkana. Hän kysyy, että "Anteeksi, mikä on AV-palsta?".

Tässä tilanteessa pöyristyn ja kerron, että olen siis AV-palstalla tunnettu kommentoija ja kerron hänelle muutamia keskusteluja, joihin olen kommentoinut.

Mutta tämä ei tuota tulosta, hän toistaa, että heillä ei ole 5:n päivän kokeilupolitiikkaa.

Silloin pyydän hänen kollegoitaan paikalle, koska olen varma, että he tietävät AV-palstasta, minusta, ja muutamista keskusteluista, joihin olen kommentoinut tänään ja eilen. Sekä siitä, että voisin nämä ottaa 5:n päivän kokeiluun.

Toinen kollega tulee paikalle ja hän on kuullut AV:sta, mutta ei tiedä kuka olen (hänkin ilmeisesti valehteli, kun ei minua tunnistanut, tai keskusteluita joihin olin kommentoinut).

Sitten kerron hänelle eräästä parisuhdekeskustelusta, josta kaikki puhuvat. Ja ovat kuulleet. Siellä myös minä olen kommentoinut.

Hänkin sanoo, että heillä ei muka ole 5:n päivän kokeiluperiaatetta.

Tuossa hetkessä sanon heille olevani avoimen pöyristynyt tästä kohtelustani, ja että normaalisti minut tunnistetaan AV-palstalta ja kun kerron nimeni, Cemppis, yleensä saan etuoikeuksia. Ja että olen kaikkien tuntema kommentoija, sivulauseessa mainitsen muutamia keskusteluja jotka ovat saaneet useita yläpeukutuksia eilen.

"Miksi te kaikki valehtelette?!", huudahdan heille.

Vakuutan teille hyvät lukijat, että he ovat hyviä näyttelijöitä, koska he aidontuntuisesti säpsähtävät ja menevät hämilleen.

Lähden liikkeestä.

Olen vieläkin vihainen.

Pöyristynyt.

Pettynyt.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-365.8/5p.

Vierailija
2/29 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko lääkkeet jäi ottamatta, tai niitä on nappailtu jo liikaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyöristynyt

Vierailija
4/29 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pyöristynyt, joten he eivät tunnistaneet.

Lenkkeile useammin.

Vierailija
5/29 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TLDR. Provo toimii paremmin tiivistettynä.

Vierailija
6/29 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumakauta. Nyt ei kyllä lähde.

Vierailija
7/29 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä.

Vierailija
8/29 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt ymmärtänny sanaakaan,ehkä pitää lähtee lääkäriin lääkkeet hakee..

Vierailija
9/29 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää olis ihan loistava piilokamera-aihe! Harmi, kun sellaista hyvää viihdettä ei enää nykyään tehdä...

Vierailija
10/29 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsi karsi karsi

Vierailija
11/29 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usmarii kirjoitti:

Siis nyt ymmärtänny sanaakaan,ehkä pitää lähtee lääkäriin lääkkeet hakee..

Juuri näin. Kyllä tässä joku lääkkeitä tarvitsee ja varmin tapa selvittää tilanne on se, että kaikki ottaa lääkkeensä.

Vierailija
12/29 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkeen nimi julki ennenkuin toiset av-julkkikset eksyvät sinne ja joutuvat pöyristymään!!!!

Vierailija
13/29 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vain pyöristyisin tuollaisesta.

Vierailija
14/29 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on VÄHÄN raskas tapa kirjoittaa.

Vierailija
15/29 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikkeen nimi julki ennenkuin toiset av-julkkikset eksyvät sinne ja joutuvat pöyristymään!!!!

Pyöristyisivät, kun eivät pääse enää lenkille.

Vierailija
16/29 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jumakauta. Nyt ei kyllä lähde.

Ap.

Vierailija
17/29 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on kun bloggaajat konsanaan.

Vierailija
18/29 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tääh? 

Vierailija
19/29 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka tää av-julkkis on?

Vierailija
20/29 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

-365.8/5p.

Ihan hauska ja harmiton läppähän tuo oli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi