Jo toinen abortti tänä vuonna
Koskahan tän maan päättäjät tulee järkiinsä ja sallii että vois käydä katkaiseen piuhat ilman ikärajaa? Viikon päähän buukattu taas abortti. Edellinen oli helmikuussa.
Kommentit (42)
Hankala sanoa, koska meillä on viikottain sairaalassa potilaita, joiden piuhoja yritetään availla ja yhdistellä. Kun sittenkin se lapsi halutaan, vaikka aikaisemmin ei missään nimessä. Onpa niitäkin, joilla on sterilisaatio tammikuussa ja syyskuussa tullaan polille avauspyynnön kanssa.
Veronmaksajat voisi jo lopettaa näiden toistuvien aborttien kustantamisen. Oppisivat ottamaan jopa vastuuta tekemisistään.
Kiva kun täältä saa vaan nauruja vastaukseksi vaikka kyse on oikeasta asiasta ja myös naisten tasa-arvosta. Tähän mennessä olen syönyt n. 15 katumuspillerit ja abortteja ollut kahdeksan. Alkaa risoa että miten vanhanaikainen mesta tää on kun ei omasta kehostansa saa päättää. Tää tulee varmasti yhteiskunnallekin tosi halvaksi.
ap
Yksi vinkki: E H K Ä I S Y
Niinkö vaikeaa se on? Jos ei osaa harrastaa seksiä kunnolla, niin kannattaa jättää väliin.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun täältä saa vaan nauruja vastaukseksi vaikka kyse on oikeasta asiasta ja myös naisten tasa-arvosta. Tähän mennessä olen syönyt n. 15 katumuspillerit ja abortteja ollut kahdeksan. Alkaa risoa että miten vanhanaikainen mesta tää on kun ei omasta kehostansa saa päättää. Tää tulee varmasti yhteiskunnallekin tosi halvaksi.
ap
Nyyhkis nyy, provo.
Vierailija kirjoitti:
ap
Hanki housut.
Ai että ihan kahdeksan aborttia ja nyt yhdeksäs tulossa?
Kuinka monelle eri isälle nämä lapset ovat olleet? Yhdeksällekö?
Kokeile eri ehkäisymuotoja, koska luulisi että edes yksi toimisi ja tekisi lopun jatkuville aborteille. Tai sitten tuplaehkäisy: kumi jätkälle ja sitten itselle sopivat pillerit, minit tai yhdistelmät. Jos jätkä marisee kumista, älä sitten anna.
Jos olisin pannut holtittomasti ympäriinsä ja sen vuoksi lopettanut monta syntymätöntä ihmiselämää, en kyllä kehtaisi sitä missään julkiesti sanoa. Häpeä ap, sinä olet häpeäksi koko Suomen kansalle.
Eikö mitkään säännöllisesti otettavat ehkäisypillerit sovi sinulle (toiset voivat olla herkkiä näille), vai mistä asia johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Eikö mitkään säännöllisesti otettavat ehkäisypillerit sovi sinulle (toiset voivat olla herkkiä näille), vai mistä asia johtuu?
Kaikista pillereistä tullut tosi huono olo. Ei sovi minulle. Kumia on käytetty monen jätkän kans, mutta sekin voi mennä rikki tai lähteä paikaltaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ja ikää oli?
Ja ikää on 24 jos se tähän jotenkin liittyy
Ohis mutta en ymmärrä ihmisiä, jotka eivät voi käyttää hormonaalista ehkäisyä koska ei haluta hormoneja mutta sitten otetaan jälkiehkäisy useamman kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
ap
Kyllä olet tainnut saada päättää omasta kehostasi, jos on 8 aborttia ollut ja 15 katumuspilleriä syöty. Mesta ei mahda mitään sille, että olet vastuuntunnoton etkä tunnu oppivan mitään mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista pillereistä tullut tosi huono olo. Ei sovi minulle. Kumia on käytetty monen jätkän kans, mutta sekin voi mennä rikki tai lähteä paikaltaan.
ap
Kumissa liian iso koko? Liikaa liukuvoidetta?
Oletko kuullut ehkäisystä?